Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Silnik 350Z>N15

Moderatorzy: Seba WWA, Sajmooon, Ryba

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Silnik 350Z>N15

Post autor: parzyh » 2014-07-15, 13:50

Krótkie i trochę śmieszne pytanie :D Jest możliwość wsadzenia silnika V6 3,5 l z Nissana 350Z do Almery N15? To byłby potwór tylko czy zmieściłby się w komorze n15'stki? Nie mówię tu o kosztach, to tylko taka ułańska fantazja ;)

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2616
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-07-15, 13:53

350Z tył napęd więc doszło by również przeniesienie napędu, jak już 3,5 V6 to maxima do FWD w necie są zdjęcia p11 3,5 V6 ale do almery to baaardzo ciężko by było.
była:
Sajmooon'owa "Padlina"
Nissan jeszcze będzie...
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-07-15, 14:06

parzyh, z 350Z nie ale z Questa, Murano czy MAximy pewnie tak.

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-15, 14:27

bez problemu wejdzie te małe V6 do N15 z maximy :) masa jest porównywalna do SR20DET .
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-07-15, 14:50

viewtopic.php?t=2481

Warto poczytac :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-15, 15:52

Skoro mieści się w P11, N16, to na 150% zmieści się w N15 :) To są prawie identyczne pojemnościowo komory.

P11

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e1cqVFdEI9k[/youtube]

N16

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oUXpSliXvJM[/youtube]
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-07-15, 15:56

Właśnie przeczytałem podesłany temat :) 3.0 z maximy to lepsza opcja nic 20ve w moim przypadku

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-07-15, 16:02

parzyh pisze:3.0 z maximy to lepsza opcja nic 20ve w moim przypadku
NO nie wiem. Wg mnie taniej wyjdzie VE

Mariusz.b86
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mariusz.b86 » 2014-07-15, 16:55

Oj tam ale 3.0 pod maska :mrgreen:

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-07-15, 17:04

nie wyjdzie taniej bo i tak wszystko muszę wywalić, skrzynia itp. itd.

Mariusz.b86
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mariusz.b86 » 2014-07-15, 17:13

Będzie taniej sr20ve do n15 niż 3.0 czy 3.5 ;-)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-07-15, 17:55

wrzucaj silnik 3.0 z maximy będzie fajnie upchniesz na pewno
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-15, 18:30

ładuj 3.0 :D Ve jest przereklamowane :D
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5658
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-15, 18:38

Czego tu się nie ładowalo.... :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-07-15, 18:47

Czy ja wiem czy tak taniej... Na dobra sprawe bez strojenia sie obejdzie, a ta kwote dolozyc do rozbitka-anglika :) Trzeba tylko rzezbic mocowania i troche szlaki przetrzec :)
Generalnie chyba wybralbym VQ :)

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-15, 18:48

tak sobie głośno myślę więc nie bić ale EcuM DET II ogarnął by 3.0? jak tak to wtedy bezsensu by było bawić się w zamiane kompa :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-07-15, 18:50

Nie jestem pewny ale DET2 chyba zaplonu nie ogarnia.

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-07-15, 18:52

nawet jeśli to kwestia 2,3 tyś to lepiej zrobić coś czego nie było

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-15, 19:17

Silnik, skrzynia, wiązka, komp, półosie i masz już 3k. Kolego jeśli poważnie myślisz o tym projekcie, to radzę zejść na ziemię już teraz, zanim się władujesz w błoto/nieukończony projekt.
Prace będziesz wykonywał sam?
QG15+
;-)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5658
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-15, 19:24

Najlepiej rozbitka znaleźć
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2014-07-15, 19:25

Modzelitto, rozbitka ostatnio za 2 tysie widziałem. Poszedł w 3 dni. Więc taniej kupić rozwalone auto niż kupować wszystko z osobna. Co nie zmienia faktu, że w czeka cię fajna rzeźba- a biorąc fakt co przechodziłem ostatnio z zakichanym tico/matizem stwierdzam ,że warto mieć coś czego nie ma nikt inny w tym kraju ;)
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-07-15, 19:32

dobra Pany jak będziemy pisać wszystkim ile to kosztuje to nikt nic nie włoży od dzisiaj jak ktoś będzie chciał coś włożyć w coś :mrgreen: to piszemy ,że da rade i pomożemy
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-15, 19:33

vixo, Seboo991, fakt, o tym nie pomyślałem :P Wtedy faktycznie może się to opłacać...
Ile waży mniej więcej VQ30?
Seboo991 pisze:warto mieć coś czego nie ma nikt inny w tym kraju
Kurde pamiętam, jak jarałem się swoją pierwszą w PL N15GTi VE :D Jak dziecko normalnie :P









