: 2012-07-22, 11:39
Panowie i Panie,gdzie najlepiej szukać rozbitka?Albo anglika?
Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
https://nissanzone.pl/
AllegroPanowie i Panie,gdzie najlepiej szukać rozbitka?Albo anglika?
P10 i P11.144 maja to samo zawiesznie z przodu, tylko ta druga ma wieksze tarczeMoże lamerskie pytanie ale czy to będzie wszystko pasować do P10?Silnik wiadomo itd.A zawieszenie?Heble?
Podłączam się pod pytanie ?adrionGT pisze:Jakie są koszta swapu z GA16 na SR20 ?
Obstawiam ok 3000 PLNJakie są koszta swapu z GA16 na SR20 ?
Myślę, że z 2k PLNadrionGT pisze: i moje pytanie brzmi jaki jest koszt samej robocizny?
każde przesunięcie koła lub zmiana felgi na taką z innym osadzeniem powoduje szybsze zużywanie się łożysk w piastach. Wartości w miarę normalne coby nie szkodziły tak mocno to ok 10-15mm.majchrzok pisze:o jakie wartości idzie przesuwać koła na dystansach?
Nie sadze, żeby była różnica ponieważ jest to związane z liczba przełożeń. Co do skrętu jakie masz et felgi ? może zmiana felgi da ci odpowiedni zakres skrętu?majchrzok pisze:ponawiam mimo to pytanie odnośnie skrzyni, czy w SR20 występowały gabarytowo mniejsze niż te w sunny GTI czy wszystkie miały takie same obudowy?
U siebie mam dystans 25mm a do tego felga zamiast zalecanego et 43 ma 35, jezdze tak ponad trzy lata (~40 000km) i poki co nie ma problemu. Znajac zycie to auto nie bedzie sluylo jako dd wiec smialo kladz dystanse i nie martw sie lozyskami.DubSon pisze:każde przesunięcie koła lub zmiana felgi na taką z innym osadzeniem powoduje szybsze zużywanie się łożysk w piastach. Wartości w miarę normalne coby nie szkodziły tak mocno to ok 10-15mm.