Strona 1 z 9
Pojazd typu buggy z silnikiem P10GT
: 2012-10-30, 13:56
autor: zuh
Witam. Mam buggy z silnikiem malucha ale rama była budowana z myślą o większym silniku. Trafiła się okazja kupna silnika i wszystkiego co potrzebne od P10 GT.
Na pewno potrzebuje:
- silnik
- rozrusznik
- kolektory
- alternator
- wtryski
- aparat zapłonowy
- pompe paliwa
- dolot
- przepływka
- komputer
- wiązka ale która dokładnie? Na pewno od akumulatora do rozrusznika, jakie jeszcze?
- skrzynia
- sprzęgło
- półosie
- piasty
- zaciski
- zwrotnice
- wahacze
- sanki
Co jeszcze mi jest potrzebne żeby uruchomić silnik w buggy? Jakie dokładnie wiązki? Jakieś przekaźniki? puszka bezpieczników też potrzebna? W P10GT był immo? Da się bez stacyjki uruchomić silnik? Ogólnie czego jeszcze mi brakuje?
Mam jeden dzień na wykręcenie tego co mi jest potrzebne i musze wiedzieć co mam wykręcić. Prosze o pomoc.
: 2012-10-30, 14:11
autor: vixo
wiązka ta co idzie od kompa do czujników napewno będzie potrzebna;-) w starszych p10 immo nie było w 91 napewno w 95 już napewno był:-P
: 2012-10-30, 14:26
autor: DubSon
Całą wiązka z komory silnika (oprócz świateł, wycieraczek itp) + to co do ECU, bezpieczniki.
: 2012-10-30, 18:09
autor: zuh
A gdzie dokładnie znajduje się ecu w P10 GT? Czy ecu ze zwykłej P10 będzie działać w P10 GT? Gdzie się znajduje immo w P10? Potrzebuje stacyjke?
Wiązka z ecu idzie do komory i do bezpieczników i idzie gdzieś jeszcze?
: 2012-10-30, 18:10
autor: zdanek
Zuh jak możesz wrzuć zdjęcia tego potwora
Jaki koszt budowy?
: 2012-10-30, 18:14
autor: vixo
cały komp masz w tunelu między siedzeniami przy ścianie grodziowej;)
: 2012-10-31, 22:40
autor: zuh
zdanek, Buggy jest niedokończone ponieważ ma silnik od malucha i sami wiecie co potrafią 24 konie. Buggy oczywiście jeździ i została do zrobienia kosmetyka i swap silnika. I własnie chce teraz zrobić ten swap.
Te części które wymieniłem i które wy napisaliście to ile mogą ważyć? Wejdą do P11 HB ?
[ Dodano: 2012-10-31, 22:43 ]
Aha koleś sprzedał ECU więc potrzebne będzie mi immo i stacyjka? Czy po prosu jak będe kupował ECU to musze nabyć razem z immo i stacyjką? ECU z zwykłej P10 podejdzie do P10GT?
[ Dodano: 2012-10-31, 22:58 ]
Fotki mam na drugim kompie, jak nie zapomnę to jutro wrzucę.
[ Dodano: 2012-11-01, 21:38 ]
Jak będzie ktoś zainteresowany to wrzuce więcej.
: 2012-11-02, 00:11
autor: zdanek
Dawaj dawaj wygląda ciekawie;) Masz może jak to pomyka z silnikiem 126?
Kiedy ujeżdzasz potwora? Daj znać skąd dokładnie jesteś, to może wpadnę z kolesiem
: 2012-11-02, 00:32
autor: vixo
Już zebrales wszystkie graty??;)
: 2012-11-02, 11:05
autor: zuh
: 2012-11-02, 12:36
autor: vixo
Ecu z P10 GT mam 91 rok
: 2012-11-02, 16:10
autor: zuh
z immo? Ile byś chciał?
