Strona 7 z 9

: 2014-03-04, 11:26
autor: wod2u
hayboss pisze: 4) aparat zapłonowy w de ma 2 wtyczki, a w ve 1, mamy do wyboru rzeźbić kabelki albo uwalić dolne mocowanie z de (inaczej go nie założymy, trzyma się solidnie)
Info a propo aparatu:
http://www.g20.net/forum/showthread.php ... ad-and-Cap

: 2014-03-04, 11:39
autor: killer2000
cenne info wod2u póżniej wrzuce jak mam uciety mój aparat ori z gti

: 2014-03-04, 12:19
autor: zuh
Nie na tym forum ale parę razy zdarzyło mi się płacić za wiedze ale jakoś nie miałem problemu dzielić się wiedzą za którą zapłaciłem. Na tej wiedzy i tak nie zarobie bo jak coś to koleś pójdzie do kogoś kto robi to na co dzień i woli jemu zapłacić niż mi. A jak mam komuś z forum pomóc to dlaczego nie, skoro z tego forum się dowiedziałem też o innych rzeczach. I tak kółko się zamyka, ja pomogę Tobie a Ty mnie. Ale to wszystko zależy od ludzi na forum. Przykład g20.net, nie siedzę na tym forum bo z językiem słabo, ale często podajecie linki gdzie jest opisane jak co zrobić. Myślę, że tych którzy tam opisują nie obchodzi czy zarobią na tym czy nie. Opisują pomagają i jest fajnie. Myślę, że właśnie na tym właśnie polega forum.
Jeszcze bym napisał pare rzeczy ale temat nie o tym. Aha moim zdaniem do działów w których jest wiedza powinni mieć dostęp użytkownicy z jakąś tam ilością postów, np 100 czy 200 postów.

: 2014-03-04, 16:25
autor: Chemik
Tak jest na wszystkich forach w PL haybos i na forach hondy jeszcze gorzej,wiem sam :-(,tam jest więcej ludzi mających zarobek na swapach strojeniach itp,ale to nie ten temat bo ot robi się.pozdro

: 2014-03-04, 18:05
autor: Arias
wod2u pisze:Info a propo aparatu:
http://www.g20.net/forum/...torhead-and-Cap
_________________
do tego sr20forum.com i nissanforums.com

I nikogo prosić się nie trzeba

: 2014-03-04, 18:48
autor: Dreams
My Polacy mamy taką mentalność niestety...

Sam też miałem 2 zdarzenia...
Zapłaciłem za coś żeby sprawdzić i ulepszyć...
Komuś pomogłem i zrobił to samo i nie stracił $ ...
Dlatego nie dziwę się że nie chce nic mówić Bodek, Coobcio czy MacGyver co i jak zrobić bo mają racje, koledzy kolegami ale to jest ich praca i z tego się utrzymują...
I może nie płacili za wiedzę ale na pewno poświęcili duuuużo swojego czasu żeby tą wiedzę zdobyć.
Jeśli już to mogą tylko naprowadzić..

: 2014-03-04, 18:51
autor: akarczma
albo sie nie znają i nic nie piszą ;-) druciarze

: 2014-03-04, 19:23
autor: Ryba
MacGayver pisze: a jeśli chodzi o blachę pod zamach to inaczej przecież jej się nie założy, bez względu na to czy to VE czy DE ;-)
Jesteś w błędzie, da się :)

Wystarczy pokręcić w lewo i w prawo :)

Nie ma co naciskać na wymienione osoby. Nie mamy również prawa od nich czegokolwiek wymagać. Każdy z nas co o niektórych ma już wyrobione zdanie i wie do kogo dzwonić lub pisać w razie jakiś pytań, problemów itp.
Chciałem tu z góry im podziękować !!

Jeśli sami chcemy wiedzieć tyle samo bądź uzyskać pomoc w różnych tematach zapraszam na zagraniczne fora. Tam znajdziecie sporo informacji.

: 2014-03-04, 19:49
autor: Limon
Pozatym temat swapu Ve jest rozgryziony dosyć porządnie w naszym kraju ;) Jak coś potrzeba szczegółów to pytajcie nie zabłądzicie ;) Troszkę tych silników z Coobciem wrzuciliśmy ;)

: 2014-03-04, 19:50
autor: akarczma
Limon znasz Coobcia?

: 2014-03-04, 19:53
autor: zuh
Ryba pisze:Nie ma co naciskać na wymienione osoby. Nie mamy również prawa od nich czegokolwiek wymagać.
Amen.

Powiedzmy sobie szczerze, że jak któryś z nas się by się z tego utrzymywał to też by milczał.

Sam swap to myśle, że nic trudnego. Najgorzej to strojenie.

: 2014-03-04, 21:01
autor: Limon
akarczma pisze:Limon znasz Coobcia?
Pracuje z nim prawie 5 lat ;-)

[ Dodano: 2014-03-04, 21:02 ]
Na strojenie możesz zawsze dojechać po swapie ;)

: 2014-03-05, 09:26
autor: Ryba
Uwaga... aby pogadać z MaC-kiem należy mieć 200 postów i flaszkę inaczej nie podchodź :P

Chłopaki, mam nadzieję że to już koniec tych żalów. Wróćmy do tematu.

Postanowiłem wytłuścić grubym drukiem jeszcze raz to co napisał hayboss i umieściłem w pierwszym poście.
Jeżeli ktoś chce umieścić jakąś cenną uwagę/wskazówkę zapraszam.

