Strona 2 z 10

: 2010-08-29, 19:54
autor: mimier
Coobcio pisze:Do skrzyni i koła zamachowego z 1,4 spokojnie możesz wpakować większe 190mm sprzęgło dedykowane do 1,6...
ja mam tak u siebie i nie polecam tego zabiegu ponieważ powierzchnia styku docisku z GA14 z tarczą z GA16 jest mniejsza niż w przypadku tarczy dedykowanej do GA14 ;)

: 2010-08-31, 17:22
autor: Jarzyn
Odnośnie swapa, mam pytanko:
co warto byłoby zrobić przy swapie, jak już mamy wyciągnięty silnik?
Mam na myśli jakieś wymiany, czy konserwacje, które akurat mogą mi nie wpaść do głowy, a które wygodnie się zrobi przy wyciągniętym silniku.
Czekam na pomysły.

pozdrawiam

: 2010-09-01, 21:24
autor: bodek
Warto zająć się samym silnikiem. Wymiana pierścieni i ewentualnie panewek i rozrządu nie zaszkodzi. Poza tym można odświeżyć całą komorę silnika, luknąć na magiel, jeżeli przewody hamulcowe są spruchniałe to od razu pociągnąć miedź po całości, można wywalić ABS jak ktoś nie potrzebuje itp.

: 2011-02-17, 11:28
autor: Mike_83
Lakierowanie komory,ja tak będę robił na tygodniach :) Mam tą wygodę,że chłopak,który będzie robił swapa jest też lakiernikiem :) W poniedziałek rusza projekt :) Najpierw cała blacharka,lakierowanie,tapicerka,wymiana wzmocnienia przedniego,lampy itd.Później mechanika :) Ma być piękne i mocne GT.

: 2011-07-27, 22:09
autor: balonik1991
Mam pytanie czy kolektory ssace w SR20DE i w SR20De sa takie same bo wrzucam do siebie silnik z GT a w starym De mam juz kolektor nawiercony pod gaz i nie chcial bym jeszcze raz ,,psuc" i nawiercac tego z DE :)

: 2011-07-27, 22:22
autor: Ryba
Temat już był w tym dziale ... poszukaj bo jest aktualny... i dzis wyjasniałem w nim różnice

: 2011-07-27, 22:29
autor: balonik1991
kurcze nie moge znalezc :/ albo jestem slepy albo glupi xD albo to i to

: 2011-07-27, 22:30
autor: Ryba

: 2011-07-27, 22:39
autor: balonik1991
ok wszystko fajnie bo ten temat przeczytalem i nie wiedzialem czy to o to chodzi tylko ze u mnie i w tym i w tym silniku to wyglada tak samo :D myslalem ze poprostu w SR20DE moga byc kanaly wieksze czy cos ;P wiec jesli wszystko jest to samo to bezproblemowo moge przelozyc kolektor? :)

: 2011-08-21, 03:03
autor: KAFI
Mam takie pytanie chce zrobić swapa w przyszłym rok myślę żeby ruszyć tak w lutym miałem takiego pomysł żeby wsadzić 2,5 v6 KLZ japońską wersje silnika od mazdy 323 BA miała na starcie 190 koni dużo było by rzeźby z elektryką do primery czy lepiej zrobić swapa z GT, co mi poradzicie czy szukać cos dobrego chce żeby na stracie miało z 190 220 tak żeby zrobić szybkie prorodzinne autko a na zlotach poszaleć na 1/4.

: 2011-08-21, 05:38
autor: bombel
KAFI szukaj silnika SR20VE. Tez ma ok 190 KM na starcie, a przynajmniej nie bedziesz musiał zmieniac skrzyni i kompa

: 2011-08-21, 10:09
autor: dylson
Tak jak bombel napisal wsadzaj VE a jesli chcesz v6 to idz w strone VQ. Wiekszy potencjal od 2.5 mazdy.

: 2011-08-21, 10:29
autor: KAFI
bombel pisze:KAFI szukaj silnika SR20VE. Tez ma ok 190 KM na starcie, a przynajmniej nie bedziesz musiał zmieniac skrzyni i kompa
Dzięki powoli będę się rozglądał w temacie mam pytanie to kompa i wiązki i skrzyni zmieniać nie trzeba tak a przednie zawieszenie jak to wygląda.
dylson pisze:Tak jak bombel napisal wsadzaj VE a jesli chcesz v6 to idz w strone VQ. Wiekszy potencjal od 2.5 mazdy.


Tak siedziałem calutką noc i KLZ za dużo rzeźby jest i tak jak mówicie będę szukał tych silników pewno z USA trzeba będzie ściągać.

: 2011-08-21, 14:43
autor: bombel
KAFI pisze:zmieniać nie trzeba tak a przednie zawieszenie jak to wygląda.
Tylko silnik i ecumaster do ogarnięcia zmiennych faz. Wszystko jest plug and play
KAFI pisze:szukał tych silników pewno z USA trzeba będzie ściągać.
_________________
http://allegro.pl/silnik-nissan-sr20ve- ... 10825.html

: 2011-08-21, 15:08
autor: bonzo
za 400 drożej maja z wiazka i kompem nie trzeba rzeźbić ecumastra wyjdzie taniej

: 2011-08-21, 15:11
autor: bombel
bonzo pisze:za 400 drożej maja z wiazka i kompem nie trzeba rzeźbić ecumastra wyjdzie taniej
Ale ogranicznik do 180 kmh i kombinacje z NATSEM. Wole dołożyć do ecumastera i mieć pewność, że wystrojone.

