Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Coobcio pisze:
Najlepsze opony uniwersalne pod 14" to bez wątpienia Toyo T1R w rozmiarze 195/55R15 - bardzo twardy boczek doskonale zabezpieczy felgę...
Na tory brał bym 15" lub większe ale z lekką felgą (niższy profil lepsza reakcja ruchy kierownicą) na kajtki 14" bo trudniej ją uwalić na jakiejś dziurze/krawężniku.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Ja bym polecił, 15" na KJS, opony np. TOYO T1R z bardzo twardym boczkiem - na paprawdę doskonale zabezpieczają felgę a przy tym lepiją doskonale w każdych warunkach szyter, asfalt, mokry asfalt...
Doskonale sprawdzaają się u kolegi z lublina - żółty GOLF II 18 8V który gdzie się nie pojawi w polsce to zdybywa czołowe miejsca a lata właśnie na T1R 15"
A tak poza tym te opony nowe w motohurcie można kupić za 150zł szt.
Tak jak wyzej napisane jest 14" np na szuter (Opony zimowe bo lepiej sie wgryzaja w szuter) 15" drogowe czyli na tor lub na asfalt 15R 195/55 proponujeWybebesz go wstaw rozpurki aby byl sztywniejszy. Powiedz jaki silnik tam masz?
Wspierajmy Polskie Rajdy. www.rally.olsztyn.pl
Mechanika w dobrej Cenie Olsztyn Pana Tadeusza Nr 792433722
lepiej na opuszczonym... jak podniesiesz cały wóz i okaże się że buda miekka i zmęczona to jeszcze okaże się że pozytywy się zrobią i auto nie będzie się prowadzić
Albo szyba pęknie na jakiejś większej muldzie. Dokładnie, ja przykręcam na opuszczonym i ciutkę ją rozkręcam.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
1.6 w zależności od rynku zbytu miał różną moc. Kolega pisał że ma 100km więc to nie jest ta zdławiona wersja.
Co do kół to na początek dadzą radę felgi oryginalne od GTI, wjechałem na takich w tyle wielkich dziur i innych i nic im nie jest. Tanie i solidne.
Jeżeli Auto ma 100KM to po ogarnienciu zawieszenia itp proponuje podniesc mocy do 130km po przez szfil glowicy zmiana walkow stozek itp. Kolejna sprawa. Musisz miec ogarnientego pilota musisz miec zaufanie do niego. Zgrana zaloga polowa sukcesu.
Wspierajmy Polskie Rajdy. www.rally.olsztyn.pl
Mechanika w dobrej Cenie Olsztyn Pana Tadeusza Nr 792433722
Tak poprzez zwiększenie stopnia sprężania (jeśli się mylę proszę mnie poprawić) ale chyba sama obróbka głowicy nie da oczekiwanych dużych wzrostów mam na myśli cena/+HP moc.