Nie mam ostatnio czasu posiedzieć przy buggy. U mnie też po rozgrzaniu jest lepiej, silnik nie kuleje. Nie wiem dokładnie od jakiej temp ani nie wiem jak wtedy wtryski działają. Jak pisałem nie mam kiedy tego sprawdzić ale jak będzie chwila to przyglądnę się temu.
Tak z ciekawości, jak/czym mierzyłeś czasy otwarcia wtrysków?
Pojazd typu buggy z silnikiem P10GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Zuh, czas otwarcia wtrysku można zmierzyć na 2 sposoby - Nissan Consult, albo oscyloskop. Druga metoda, przy dobrym oscyloskopie będzie dokładniejsza, a mając oscyloskop 4-ro kanałowy to już w ogóle byłby cud, miód, orzeszki
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Odnawiam temat. Nie miałem czasu zająć się buggym ale idzie wiosna i coś trzeba pogrzebać. Problem oczywiście dalej istnienie. Zimny to gaśnie z czasem robi się lepiej.
Nie mam pomysłu co to może być. Jest możliwość, że to wina przepływki? Auto miało gaz i jak gadałem z kumplem to zasugerował że może przepływka.
[ Dodano: 2016-05-22, 22:39 ]
Macie jakieś pomysły co sprawdzić/wymienić?
Na razie chce podmienić ECU.
Nie mam pomysłu co to może być. Jest możliwość, że to wina przepływki? Auto miało gaz i jak gadałem z kumplem to zasugerował że może przepływka.
[ Dodano: 2016-05-22, 22:39 ]
Macie jakieś pomysły co sprawdzić/wymienić?
Na razie chce podmienić ECU.