Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SR20 swap z P10 do P11 po lifcie

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

donlordozza
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-10-04, 16:55
Lokalizacja: Warszawa

SR20 swap z P10 do P11 po lifcie

Post autor: donlordozza » 2015-10-04, 17:17

Witam,

Jestem nowym użytkownikiem na forum, przybyłem generalnie tutaj zadać pytanie odnośnie tak jak w temacie, przekładka SR20 z P10 do P11 po lifcie.

Posiadam Primerę P10 (liftback) z dłubniętym SR20 (wałki, kolektor SR20DET, dolot oraz full przelot 2,25, z kompem) ale niestety buda sama w sobie nie domaga i nie chce mi się w nią inwestować i szukam czegoś w miarę zdrowego.

Moje pytanie jest czy nie będzie problemu z przełożeniem tego wszystkiego (silnik, skrzynia, wydech) do Primery P11 po facelifcie?

Liczę na waszą pomoc :)

Jeśli temat, jest w nie odpowiednim miejscu, prosze moderatora/admina o przeniesienie w odpowiednie miejsce (byle nie kosz :P )

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-04, 19:21

Jakie turbo ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1592
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2015-10-04, 23:01

vixo, co za roznica nie o to w tym temacie chodzi , obstawiam ze turba nie ma . Co do tematu nie powinno byc wiekszych problemow z przeniesieniem gatow

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-10-05, 07:28

Wydech problem. Rzeźba i ickiem i orurowaniem ale do ogarnięcia ;) jak jest kolektor z deta to turbo musi być innej opcji sensownej nie widzę
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-10-05, 08:00

Jeśli to zwykłe Sr20De bez turbo to żadnego problemu nie ma. Jedyna zapora to komp, w którym jest NATS (w nowej budzie)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-10-05, 08:04

Nie uwzględniacie jednego - pożenienie wiązki elektrycznej z P10 i P11.144 -> będzie ciekawie. Ad@mus łączył P11 i P11.144 i to już była niezła rzeźba.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-10-05, 08:05

janusz, ale po co? Ja miałem silnik z P10 przez chwilę, a adamu miał wczesniej QG, a nie sr

donlordozza
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-10-04, 16:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: donlordozza » 2015-10-05, 08:41

Komp jest zmieniony na smt7 (coś w stylu det3)

A czemu wydech może być problemem? Inaczej jest poprowadzony w p11?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-10-05, 08:52

Mogą być delikatne różnice, ale to nic czego nie można we własnym zakresie zrobić.

Stary.... smt7 to przeżytek - jak można to porównywać do EcuDet3 ?

Bombel ma tu racje, NATS będzie największym problemem.

Generalnie ze spraw mechanicznych nie będzie większego problemu.
Gorzej z elektryką !

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-10-05, 08:56

Dlatego też napisałem, że będzie rzeźba z elektryką. Pogodzenie wiązek z kabiny i silnika to będzie dość wysoki poziom abstrakcji.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

donlordozza
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-10-04, 16:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: donlordozza » 2015-10-05, 09:00

Czyli lepiej szukać P10, albo P11 przed liftem?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-10-05, 09:19

Z wiązką z P11 te będzie ciekawie :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-10-05, 09:43

donlordozza jak masz smt6 to zostaw kompa z P11.144 i tyle. I tak bedziesz musiał wystroic. Co do wydechu to P10 ma z tylu zawieszenie niezależne a P11 i P11.144 belkę. Stąd róznica

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-10-05, 14:30

Ryba pisze:Stary.... smt7 to przeżytek - jak można to porównywać do EcuDet3
tylko że SMT działało poprawnie a DET 3 szczególnie w fuel implancie to najprostszy sposób do rozdupczenia silnika
XXX

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-10-05, 20:52

janusz pisze:Ad@mus łączył P11 i P11.144 i to już była niezła rzeźba.
moje bylo totalnie przemodzone :D
p11,144 przerobione pod wiązkę z p11 która to była podrobiona pod kompa z p10 :D

Jak ma hulać na kompie z polifta to ja ci nie pomoge :D
inny osprzęt, przepustnica, sterowanie jalowych, ssanie, czujniki z innymi odczytami itd

zasada jest prosta - kopm musi byc kompatybilny pod czujniki,

w twoim przypadku zrobil bym to co u siebie, czyli obciecie wiazki z p11/144 i lutowanie pod pinout p10 ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-10-06, 08:47

Ad@mus, ale mozna sam słupek przelozyc

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-10-06, 09:21

Dokładnie tylko pytanie jaki kolektor dolotowy
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-10-06, 10:57

Kutfa panowie, przekładamy caly slupek z kolektorami i pierdoletami z p10, które smiga.

Wrzucasz silnik w bude, przeciągasz wiązkę razem z kompem do kabiny, obcinasz łączenie wiązek kabina-silnik i wg manuala lepisz kable krok po kroku i odpalasz.

po co się tu zastanawiać nad kolektorami i innymi bzdurami.
bombel pisze:ale mozna sam słupek przelozyc
gdzie? do czego? do lifta? kolega chce swój setup przelozyc więc nie widze tego tematu. donlordozza,
donlordozza pisze:Moje pytanie jest czy nie będzie problemu z przełożeniem tego wszystkiego (silnik, skrzynia, wydech) do Primery P11 po facelifcie?
problem będzie, bo są inne rozwiązania, ale jak się chce to i po problemie się to ogarnie.

twój obecny silnik to sr20de low port czy hiport?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-10-06, 11:22

Ad@mus pisze: po co się tu zastanawiać nad kolektorami i innymi bzdurami.

twój obecny silnik to sr20de low port czy hiport?
:)
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2015-10-06, 16:19

taka operacja to nawet nie zasługuje na miano swapa:)))
XXX

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-10-06, 21:31

PrzeRuSco, chodzilo mi o typ silnika zeby nakreslic koledze zakres zmian w drutach i dowiedziec sie jaki obecnie silnik ma wydłubany
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
saturn745
wiem o czym pisze
Posty: 46
Rejestracja: 2010-10-02, 18:28
Lokalizacja: wrocław

Post autor: saturn745 » 2016-07-20, 08:28

Panowie nie chce zakładać nowego tematu dla jednego pytania ...czy jest ktoś władny mi odpowiedzieć odnośnie oznaczenia na głowicach...wszystkie cztery z poliftu 103Kw wizualnie takie same...i tak, na wszystkich czterech lewa ścianka tam gdzie aparat zapłonowy odlew napisu 2J2 a pod wałkiem wydechowym i o to mi chodzi na każdej co innego....8L,1L,2L,4R...co to jest...???
SATURN745

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-07-20, 08:44

Najlepsza jest ta z oznaczeniem 8L bo pochodzi z ośmiolitrówki :) Amerykańska wersja na wysoką moc i szczochy nie paliwo.

A tak na poważnie to nie zauważyłem różnic w Roller Rockerach. Almera GTI, P11GT, Polift. Korpusy powinny i raczej są takie same a same oznaczenia to może jakieś oznaczenia partii z produkcji czy coś w ten deseń.

Głowica lowport z p10 tez jest taka jak w polifcie tylko ma inne zawory i prowadnice (średnica trzonka na wydechu)

Hiport (p10gt i n14gti) to już inne łby, ale da się je założyć na blok z polifta i odwrotnie ;)

saturn745, męcz swoją wrocławską grupę, bo chłopaki są ogarnięte ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”