: 2014-03-05, 09:31
autor: janusz
Panowie wydzieliłem Wam temat, tak więc proszę nie zaśmiecać więcej tematu:
viewtopic.php?t=15737

: 2014-03-05, 11:17
autor: WuWa
Ryba, Janusz <oklaski> <oklaski> <oklaski>

: 2014-03-05, 23:23
autor: hayboss
pytanie z racji ze robiłem elektrykę ale ecu majstra nie podpinałem to moje pytanie. czy jeśli go podepne wg schematu załączonego na płycie ale nie bede inegerował w oprogramowanie, to auto normalnie odpali i pojedzie na strojenie czy nie bardzo ?

: 2014-03-06, 07:46
autor: gwaltek
powinno, ale jak by nie chciał palić to wypnij wtyczkę EcuM, zrób zworkę między ignition in / ignition out i powinno być git :)

: 2014-03-06, 08:13
autor: Ryba
hayboss, tak jak napisał gwaltek. Choć ja osobiście killera auto odpaliłem pierw na ori ECU co by sprawdzić czy w ogóle zakręci.
Teraz bez obaw można zakładać ECU MASTERA.

: 2014-03-06, 09:37
autor: hayboss
nie na ori ecu normalnie pali i fryga , dopiero terz biorę sie za prucie wiązki , myślałem że to bedzie wiecej kabli a po schematach ecu mastera to tylko kilka przewodów ...

: 2014-03-06, 18:56
autor: Emu89
Temat sr20de na sr20ve , powiedzcie mi gdzie i jak szukac czesci pod silnik 20ve ? Czy filtry itp wszystko jak do DE ? Kupilem Sr20Ve po rozmowach z Coobciem samochod pojedzie do niego , ale jak nowy silnik chcialbym pare nowych rzeczy typu kable ngk , swiece platynki ngk , filtr powietrza stozkowy i tutaj nie wiem jaki mam kupic jakie srednice , wydre na zlomie przeplywke i czesc przykrecana do obudowy , utne przy czujniku odwroce i dokrece do swojego a na koniec zaloze stozek , niestety nie mam auta i nie mam jak sprawdzic srednicy , wiec bylbym wdzieczny jakby mi kto pomogl , mysle nad filtrem fujita lub K&N a moze simota sprzedaja z adapterem , http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota ... 23999.html do tego nie wiem czy taki filtr podejdzie http://allegro.pl/filtr-oleju-kn-nissan ... 17238.html , sprzeglo luk'a , pompa wody aisin , do tego ecumaster det III , powiedzcie mi czy dobrych firm chce te czesci , czy polecacie jakies inne , czy cos jeszcze mozna sobie kupic

: 2014-03-06, 19:45
autor: killer2000
stożek k&n jak i fujita bardzo dobry sprzegło luka też pompa aisina bardzo dobra jak bedziesz kupował filtr oleju to ci odrazu powiem ,że do ve jest taki sam jak do primer p11 i almery gti filtry ze starszych srów są inne dłuższe jak bedziesz kupował to od primery p11 z 2litrowym bierz bo są błędy w katalogach

: 2014-03-06, 19:57
autor: akarczma
Coobcio bedzie maczał lapska w Twoim wozie?

To może ktoś napisze listę rzeczy które przy okazji warto wymienić, przekładając ve w miejsce deh gt?
dziękuję

: 2014-03-06, 20:01
autor: Emu89
Wlasnie takie informacje usiluje uzyskac bo napewno sie przydadza :)

: 2014-03-06, 22:47
autor: vixo
Paski, termostat też warto wymienić ;)

: 2014-03-07, 00:27
autor: janusz
No i jeszcze wymień od razu pompę wody i wyczyść wszystko co się da.

: 2014-03-07, 00:35
autor: vixo
Emu89 pisze:chcialbym pare nowych rzeczy typu kable ngk , swiece platynki ngk , filtr powietrza stozkowy(...) sprzeglo luk'a , pompa wody aisin , do tego ecumaster det III
Pisał o pompie ;-)

: 2014-03-07, 06:11
autor: killer2000
płukanko silnika obowiązkowo

: 2014-03-07, 08:13
autor: PrzeRuSco
Emu89 pisze:...filtr powietrza stozkowy i tutaj nie wiem jaki mam kupic jakie srednice , wydre na zlomie przeplywke i czesc przykrecana do obudowy , utne przy czujniku odwroce i dokrece do swojego a na koniec zaloze stozek , niestety nie mam auta i nie mam jak sprawdzic srednicy...
Ja na obudowę przepływki nałożyłem stożek o średnicy 77 mm wchodzi na ścisło, ale podobno simota którą zakładałem ma dość miękką gumę w stosunku do innych (tak powiedział sprzedawca) więc nie wiem czy inne wejdą. Czy dobrze zrozumiałem że chcesz mieć 2 obudowy przepływki skręcone razem? Jeśli tak to prościej jest obciąć rogi z mocowaniem do obudowy filtra powierza i ostrożnie pilnikiem lub szlifierką zaokrąglić uważając żeby nie uszkodzić siatki. ewentualnie kupić adapter np taki http://allegro.pl/adapter-redukcja-na-p ... 70432.html

: 2014-03-07, 09:24
autor: killer2000
tutaj macie jak wyrzeźbić aparat zapłonowy
http://www.sr20-forum.com/vvl/67955-cut ... butor.html

: 2014-03-07, 09:35
autor: MacGayver
ale kalectwo aparatu :shock: i nadal trzyma się na jednej śrubie bo pod spodem jest duża śruba od głowicy :-/