

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
garygary pisze: podfresuj tłoki żeby zwiększyć komory spalania![]()
![]()
Jest jeszcze parę pierdołek typu natrysk oleum na denka tłoków w DET (w DE ni maArias pisze:Ja wyczytałem, że:
Taki sam jest: wał, korby, zębatka rozrządu na wale, wyposażenie głowicy
Inny jest: blok, tłoki, koła pasowe
Nie wiem, czy blok różni się tylko wyjściami pod turbo, czy czymś jeszcze. Tłoki są chyba niższe, ale nie wiem bo nikt nic konkretnego nie napisał.
Sugeruje się tu bardziej tym co znalazłem o e16, było kilka rodzajów głowic( kilka oznaczeń)garygary napisał/a:
podfresuj tłoki żeby zwiększyć komory spalania![]()
Chyba nie o to Ci chodziło, zmniejszamy CR w N/A ?
Napisałeś tak chaotycznie że nie zrozumiałem co masz na myśli.garygary pisze:Jeśli chodzi Ci o słupek z 200sx to tak, jeśli chodzi o SR20, to zmieścił się do Micry więc do N13 się upchnie.
Tyle, że z SR20 jest dużo zabawy, łapy silnika, półosie, wiązka ECU, ja na Twoim miejscu, zostawiłbym CA18DE dołożył bym T poszukałbym wałków z CA16DE + kolektor 4-2-1, albo 4-1 i wydech, obróbka głowicy i myślę, że masz już okolice 200KM, na jakąś tone masy własnej,możesz też pomyśleć o napędzie 4x4 z sedana ^^