Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Poprowadzenie przewodów paliwowych

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Poprowadzenie przewodów paliwowych

Post autor: karol282 » 2015-06-23, 10:35

Panowie,

mam małą zagadkę z przewodami paliwowymi, mianowicie wywaliłem stare przewody u
mnie w B12, masakra połamały się przy demontażu, z racji tego że autko będzie używane
tylko latem zdecydowałem się na zakup przewodów paliwowych gumowych w stalowym
oplocie.

Problem polega na tym że nie mogę się zdecydować jak je poprowadzić, w większości
ludzie montują je wewnątrz auta i prowadzą korytkiem przy progu lub tunelem środkowym.
Ja zastanawiam się nad puszczeniem ich dołem tak jak szły oryginalne tylko pytanie brzmi czy
jest to bezpieczne i czy te przewody są na tyle wytrzymałe żeby tam były. Dodam że
ten oplot jak to bywa nie jest idealnie "szczelny" znaczy się widać delikatnie z pomiędzy
przeplotów stalowych ten wąż gumowy.

Co sądzicie ??
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Awatar użytkownika
lazik
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-07-21, 11:54
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lazik » 2015-06-23, 15:46

ja osobiście bałbym się puszczać gumowe przewody, nawet w oplocie na zewnątrz auta, wolał bym środkiem puścić. Zastanów się czy faktycznie potrzebujesz takich bo chyba tańszą opcją będą metalowe bo dobre gumowce w oplocie to cena ok 80-100zl za metr
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2015-06-23, 21:21

lazik, sęk w tym że już połasiłem się na takowe przewody i leżą w garażu... :oops:
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2015-06-23, 22:53

Ja bym puścił tak, jak byłoby mi wygodniej. W aucie do jeżdżenia w niedzielę na przejażdżki - raczej na zewnątrz, w rajdówce - raczej środkiem. Jeśli będziesz chciał puszczać środkiem pamiętaj o odpowiednim przejściu przez ścianę grodziową i inne krawędzie blach. Ważne aby nie przetrzeć tych przewodów. Możesz użyć przelotki gumowej albo specjalnej złączki do tych celów.
np. http://www.inter-rally.pl/product-pol-2 ... wych-.html

karol282
fanatyk nissana
Posty: 380
Rejestracja: 2011-08-12, 00:06
Lokalizacja: Swarzędz / Hull

Post autor: karol282 » 2015-06-24, 11:41

Dzięki panowie za rady, przemyślałem sobie sprawę i dam normalne miedziaki pod autem,
jakoś przestałem wierzyć w te w oplocie a nie zapłaciłem za nie dużo więc w sumie nic się nie stało, fcuk'upy się zdarzają :mrgreen: Tym w oplocie zastąpie oryginalne gumowce w układzie paliwowym i będzie git :mrgreen:

Rada dla innych na przyszłość nie kupujcie jak nie musicie, chyba że robicie rajdówkę i macie 100zł na metr takiego przewodu jak to już chłopaki wcześniej wspomnieli, są tańsze ale to nie znaczy że dobre (na takich rzeczach się nie oszczędza). Do auta ulicznego po prostu się nie opłaca....
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

viewtopic.php?t=19111

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-06-24, 22:17

Jak masz za dużo ro mogę przygarnac trochę oplotu :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”