Strona 7 z 10

: 2014-01-30, 12:02
autor: DubSon
adrionGT, VVL masz dostępny w PL :roll:

VVL i DET to nie to samo. VE może i prościej, ale nie da tyle zabawy co Turbo ;)

[ Dodano: 2014-01-30, 12:03 ]
Kwietas, może wkrótce zobaczycie DE+T LPG :)

: 2014-01-30, 12:31
autor: adrionGT
DubSon pisze: VVL masz dostępny w PL

Za ile? I gdzie? ;)
Kwietas pisze:Czy to nie byłoby zbyt piękne, by było prawdziwe?
A czemu? Przecież czemu by do tego LPG nie założyć ? :D

: 2014-01-30, 12:33
autor: vixo
Allegro

: 2014-01-30, 12:57
autor: DubSon
adrionGT, japan-korea-moto, do wyszukania w google, allegro i na forum. Wszyscy mają przecież od nich :D

: 2014-01-30, 13:20
autor: Sajmooon
DubSon, 100NX Lewego to SR20DE+T + LPG :P

: 2014-01-30, 13:31
autor: DubSon
Sajmooon, a śmiga to już? Bo śledziłem temat i jestem ciekawy jak jedzie na LPG :P

: 2014-01-30, 13:36
autor: Sajmooon
Ogólnie jeździło na LPG ale Lewy coś wspominał że LPG idzie do piekła :P
ale na lpg z turbo pojechał do Wawy na strojenie i wrócił, potem też trochę jeździł po 3mieście także projekt dał radę ;)

: 2014-01-30, 23:21
autor: adrionGT
Dobra, ogarnąłem się :D widzę na alledrogo za 2650 :P
I do tego jeszcze półosie, skrzynia, wydech. Co jeszcze ?
A 16VE ?

: 2014-01-30, 23:31
autor: DubSon
adrionGT pisze:16VE
szukajcie a znajdziecie, ale nie warto (chyba, że unikat N1). Coobio kupił, a i tak przerobił na 2.0L ;)
Seria 16VE ma 175KM, N1 ma 200KM, 20VE ma 187KM (a tu można fajnie podnieść moc wałkami z 16VE lub N1).
adrionGT pisze: Co jeszcze ?
Silnik, skrzynia, półosie, zwrotnice chyba też, ECU, wiązka (nie kupuj od nich z VE, bo nie warto, uwierz ;)) ), pompa paliwa, ECU Master/SMT, licznik chyba, linka gazu (ja przerobiłem mocowanie), linka od sprzęgła (?). Więcej nie pamiętam :P

: 2014-01-31, 08:21
autor: adrionGT
Czyli silnik 2600, a reszta? Myślę że zwrotnice i licznik zostaną te same :)

: 2014-01-31, 09:04
autor: Boro1989
chcesz mieć mniej roboty ?:D sprzedaj swoje 1.6 kup GTka z zatartym silnikiem :D to Ci odchodzi prawie wszystko, zostaje zapodać silnik pod maskę , trochę kabelkologii i wystroić :) i latasz :D

: 2014-01-31, 09:19
autor: Limon
Myślę że w 10-12 tys powinieneś się zamknąć przy swapie na 2.0 VVL z 1.6 ;)

: 2014-01-31, 09:23
autor: vixo
MOże nie tyle GT'ka co primere 2.0

: 2014-01-31, 09:25
autor: Boro1989
racja Vixo, ale ja osobiście już bym szukał GTka :D wiadomo lepsze wyposażenie , pakiet GT itp itd :P do tego już krótka skrzynia , ogólnie odchodzi od groma wydatków które z czasem mogą wyjść ze względu na chęć posiadania czegoś więcej w autku :)

: 2014-01-31, 09:26
autor: adrionGT
Limon pisze:Myślę że w 10-12 tys powinieneś się zamknąć
To wolę chyba kupić zdrowego GTka a najwyżej jak DEH się znudzi to wtedy pomyśleć nad VE :-D

: 2014-01-31, 09:32
autor: Boro1989
wtedy włożenie do GTka VE to koszt około 5-6 tysi =p więc już taniej :D

