Strona 1 z 3
					
				Silnik 350Z>N15
				: 2014-07-15, 13:50
				autor: parzyh
				Krótkie i trochę śmieszne pytanie 

 Jest możliwość wsadzenia silnika V6 3,5 l z Nissana 350Z do Almery N15? To byłby potwór tylko czy zmieściłby się w komorze n15'stki? Nie mówię tu o kosztach, to tylko taka ułańska fantazja 

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 13:53
				autor: Sajmooon
				350Z tył napęd więc doszło by również przeniesienie napędu, jak już 3,5 V6 to maxima do FWD w necie są zdjęcia p11 3,5 V6 ale do almery to baaardzo ciężko by było.
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 14:06
				autor: bombel
				parzyh, z 350Z nie ale z Questa, Murano czy MAximy pewnie tak.
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 14:27
				autor: HakeN
				bez problemu wejdzie te małe V6 do N15 z maximy 

 masa jest porównywalna do SR20DET .
 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 14:50
				autor: bombel
				
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 15:52
				autor: Modzelitto
				Skoro mieści się w P11, N16, to na 150% zmieści się w N15 

 To są prawie identyczne pojemnościowo komory.
P11
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=e1cqVFdEI9k[/youtube]
N16
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=oUXpSliXvJM[/youtube]
 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 15:56
				autor: parzyh
				Właśnie przeczytałem podesłany temat 

 3.0 z maximy to lepsza opcja nic 20ve w moim przypadku
 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 16:02
				autor: bombel
				parzyh pisze:3.0 z maximy to lepsza opcja nic 20ve w moim przypadku
NO nie wiem. Wg mnie taniej wyjdzie VE
 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 16:55
				autor: Mariusz.b86
				Oj tam ale 3.0 pod maska  

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 17:04
				autor: parzyh
				nie wyjdzie taniej bo i tak wszystko muszę wywalić, skrzynia itp. itd.
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 17:13
				autor: Mariusz.b86
				Będzie taniej sr20ve do n15 niż 3.0 czy 3.5  

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 17:55
				autor: killer2000
				wrzucaj silnik 3.0 z maximy będzie fajnie upchniesz na pewno
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 18:30
				autor: Boro1989
				ładuj 3.0 

 Ve jest przereklamowane 

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 18:38
				autor: vixo
				Czego tu się nie ładowalo.... 

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 18:47
				autor: DubSon
				Czy ja wiem czy tak taniej... Na dobra sprawe bez strojenia sie obejdzie, a ta kwote dolozyc do rozbitka-anglika 

 Trzeba tylko rzezbic mocowania i troche szlaki przetrzec 
 
Generalnie chyba wybralbym VQ 

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 18:48
				autor: Boro1989
				tak sobie głośno myślę więc nie bić ale EcuM DET II ogarnął by 3.0? jak tak to wtedy bezsensu by było bawić się w zamiane kompa 

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 18:50
				autor: DubSon
				Nie jestem pewny ale DET2 chyba zaplonu nie ogarnia.
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 18:52
				autor: parzyh
				nawet jeśli to kwestia 2,3 tyś to lepiej zrobić coś czego nie było
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 19:17
				autor: Modzelitto
				Silnik, skrzynia, wiązka, komp, półosie i masz już 3k. Kolego jeśli poważnie myślisz o tym projekcie, to radzę zejść na ziemię już teraz, zanim się władujesz w błoto/nieukończony projekt. 
Prace będziesz wykonywał sam?
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 19:24
				autor: vixo
				Najlepiej rozbitka znaleźć
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 19:25
				autor: Seboo991
				Modzelitto,  rozbitka ostatnio za 2 tysie widziałem. Poszedł w 3 dni. Więc taniej kupić rozwalone auto niż kupować wszystko z osobna. Co nie zmienia faktu, że w czeka cię fajna rzeźba- a biorąc fakt co przechodziłem ostatnio z zakichanym tico/matizem stwierdzam ,że warto mieć coś czego nie ma nikt inny w tym kraju 

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 19:32
				autor: killer2000
				dobra Pany jak będziemy pisać wszystkim ile to kosztuje to nikt nic nie włoży od dzisiaj jak ktoś będzie chciał coś włożyć w coś 

 to piszemy ,że da rade i pomożemy
 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 19:33
				autor: Modzelitto
				vixo, 
Seboo991, fakt, o tym nie pomyślałem 

