Strona 1 z 1

SR20 swap z P10 do P11 po lifcie

: 2015-10-04, 17:17
autor: donlordozza
Witam,

Jestem nowym użytkownikiem na forum, przybyłem generalnie tutaj zadać pytanie odnośnie tak jak w temacie, przekładka SR20 z P10 do P11 po lifcie.

Posiadam Primerę P10 (liftback) z dłubniętym SR20 (wałki, kolektor SR20DET, dolot oraz full przelot 2,25, z kompem) ale niestety buda sama w sobie nie domaga i nie chce mi się w nią inwestować i szukam czegoś w miarę zdrowego.

Moje pytanie jest czy nie będzie problemu z przełożeniem tego wszystkiego (silnik, skrzynia, wydech) do Primery P11 po facelifcie?

Liczę na waszą pomoc :)

Jeśli temat, jest w nie odpowiednim miejscu, prosze moderatora/admina o przeniesienie w odpowiednie miejsce (byle nie kosz :P )

: 2015-10-04, 19:21
autor: vixo
Jakie turbo ??

: 2015-10-04, 23:01
autor: radziejwwl
vixo, co za roznica nie o to w tym temacie chodzi , obstawiam ze turba nie ma . Co do tematu nie powinno byc wiekszych problemow z przeniesieniem gatow

: 2015-10-05, 07:28
autor: vixo
Wydech problem. Rzeźba i ickiem i orurowaniem ale do ogarnięcia ;) jak jest kolektor z deta to turbo musi być innej opcji sensownej nie widzę

: 2015-10-05, 08:00
autor: bombel
Jeśli to zwykłe Sr20De bez turbo to żadnego problemu nie ma. Jedyna zapora to komp, w którym jest NATS (w nowej budzie)

: 2015-10-05, 08:04
autor: janusz
Nie uwzględniacie jednego - pożenienie wiązki elektrycznej z P10 i P11.144 -> będzie ciekawie. Ad@mus łączył P11 i P11.144 i to już była niezła rzeźba.

: 2015-10-05, 08:05
autor: bombel
janusz, ale po co? Ja miałem silnik z P10 przez chwilę, a adamu miał wczesniej QG, a nie sr

: 2015-10-05, 08:41
autor: donlordozza
Komp jest zmieniony na smt7 (coś w stylu det3)

A czemu wydech może być problemem? Inaczej jest poprowadzony w p11?

: 2015-10-05, 08:52
autor: Ryba
Mogą być delikatne różnice, ale to nic czego nie można we własnym zakresie zrobić.

Stary.... smt7 to przeżytek - jak można to porównywać do EcuDet3 ?

Bombel ma tu racje, NATS będzie największym problemem.

Generalnie ze spraw mechanicznych nie będzie większego problemu.
Gorzej z elektryką !

: 2015-10-05, 08:56
autor: janusz
Dlatego też napisałem, że będzie rzeźba z elektryką. Pogodzenie wiązek z kabiny i silnika to będzie dość wysoki poziom abstrakcji.

: 2015-10-05, 09:00
autor: donlordozza
Czyli lepiej szukać P10, albo P11 przed liftem?

: 2015-10-05, 09:19
autor: janusz
Z wiązką z P11 te będzie ciekawie :]

: 2015-10-05, 09:43
autor: bombel
donlordozza jak masz smt6 to zostaw kompa z P11.144 i tyle. I tak bedziesz musiał wystroic. Co do wydechu to P10 ma z tylu zawieszenie niezależne a P11 i P11.144 belkę. Stąd róznica

: 2015-10-05, 14:30
autor: VE Killer
Ryba pisze:Stary.... smt7 to przeżytek - jak można to porównywać do EcuDet3
tylko że SMT działało poprawnie a DET 3 szczególnie w fuel implancie to najprostszy sposób do rozdupczenia silnika

: 2015-10-05, 20:52
autor: Ad@mus
janusz pisze:Ad@mus łączył P11 i P11.144 i to już była niezła rzeźba.
moje bylo totalnie przemodzone :D
p11,144 przerobione pod wiązkę z p11 która to była podrobiona pod kompa z p10 :D

Jak ma hulać na kompie z polifta to ja ci nie pomoge :D
inny osprzęt, przepustnica, sterowanie jalowych, ssanie, czujniki z innymi odczytami itd

zasada jest prosta - kopm musi byc kompatybilny pod czujniki,

w twoim przypadku zrobil bym to co u siebie, czyli obciecie wiazki z p11/144 i lutowanie pod pinout p10 ;)

: 2015-10-06, 08:47
autor: bombel
Ad@mus, ale mozna sam słupek przelozyc

: 2015-10-06, 09:21
autor: PrzeRuSco
Dokładnie tylko pytanie jaki kolektor dolotowy

: 2015-10-06, 10:57
autor: Ad@mus
Kutfa panowie, przekładamy caly slupek z kolektorami i pierdoletami z p10, które smiga.

Wrzucasz silnik w bude, przeciągasz wiązkę razem z kompem do kabiny, obcinasz łączenie wiązek kabina-silnik i wg manuala lepisz kable krok po kroku i odpalasz.

po co się tu zastanawiać nad kolektorami i innymi bzdurami.
bombel pisze:ale mozna sam słupek przelozyc
gdzie? do czego? do lifta? kolega chce swój setup przelozyc więc nie widze tego tematu. donlordozza,
donlordozza pisze:Moje pytanie jest czy nie będzie problemu z przełożeniem tego wszystkiego (silnik, skrzynia, wydech) do Primery P11 po facelifcie?
problem będzie, bo są inne rozwiązania, ale jak się chce to i po problemie się to ogarnie.

twój obecny silnik to sr20de low port czy hiport?

: 2015-10-06, 11:22
autor: PrzeRuSco
Ad@mus pisze: po co się tu zastanawiać nad kolektorami i innymi bzdurami.

twój obecny silnik to sr20de low port czy hiport?
:)

: 2015-10-06, 16:19
autor: VE Killer
taka operacja to nawet nie zasługuje na miano swapa:)))

: 2015-10-06, 21:31
autor: Ad@mus
PrzeRuSco, chodzilo mi o typ silnika zeby nakreslic koledze zakres zmian w drutach i dowiedziec sie jaki obecnie silnik ma wydłubany

: 2016-07-20, 08:28
autor: saturn745
Panowie nie chce zakładać nowego tematu dla jednego pytania ...czy jest ktoś władny mi odpowiedzieć odnośnie oznaczenia na głowicach...wszystkie cztery z poliftu 103Kw wizualnie takie same...i tak, na wszystkich czterech lewa ścianka tam gdzie aparat zapłonowy odlew napisu 2J2 a pod wałkiem wydechowym i o to mi chodzi na każdej co innego....8L,1L,2L,4R...co to jest...???

: 2016-07-20, 08:44
autor: Ad@mus
Najlepsza jest ta z oznaczeniem 8L bo pochodzi z ośmiolitrówki :) Amerykańska wersja na wysoką moc i szczochy nie paliwo.

A tak na poważnie to nie zauważyłem różnic w Roller Rockerach. Almera GTI, P11GT, Polift. Korpusy powinny i raczej są takie same a same oznaczenia to może jakieś oznaczenia partii z produkcji czy coś w ten deseń.

Głowica lowport z p10 tez jest taka jak w polifcie tylko ma inne zawory i prowadnice (średnica trzonka na wydechu)

Hiport (p10gt i n14gti) to już inne łby, ale da się je założyć na blok z polifta i odwrotnie ;)

saturn745, męcz swoją wrocławską grupę, bo chłopaki są ogarnięte ;)