Strona 3 z 10

: 2011-08-24, 15:50
autor: bombel
Eh, czyli z tego, co teraz tak czytałem wychodzi na to ze musze swapowac wszystko od zawieszenia po hamulce itd. Itp.
Nie musisz jesli nie chcesz. Zmiana z GT nic Ci nie da. Napisałes, że planujesz to Ci odpisałem ile kosztuje profi zawieszenie
Kosztami się nie martwię, bo sam będę robił z kolegą mechanikiem
Ja Ci pisalem koszta bez robocizny, poza tym wątpie, że kolega potrafi stroić ecumasterem. Ja osobiście znam dwie takie osoby
KAFI pisze:bo wyjedzie mi taniej kupić jakiegoś GT przytargać z germanów i zrobić swapa zawieszenia całego i kupić ten VE z wiązką kompem i skrzynią
Kolejny co nie czyta. Po co Ci ten GT? Pólosie i zawieche masz taką samą. GT ma twardsze amorki, ale watpie by 20 letnie auto miało je sprawne. Tarcze kupisz Mikody GT i tez bedzie dobrze hamował. Jak nie bedziesz ścigał się na zawodach, to i skrzyni nie musisz wymieniać.
KAFI pisze:jak wchodzie autoscout24.de to tam są rózne wersje i sam już nie wiem ktore to orginalne GT :)
GT to GT. W p10 identyczny pakiet miały tez SRi oprócz zegarów

: 2011-08-24, 16:40
autor: KAFI
bombel pisze:
Eh, czyli z tego, co teraz tak czytałem wychodzi na to ze musze swapowac wszystko od zawieszenia po hamulce itd. Itp.
Nie musisz jesli nie chcesz. Zmiana z GT nic Ci nie da. Napisałes, że planujesz to Ci odpisałem ile kosztuje profi zawieszenie
Kosztami się nie martwię, bo sam będę robił z kolegą mechanikiem
Ja Ci pisalem koszta bez robocizny, poza tym wątpie, że kolega potrafi stroić ecumasterem. Ja osobiście znam dwie takie osoby
KAFI pisze:bo wyjedzie mi taniej kupić jakiegoś GT przytargać z germanów i zrobić swapa zawieszenia całego i kupić ten VE z wiązką kompem i skrzynią
Kolejny co nie czyta. Po co Ci ten GT? Pólosie i zawieche masz taką samą. GT ma twardsze amorki, ale watpie by 20 letnie auto miało je sprawne. Tarcze kupisz Mikody GT i tez bedzie dobrze hamował. Jak nie bedziesz ścigał się na zawodach, to i skrzyni nie musisz wymieniać.
KAFI pisze:jak wchodzie autoscout24.de to tam są rózne wersje i sam już nie wiem ktore to orginalne GT :)
GT to GT. W p10 identyczny pakiet miały tez SRi oprócz zegarów


Nie no ja czytam dzięki za info teraz cza kase zbierać :]

: 2011-08-24, 19:32
autor: Ryba
SiwoL pisze:Moje auto nie jest najlepszym przykładem jako pełne GT... w seri to nie było gt i brakuje mi z zewnatrz progów i zderzaka tylniego;)
Zapomniałeś dopisać jeszcze " przedniego zderzaka" masz wersje poliftową, więc taka jak w SRI :)
Nie no ja czytam dzięki za info teraz cza kase zbierać
:what:

: 2011-08-25, 18:38
autor: merid
bombel pisze:Ja Ci pisalem koszta bez robocizny, poza tym wątpie, że kolega potrafi stroić ecumasterem. Ja osobiście znam dwie takie osoby
nawet nie wiesz ile takich osob jest.

: 2011-08-25, 19:29
autor: bombel
nawet nie wiesz ile takich osob jest.
NApisałem ile znam.

: 2011-08-26, 16:28
autor: merid
bombel, a zabrzmialo tak jakby szukac igly w stosie siana :D

: 2011-08-28, 12:38
autor: Szymeq
GHOSTRIDER znów zaczynasz przepychanki słowne :-> ?

: 2011-08-29, 09:01
autor: johny_fellow
Chyba nie zrozumiałeś...
Następnym razem nawet nie zaczynaj.
EOT.

: 2011-08-31, 11:44
autor: azorek
Pytanie tyczy 300zx-a Z31.
Kompletnie nie znam się na elektryce samochodowej i chyba porwałem się z motyka na słońce :shock:
Jakie czesci wiązki elektrycznej potrzebne są aby działał silnik? Reszta mnie nie interesuje. Właśnie rozbieram elektrykę i widzę że wszystko idzie w jednej wiązce, kombinuję tak aby mieć całość do sterownika, stacyjki i przekaźników (nie wiem które od czego, ale dojdę :-) )
Problem w tym że nie ma kostek na których mógł bym odpiąć tył auta. Ciąć? :-> Gdzieś idzie kabel do baku i pompy paliwa, więc nie ciąć. Jak to robić? Rozbebeszać peszle i po kabelku dochodzić co potrzebne?
Następne pytanie, czy do działanie silnika potrzebne są podciśnienia? Jak by wywalić EGR to wydaje mi się że nie, radźcie.
Auto jest zarąbiście bogato wyposażone, wszystko na elektryce i siłownikach podciśnieniowych .

: 2011-08-31, 12:03
autor: bonzo
najprościej przełożyć wszystko do Pickupa :mrgreen:
A tak na poważnie to żeby zostało co potrzebne to będziesz musiał rozbebeszyć wiązkę,przynajmniej częściowo, bez schematów pewnie się nie obędzie a na pewno łatwiej.

