MICRA swap SRDE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
MICRA swap SRDE
Witam.
Czy ktoś w Polsce dysponuje kompletnymi planami na temat swapa SRDE do Micry K11
W chwili obecnej mam kompletnego dawce primera P11, zastanawiam się nad kosztem takiego projektu.
Dodam że dawca w b.d stanie mechanicznie lecz dostał całusa w dupę ,zwinęła się podłoga i wykrzywiła podłużnica
Podobno koszt zrobienia 5K ,ale po pierwsze dla mnie nie opłacalne po drugie nie wiem jak z bezpieczeństwem.
Pozdrawiam
Czy ktoś w Polsce dysponuje kompletnymi planami na temat swapa SRDE do Micry K11
W chwili obecnej mam kompletnego dawce primera P11, zastanawiam się nad kosztem takiego projektu.
Dodam że dawca w b.d stanie mechanicznie lecz dostał całusa w dupę ,zwinęła się podłoga i wykrzywiła podłużnica
Podobno koszt zrobienia 5K ,ale po pierwsze dla mnie nie opłacalne po drugie nie wiem jak z bezpieczeństwem.
Pozdrawiam
jak masz upor, troche wiedzy i czas to mozesz zrobic taki swap. ogolnie roboty jest bardzo duzo. na forum u nas sa 3? k11 z sr20.
i wiedz, ze jezeli podjąłbys sie takiego swapu( nawet po taniosci jak ja) to licz, ze takie 5 tysiecy zniknie w oczach nawet nie bedziesz wiedzial kiedy i jak.
i wiedz, ze jezeli podjąłbys sie takiego swapu( nawet po taniosci jak ja) to licz, ze takie 5 tysiecy zniknie w oczach nawet nie bedziesz wiedzial kiedy i jak.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
rzezba. do k10 nie pasowalo nic. wszystko dorabiane na sztuke. przypuszczam ze w k11 jest podobnie.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Jeśli ma to jakoś się prowadzić to z doświadczenia proponowałbym bardziej GA16 niż SR20. 1.6 prowadzi się praktycznie tak samo jak 1.3, a z 2.0 już masz problem z wchodzeniem w zakręt, raczej auto tylko na ćwiartkę. Mnie póki co udało się wykrzesać z 1.6 146KM na dzień dzisiejszy czyli to samo co z seryjnego 2.0 tylko da się skręcać
MacGayver, ma racje, niestety masa silnika robi swoje... ale znowu też nie ma aż takiej tragedii, osobiście spodziewałem się gorszego prowadzenia.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
MacGayver, to napewno, Ty masz chodźby stabilizator na przodzie, który napewno dużo daje. w k10 brak. do tego masa zespołu napędowego. moja zemną i pełnym bakiem wazy tone- to dużo jak na takie auto.
ogólnie nie ten temat. jak kolega Prosiaq, chce uzyskać jakieś informacje doklładnie musiałby się najlepiej odezwać do Mariusza, on doskonale zna ten temat.
ogólnie nie ten temat. jak kolega Prosiaq, chce uzyskać jakieś informacje doklładnie musiałby się najlepiej odezwać do Mariusza, on doskonale zna ten temat.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
J u siebie tez spodziewałem się gorszego prowadzenia ale jestem bardzo zadowolony ze sterowności Micry. Wiadomo ze rozłożenie masy jest ważne, jak uda mi się dojechać na zlot bo to wielka niewiadoma to sie zamienimy MacGayver na chwile bo ja wole moje sr20ve . Co do tematu to rzeźba rzeźba rzeźba, mój budżet dawno już się skończył Ale służę rada aby się nie pakować w zbędne koszty tak jak ja
Jest taka zasada, że aby nie pakować się w zbędne koszty, to powinno się wkładać do auta silnik który wychodził w tej budzie z fabryki. Czyli np. mamy Sunnego 1.4, to max w co idziemy to SR20, Micra, to max GA16 itp. Wkładanie silnika do budy w jakiej motor nie wychodził to w 95% przypadków rzeźba która się nie opłaca. Chyba, że ktoś robi sztukę dla sztuki, to wtedy proszę bardzo.
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
a to Macu skrzynie masz z 1.3? co trzeba bylo zrobic by polaczyc jedno z drugim? skrzynia ma identyczne polozenie jak w 1.3?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
a przeguby i półosie fabryczne tak?
chyba najlepsze rozwiązanie takiej operacji, bo mocowania skrzyni, przeniesienie napędu wszystko zostaje fabryczne. dużo zabawy w połączeniu jednego z drugim?
chyba najlepsze rozwiązanie takiej operacji, bo mocowania skrzyni, przeniesienie napędu wszystko zostaje fabryczne. dużo zabawy w połączeniu jednego z drugim?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Miałem na myśli Micrę III ale ten silnik to raczej nie GA16, mój błąd.radziejwwl pisze:Vendo, pokaż mi seryjną Micre 1,6
Chodziło mi tylko o podanie przykładu. Nie zniechęcam nikogo na siłę, jeśli ktoś ma czas i kasę to niech robi. Ja trzy razy robiłem swapa z czego dwa razy dochodziły dwa cylindry i wiem jakie są często problemy. Osobiście marzy mi się RB25 w Sunnym ale póki nie wygram w totka, to odganiam tę myśl najdalej jak się da