: 2012-11-02, 16:41
autor: vixo
: 2012-11-02, 20:54
autor: zuh
No to do dzieła
: 2012-11-02, 21:24
autor: homik123456
zuh, ty nie zapomnij dorobić skrzydeł do tego buggy, bo z silnikiem który ma 150km przy tak małej ilości KG to będzie latać normalnie. Co będziesz chciał ruszyć to zamielisz kołami
Jestem ciekaw jak to będzie wyglądało po swapie i jak to będzie jeździło
: 2012-11-02, 22:57
autor: zuh
Nie omieszkam wrzucić zdjęć i filmu z jazdy
Oczywiście jeżeli wszystko wyjdzie
: 2012-11-02, 23:17
autor: vixo
Jak czegoś będziesz potrzebował wal PW
: 2012-11-03, 00:58
autor: zdanek
: 2012-11-03, 01:11
autor: vixo
Aż boję się otwierać
: 2012-11-03, 07:34
autor: zuh
vixo pisze:Aż boję się otwierać
Moja pierwsza myśl była taka sama.
vixo, na pewno się odezwe tylko nie wiem kiedy bo czasu mało na robienie swapa. Ale powoli myśle, że coś się zrobi.
: 2012-11-03, 10:33
autor: homik123456
zuh, ale ten na filmiku to chyba trochę większy jest niż ten Twój.
A poza tym to chyba w takim czymś ważniejsze są niutki niż moc, albo się mylę?
: 2013-01-22, 21:44
autor: zuh
No zobaczymy co z tego wyjdzie.
Robią z dużymi silnikami diesla a robią z silnikami motocyklowymi. Zależy do jakiej zabawy będzie służyło.
Graty dzisiaj przywiozłem. Okazało się, że oprócz ECU i Przewodów do świec brakuje też alternatora. Ale za tą cene to myśle, że i tak się opłacało a jeszcze dostałem cały dobry wydech i głowice od p11. Musiałem jechać po to swoją primerą ale dała rade
[ Dodano: 2013-01-22, 21:41 ]
Okazało się że projekt będzie nisko budżetowy ponieważ sinik i inne podzespoły będą przekładane do innego projektu. Nowy projekt to buggy 4x4. Ale że aktualnie nie mam na to funduszy a chce się jeździć to kończe swapa tylko że robie z tego co mam i nie inwestuje.
Ostatnio wykonałem część, zostały mi jeszcze łapy silnika. No i będzie pierwsze odpalanie. A potem reszta ramy, zawias itp.
: 2013-01-23, 07:42
autor: bombel
Ale fajne
BIegi są odwrócone czy jakoś to zmieniłeś?
: 2013-01-23, 11:57
autor: zuh
Jak znajde lewarek zmiany biegów na linki z odpowiednio długimi linkami, to wtedy taki zamontuje. A jak nie to zamienię poprzez dźwignie, tylko musze się zastanowić jak
[ Dodano: 2013-01-23, 12:41 ]
Jak miałem silnik z malucha to było zrobione poprzez dźwignie.
Na fotce troche widać.
: 2013-01-23, 21:22
autor: Dreams
zuh, Zajebist..Sprzęt nie powiem
będę śledził temat
: 2013-01-24, 00:21
autor: Sajmooon
: 2013-01-24, 00:43
autor: vixo
W każdym temacie teraz trzeba pisać żeby wkładać VE
: 2013-01-24, 01:14
autor: zuh
Kiedyś był pomysł na hondowe 1.8 vtec ale troche drogie swapy. A co do VE to prędzej primera dostanie niż buggy
: 2013-01-24, 10:42
autor: Dreams
VE to teraz taki Rarytas pod maską xD
: 2013-01-24, 12:08
autor: Michalllo
Fajna sprawa takie "autko"
Ciekawe jak to będzie fruwać z 150 km za siedzeniem
Kiedyś lata temu kuzyn zrobił coś takiego z silnikiem od syreny
Pamiętam że jeszcze na 3 biegu koła piszczały na asfalcie