 Wtedy faktycznie może się to opłacać... 
Ile waży mniej więcej VQ30?
Seboo991 pisze:warto mieć coś czego nie ma nikt inny w tym kraju 
Kurde pamiętam, jak jarałem się swoją pierwszą w PL N15GTi VE 

 Jak dziecko normalnie 
 
Już mi przeszło 

 Teraz marzeniem staje się XTrail VQ30   

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 19:43
				autor: Seboo991
				Modzelitto, z tym że ja prawdopodobnie jestem pierwszy w europie jak nie na świecie 

 *oczywiście według wujka google 
 
Ale nie chwale dnia przed zachodem słońca 
 
Wypadałoby żeby znalazł się wariat który podoła takiemu wyzwaniu jak w tym temacie- przecież nie takie cuda już w polsce wyprawiają .. 2xr32 w cali, v8T w polo, 3.2v6 w corsie  A no na boga! takie Vq musi to się tam zmieścić!
 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 20:19
				autor: Boro1989
				a ja cieszyłem sie jak dziecko jak miałem 2 VE w P11 w Polsce 

 no nic , taka kolej rzeczy że po czasie pełno tego zaczyna być 

 Szymon z Kętrzyna ostatnio maximkę na chodzie w bardzo dobrym stanie silnikowym sprzedawał chyba za 3k , więc dawca już by był 

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 21:08
				autor: parzyh
				Modzelitto pisze:Silnik, skrzynia, wiązka, komp, półosie i masz już 3k. Kolego jeśli poważnie myślisz o tym projekcie, to radzę zejść na ziemię już teraz, zanim się władujesz w błoto/nieukończony projekt. 
Prace będziesz wykonywał sam?
GA16DE na SR20VE (tak jak u mnie) średni koszt takiego swapa to około 13 tyś z robocizną więc na 3.0 nie byłoby raczej więcej kupując rozbitka na części 

 przy takich projektach mozna powiedzie tylko jedno FUCK LOGIC
 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 22:34
				autor: Limon
				Myślę że 3.0 w n15 to jakies 20-25 tys 

 Powodzenia 

 Troche temat bez sensu 

 
			 
			
					
				
				: 2014-07-15, 23:40
				autor: HakeN
				skąd 20k ? sam silnik ze skrzyni i kompem wyjdzie z 3-4k w dobrej bardzo kondycji do tego trochę rzeźby w komorze i grodzi za jakies 2k plus przewody,rury,węże pierdoły z 1k-1,5k i masz za 10k za całość na mahoń jak robisz sobie powoli sam wszystko co możesz !
			 
			
					
				
				: 2014-07-16, 00:05
				autor: parzyh
				Skąd te 25 tyś? Tak wyglądałby swap z 1.6 na sr20ve
1.skrzynia, półosie, przeguby, zwrotnice, łapy silnika, osprzęt, wiązka, komp, immo, - to z sr20de musisz kupić 
2.słupek sr20vvl-to musisz kupić 
3.ecumaster+strojenie 
1. okolo 500-1000zl 
2. 3000zl 
3. ok800zl 
1. ceny allegro 
2. ceny allegro 
3. podłączenie plus strojenie na hamowni jeśli dobrze pamiętam to tak to wychodzi w klubie 
 
do tego: 
wydech-samoyebka Mc ok 800-1200zl 
oleje filtry-200zl 
paski-50zl 
plyn chlodniczy 50zl 
tarcze klocki 500
kolektor wydech 600
czyli ponad 7000zł pęka, tak żeby było bez druta
Orientacyjny koszt to 13-15kpln na gotowo. Silnik, skrzynia, polosie, przeguby, hamulce, sprzeglo, kolo zamachowe, lapy, poduszki, wydech kompletny, wiazka, komp itd.
To co części z maximy o tyle droższe? ... Sam sr20ve to koszt około 4 tyś a za tyle to kupię  rozbitą maxime [ceny podane z robocizną bo sam się za to nie zabiorę]
 
			 
			
					
				
				: 2014-07-16, 01:10
				autor: vixo
				Pany za tyle hajsu to jeszcze to 3.5 to by uturbil 
 
No chyba, że mamy dwie lewe 