Już mi przeszło :P Teraz marzeniem staje się XTrail VQ30 <marzyciel>
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2014-07-15, 19:43

Modzelitto, z tym że ja prawdopodobnie jestem pierwszy w europie jak nie na świecie :D *oczywiście według wujka google :P
Ale nie chwale dnia przed zachodem słońca :)

Wypadałoby żeby znalazł się wariat który podoła takiemu wyzwaniu jak w tym temacie- przecież nie takie cuda już w polsce wyprawiają .. 2xr32 w cali, v8T w polo, 3.2v6 w corsie A no na boga! takie Vq musi to się tam zmieścić!
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-15, 20:19

a ja cieszyłem sie jak dziecko jak miałem 2 VE w P11 w Polsce :D no nic , taka kolej rzeczy że po czasie pełno tego zaczyna być :) Szymon z Kętrzyna ostatnio maximkę na chodzie w bardzo dobrym stanie silnikowym sprzedawał chyba za 3k , więc dawca już by był :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-07-15, 21:08

Modzelitto pisze:Silnik, skrzynia, wiązka, komp, półosie i masz już 3k. Kolego jeśli poważnie myślisz o tym projekcie, to radzę zejść na ziemię już teraz, zanim się władujesz w błoto/nieukończony projekt.
Prace będziesz wykonywał sam?
GA16DE na SR20VE (tak jak u mnie) średni koszt takiego swapa to około 13 tyś z robocizną więc na 3.0 nie byłoby raczej więcej kupując rozbitka na części :) przy takich projektach mozna powiedzie tylko jedno FUCK LOGIC

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2014-07-15, 22:34

Myślę że 3.0 w n15 to jakies 20-25 tys ;) Powodzenia ;) Troche temat bez sensu ;)

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-07-15, 23:40

skąd 20k ? sam silnik ze skrzyni i kompem wyjdzie z 3-4k w dobrej bardzo kondycji do tego trochę rzeźby w komorze i grodzi za jakies 2k plus przewody,rury,węże pierdoły z 1k-1,5k i masz za 10k za całość na mahoń jak robisz sobie powoli sam wszystko co możesz !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
parzyh
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
Kontakt:

Post autor: parzyh » 2014-07-16, 00:05

Skąd te 25 tyś? Tak wyglądałby swap z 1.6 na sr20ve

1.skrzynia, półosie, przeguby, zwrotnice, łapy silnika, osprzęt, wiązka, komp, immo, - to z sr20de musisz kupić
2.słupek sr20vvl-to musisz kupić
3.ecumaster+strojenie

1. okolo 500-1000zl
2. 3000zl
3. ok800zl

1. ceny allegro
2. ceny allegro
3. podłączenie plus strojenie na hamowni jeśli dobrze pamiętam to tak to wychodzi w klubie :idea:

do tego:
wydech-samoyebka Mc ok 800-1200zl
oleje filtry-200zl
paski-50zl
plyn chlodniczy 50zl
tarcze klocki 500
kolektor wydech 600



czyli ponad 7000zł pęka, tak żeby było bez druta

Orientacyjny koszt to 13-15kpln na gotowo. Silnik, skrzynia, polosie, przeguby, hamulce, sprzeglo, kolo zamachowe, lapy, poduszki, wydech kompletny, wiazka, komp itd.

To co części z maximy o tyle droższe? ... Sam sr20ve to koszt około 4 tyś a za tyle to kupię rozbitą maxime [ceny podane z robocizną bo sam się za to nie zabiorę]

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5658
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-16, 01:10

Pany za tyle hajsu to jeszcze to 3.5 to by uturbil :D
No chyba, że mamy dwie lewe ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Zablokowany

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”