P.S. KAFI napisz do Coobcia ile by wzial za całość

: 2011-08-21, 15:11
autor: Jarzyn
To jest wiązka do automatu, to nie będzie działać

: 2011-08-21, 17:20
autor: SiwoL
Działac bedzie tylko będą błedy jeden gosciu z katowic do p11.144 zapodal manuala a mial automat i non stop check engine itp...

: 2011-08-23, 22:07
autor: KAFI
No rozgarniam temat no przeczytam wszystko i mam troszkę pytań
1 czy primery P10 GT miały wytrzymałe zawieszenie trzeba będzie robić swap całego zawieszenie przedniego przeguby oski itd. Itp.
2 jak z hamulcami też trzeba wzmocnić
3 czy ten silnik SR20VE. po zakuciu będzie trwały i jakie turbo do tego czy lepiej dać Nitro
4 czy jest zawieszenie regulowane do primerki widziałem ze do golfa jest do mazdy 323 GT –GTX i GTR też są na Ebayu
5, jaki był pakiet GT możecie mi pokazać albo opisać, bo tyle wersji jest ze zgłupiałem
PS czy jak zrobię rozpiure dolną górną i tylną będzie mocno przyklejony czy lepiej tylko przednie robić dzięki wielkie za info mój projekt rozpocznę dopiero w lutym.

: 2011-08-23, 22:27
autor: bombel
ad. 1. Pólosie to bolaczka Primer. Poczytaj
ad. 2. MOzna dać większe np z takiej primy jak moja
ad. 3. NIkt jeszcze nie zakuwał VE z tego co wiem. Jest kilka VE turbo które maja ponad 300 KM i jeżdzą
ad. 4. Jest. Allegro nie jest jedynym miejscem do zakupów
ad. 5. http://otomoto.pl/nissan-primera-gt-sko ... 67798.html
ad. 6. Rozpórka przede wszystkim usztywnia nadwozie, a nie przykleja

P.S. Mam nadzieje ze masz z 30 tyś PLN do wydania, bo już było kilku co na planowaniu skończyło :)

: 2011-08-23, 22:38
autor: SiwoL
bombel pisze:ad. 1. Pólosie to bolaczka Primer. Poczytaj
ad. 2. MOzna dać większe np z takiej primy jak moja
ad. 3. NIkt jeszcze nie zakuwał VE z tego co wiem. Jest kilka VE turbo które maja ponad 300 KM i jeżdzą
ad. 4. Jest. Allegro nie jest jedynym miejscem do zakupów
ad. 5. http://otomoto.pl/nissan-primera-gt-sko ... 67798.html
ad. 6. Rozpórka przede wszystkim usztywnia nadwozie, a nie przykleja

P.S. Mam nadzieje ze masz z 30 tyś PLN do wydania, bo już było kilku co na planowaniu skończyło :)
Moje auto nie jest najlepszym przykładem jako pełne GT... w seri to nie było gt i brakuje mi z zewnatrz progów i zderzaka tylniego;)

: 2011-08-24, 08:16
autor: Mike_83
bombel pisze:P.S. Mam nadzieje ze masz z 30 tyś PLN do wydania, bo już było kilku co na planowaniu skończyło :)
Aż tyle kasy?

: 2011-08-24, 09:10
autor: bombel
Mike_83

swap z 6 tyś, turbo 12 tyś, zakucie z 5 tyś, zawiecha 3 tyś itd.

: 2011-08-24, 09:43
autor: Mike_83
Myślałem,że zwykły swap na VE tyle wyjdzie :)

: 2011-08-24, 09:57
autor: bombel
Mike_83 Ty nie czytasz, co jest napisane i tyle. Sam SWAP to koszt ok 6000 PLN

: 2011-08-24, 10:12
autor: Mike_83
To luz:) Do zrobienia :)Jaka skrzynia do tego silnika?Od GT?

: 2011-08-24, 12:30
autor: bombel
Mike_83 pisze:Jaka skrzynia do tego silnika?Od GT?
Najlepsza GT, ale każda z SR20 FWD pasi

: 2011-08-24, 13:58
autor: KAFI
Kosztami się nie martwię, bo sam będę robił z kolegą mechanikiem
Eh, czyli z tego, co teraz tak czytałem wychodzi na to ze musze swapowac wszystko od zawieszenia po hamulce itd. Itp., Bo ten 2,0 i 16v 85kw/115km to różnica w częściach GT jest duża to koledzy powiedzcie mi do tego VE, z jakiego GT brać zawieszenie całe, bo są kila wersji, 144 125 150 bo wyjedzie mi taniej kupić jakiegoś GT przytargać z germanów i zrobić swapa zawieszenia całego i kupić ten VE z wiązką kompem i skrzynią

PS, co do GT od SiwoL gdybym nie dostał od dziadzia tego i nie chciał w rodzinne go chętnie bym go kupił, ale za dużo wspomnień jest w tym nissanku

: 2011-08-24, 14:04
autor: smeru
GT w P10 ma 150KM oryginalnie, nie było wersji 144KM lub 125KM w GT.

: 2011-08-24, 14:11
autor: KAFI
smeru pisze:GT w P10 ma 150KM oryginalnie, nie było wersji 144KM lub 125KM w GT.
aha no ja się aż tak nie znam ale jak wchodzie autoscout24.de to tam są rózne wersje i sam już nie wiem ktore to orginalne GT :)