: 2011-08-31, 13:19
autor: azorek
bonzo pisze:najprościej przełożyć wszystko do Pickupa :mrgreen:
Jestem w trakcie.
bonzo pisze: bez schematów pewnie się nie obędzie a na pewno łatwiej.
Nie mam schematów :mrgreen: Za to wszystko sobie opisałem, wtyczki,gniazda itd. Wiązkę juz wyjąłem, ważyła tyle że ledwo ją wlokłem :-o

: 2011-08-31, 17:53
autor: dylson
Mam manuala do z31

: 2011-08-31, 18:45
autor: azorek
Jeśli masz to w wersji elektronicznej i nie było by to problemem to ja poproszę :)

: 2011-09-01, 13:55
autor: dylson
http://www.allcarmanuals.com/factory-se ... y-Z31.html
Jak z tego linka nie zadziala to wrzuce na jakis serwer (66mb)

: 2011-09-02, 11:01
autor: azorek
Wszystko działa. Dzięki.

: 2012-04-09, 14:52
autor: Mike_83
Pytanko mam.Posiadam Silnik GA16DS,jakbym chciał zrobić swapa na 2.0 GT to muszę pruć podsufitkę i wymieniać instalację?Bo znajomy mechanik powiedział,że trzeba.

: 2012-04-09, 16:07
autor: bombel
Mike_83 pisze:Posiadam Silnik GA16DS,jakbym chciał zrobić swapa na 2.0 GT to muszę pruć podsufitkę i wymieniać instalację?
Podsufitke?? Nie gadaj z takimi l8udźmi którzy sie nie znają. Wszystkie wiazki idą dołem. Ty potzrebujesz jedynie te od silnika do kierownicy. Przy DS musisz tez miec inny bak

: 2012-04-09, 16:24
autor: Rysiu83
Mike_83 pisze:Pytanko mam.Posiadam Silnik GA16DS,jakbym chciał zrobić swapa na 2.0 GT to muszę pruć podsufitkę i wymieniać instalację?Bo znajomy mechanik powiedział,że trzeba.
Może powiedział podłogą tylko niedosłyszałeś i wyszło jakieś nie wiadomo co - swoją drogą prześmieszne :-) :-)

: 2012-04-11, 08:20
autor: Mike_83
Na tygodniach miałem robić,a przeciąga się w miesiące.Może ktoś polecić dobry warsztat w okolicach Szczecina,który zajął by się swapem bez fuszerki.Plus jakiś lakiernik.Ewentualnie,może ktoś chce się podjąć takiego zadania?:) Nie za darmo rzecz jasna.

: 2012-04-11, 20:09
autor: sergiej
n owlasnie tu moze byc ciezko ...moze droga innych kolegow odwiedzisz warszawke ??

: 2012-04-12, 09:03
autor: lordkain
Mike_83, niestety chyba nie znajdziesz nikogo wartego polecenia w okolicach Szczecina. Jak chcesz uniknąć ryzyka fuszerki to tak jak pisze sergiej, -> kierunek Wwa. Polecam Bodka - zna się na rzeczy, nie oszuka cię i wszystko zrobi tak, że nie będziesz rozczarowany. :-) + ma też dobrego lakiernika a ceny porównywalne jak w naszej okolicy. :-)

: 2012-04-13, 08:18
autor: Mike_83
Hmmmmmmmm,ciężka sprawa.Trzeba będzie pomyśleć.

: 2012-04-13, 16:59
autor: wronek
do Łodzi bliżej :P

: 2012-04-14, 09:34
autor: DubSon
ECU i wiązka z 16VE podejdzie bez problemów do 20VE ?
Pytam, bo mam GA16 wiec na wymianę w zasadzie byłoby wszystko, a na allegro gościu ma to wszystko ;)

: 2012-04-14, 09:34
autor: bombel
DubSon ECU Ci nie jest potrzebny bo ma za duzo ograniczeń. Lepiej kupić z 2,0 GT

: 2012-04-14, 09:44
autor: DubSon
Ok, ale wiązka pasuje?
Czas zacząć niedługo zbierać mniejsze graty :lol:

: 2012-04-14, 11:27
autor: bombel
Powinna pasowac

: 2012-04-14, 13:00
autor: DubSon
Z tego co kojarze, to do ziązki ze zwykłego sr20 trzeba dorabiac pare rzeczy wiec mam nadzieje, ze ta bedzie p&p.

Z czego najlepiej skrzynie ? Im dłuższa tym lepiej.

No i jeszcze jedno, sa jakies tutorialne dot. strojenia na np. ecu masterze det 2?

: 2012-04-14, 13:34
autor: bombel
DubSon pisze:Z czego najlepiej skrzynie ? Im dłuższa tym lepiej.
krótsza
DubSon pisze:No i jeszcze jedno, sa jakies tutorialne dot. strojenia na np. ecu masterze det 2?
przede wszystkim musisz miec sonde szerokopasmową

: 2012-04-14, 13:40
autor: DubSon
bombel pisze: krótsza
Dlaczego? Wydaje mi się, że do zwykłego dupowoza lepsza dłuższa :P
bombel pisze:przede wszystkim musisz miec sonde szerokopasmową
No tak, to w sumie wiem, ale ecu majster jest intuicyjny w obsłudze. czy lepiej SMT6?