: 2014-01-31, 09:36
autor: adrionGT
O połowę :D a po przesiadce z GA do DEH'a to mocy mi na trochę wystarczy ;)

: 2014-01-31, 09:38
autor: Boro1989
a tam :P tylko na trochę :P zawsze po chwili pojawia się głód :D to samo miałem z przejściem z DE na VE , już mi mało :P

: 2014-01-31, 11:51
autor: adam_N14
Jak przekładka z GA na SR to jakiegoś chrupka czy rozbitka szukać,
jednak sporo należy przełożyć żeby to było jak trzeba.
Mi w N14 taka przekładka zajęła 3dni ;-) z 1.4 na 2.0.
A Przekładałem praktycznie wszystko z poprzedniego GTI.
Pierwsza jazda i rogal na mordzie :-P prawie zapomniałem jak GTI jedzie
a po tygodniu znów szukanie mocy bo tyłek już przywykł :-P

: 2014-02-04, 18:08
autor: adrionGT
DubSon, Kolego, a powiedz mi jaki koszt GA16 NVCS, też wydaję się to być ciekawy pomysł, no i w serii 115KM :D

: 2014-02-04, 18:51
autor: DubSon
adrionGT, jak masz to zlecać komuś, to odpuść...
No chyba że dorwiesz silnik z wiązką i ECU z Sentry która NIE MIAŁA NATS i miała manualną skrzynię biegów.

Jeśli nie, to pozostaje trochę porzeźbić w oryginalnej wiązce i ostatecznie wystroić piggy-back.
Aczkolwiek, mój sunny na razie jeździ bez strojenia na dolocie fi60 z przepustnicą z P11GT
i podniesionym ciśnieniem paliwa na 4,4b, AFR trzyma dość ładnie.

No niestety, nie jest to P&P :(

PS.
http://tablica.pl/oferta/czesci-nissan- ... 6022b1a074
Jedyna jaką znalazłem na sprzedaż ;)

: 2014-02-04, 18:58
autor: adrionGT
Cała sentra za tysiaka ? :D To i wiązka i wsio będzie :D tylko ta przeróbka ;/

: 2014-02-04, 20:17
autor: DubSon
adrionGT pisze:To i wiązka i wsio będzie
Jeśli nie ma NATS to super, bo tylko nie będzie pasować kilka kostek już w kabinie (przynajmniej u mnie wszystko było inne :D ), ale jeśli jest ten nissanowski immo, to będzie gorzej ;)

: 2014-02-04, 20:35
autor: Boro1989
nissanowski immo idzie usunąć za +/- 200zł :P

: 2014-02-04, 21:25
autor: adrionGT
Powiem wam że ciekawy temat tego NVCS :D

: 2014-02-04, 22:00
autor: DubSon
No ciekawy, jak teraz jeżdżę, to nie poznaję auta, zyskał sporo, a nie odpaliłem jeszcze sprzęgiełka na wałku ssącym :>

115KM ma z dwoma katalizatorami w serii, więc bez można liczyć na 120KM :))

: 2014-02-05, 18:35
autor: Emu89
Panie dubson dla wyszukiwarki podales japan-korea-moto z dopiskiem ze wszyscy na forum od nich biora ... a ten silnik z allegro jest wlasnie wystawiowny przez nich a odradzasz wiec o co kaman bo cos nie rozumie brac od nich czy nie ? :D

: 2014-02-05, 18:43
autor: Boro1989
Brac ale musisz jechac osobiscie i pare silnikow przezucic zanim uda Ci sie trafic warty uwagi okaz :) ja mam od nich i silnik na prawde super pracuje ale u mnie Macgayver wybieral :) wiec opinia fachowca byla :)

: 2014-02-05, 19:06
autor: Emu89
a jak mozna poznac dobry silnik miedzy tymi wszystkimi ? Jak sprawdzic lezacy silnik zeby wziasc cos dobrego ?? moglby sie ktos podzielic uwagami ? :D

: 2014-02-05, 20:07
autor: Ad@mus
sciagna czapke i zagladac na syf w silniku
ja czekam az ktos kiedys bedzie chcial sprzedac zajechany motor:D