Strona 5 z 10

: 2012-07-22, 11:39
autor: Mike_83
Panowie i Panie,gdzie najlepiej szukać rozbitka?Albo anglika?

: 2012-07-22, 12:07
autor: bombel
Panowie i Panie,gdzie najlepiej szukać rozbitka?Albo anglika?
Allegro :) CZesto p11.144 przywoza ludzie wracajacy z pracy z Anglii i sprzedaja za jakies marne pieniadze

: 2012-07-25, 13:07
autor: Mike_83
Może lamerskie pytanie ale czy to będzie wszystko pasować do P10?Silnik wiadomo itd.A zawieszenie?Heble?

: 2012-07-25, 16:50
autor: bombel
Może lamerskie pytanie ale czy to będzie wszystko pasować do P10?Silnik wiadomo itd.A zawieszenie?Heble?
P10 i P11.144 maja to samo zawiesznie z przodu, tylko ta druga ma wieksze tarcze

: 2012-07-26, 11:03
autor: Mike_83
Czyli jednym słowem plug&play?A co z tyłem bo u siebie mam bębny...

: 2012-07-26, 20:51
autor: Ryba
Mike ... tył odpada. Primera P11.144 ma z tyłu belkę a P 10 jest ma zawieszenie niezależne. Nie jestem pewien czy tylne zaciski będą pasowały z P11

: 2012-07-27, 21:12
autor: adrionGT
Jakie są koszta swapu z GA16 na SR20 ?

: 2012-08-13, 20:53
autor: Seboo991
adrionGT pisze:Jakie są koszta swapu z GA16 na SR20 ?
Podłączam się pod pytanie ?
z jasną odpowiedzią może być pw :)

: 2012-08-13, 20:56
autor: bombel
Jakie są koszta swapu z GA16 na SR20 ?
Obstawiam ok 3000 PLN

: 2012-08-13, 21:48
autor: DubSon
Ciężko powiedzieć, opcji jest kilka ;)
Albo kupić rozbitka i resztę opchnąć - najwięcej roboty, ale najtaniej =]
Mozna kupić wszystko osobno - mniej roboty, więcej hajsu..

: 2012-08-14, 16:21
autor: Ryba
Podpinam się pod odp. DUBSONA :)

Ma racje, osobiście każdy z nas wybrał by pierwszą opcję. Sam przez to przechodziłem i wiem że jeśli się to z głową zrobi można wyjść na zero. Ja na samym swapie byłem około 400 zł w plecy a zainwestowałem 2,5 tys. Tyle że przed dwa miesiące weekendy oraz popołudnia miałem z życia wyjęte :)

: 2012-08-14, 16:30
autor: Seboo991
hmmm, a czy ktoś kombinował cosik z Bluebirdem? w sensie zapakował ktoś sr20? :)

: 2012-08-20, 16:31
autor: adrionGT
To składam kasę, i chyba poszukam jakiegoś anglika, najlepiej P11.144 :mrgreen:

: 2012-09-22, 14:05
autor: DżejDżej
siemka
Mam Sunny N14 z silnikiem GA14DE
Mam możliwość dostania silnika GA16DE z amerykańskiej Sentry o mocy 115KM
jest opcja zakupu silnika z ECU, wiązką i osprzętem ale jest i opcja samego silnika z ECU

I tutaj pytanie:
Czy przekłądając takie GA16 do mojego sunny trzebya wymieniać wiązkę i pełen osprzęt?
czy wiązka i całość osprzętu, albo chociaż część z niego może zostać od GA14?
Czy aby napewno wszystko jest Plug&Play?
Proszę o w miarę szybką odpowiedź :D
pozdro

: 2013-02-10, 20:54
autor: adrionGT
Odgrzeję kotleta, powiedzmy ze mam wszystko co jest potrzebne do przełożenia SR20. Ale niestety sam nie potrafię, i moje pytanie brzmi jaki jest koszt samej robocizny?

: 2013-02-10, 21:19
autor: bombel
adrionGT pisze: i moje pytanie brzmi jaki jest koszt samej robocizny?
Myślę, że z 2k PLN

: 2013-02-10, 21:43
autor: adrionGT
Tak myślałem, szkoda mi sprzedawać a 1.6 to koszmar :-P

: 2013-09-12, 15:49
autor: majchrzok
Witam.
Jak nie którzy słyszeli ( oraz co u znali za szalone) wymyśliłem sobie micre k10 z silnikiem SR20DE. Za dawce posłużył sunny gti, za biorcę k10 w wersji superS.
Otóż, wszystko szło pięknie ładnie, do momentu, wsadzenia SR do budy micry.

generalnie- to co pokazywali na zagranicznych forach ma się nijak do tego co mam u siebie...

zresztą zobaczcie sami.

Obrazek


tu widać pierwszy problem... skrzynia biegów wystaje zbyt mocno i nawet 13" koła obcierają. bardziej w drugą stronę dać się tego nie da...

Obrazek

kolejny problem: skrzynia biegów opiera się na podporze wahacza...

Obrazek

jak widać miejsca z przodu i z tyłu jest pod dostatkiem..:

Obrazek

Obrazek

generalnie z prawej strony silnika w takim ułożeniu jak teraz jest taki oto kał:

Obrazek

i dochodzimy do sedna sprawy.
wynalałem takie oto rozwiązanie w jednym z podobnych projektów..

Obrazek

Obrazek

ale, jest to z mojej strony ostateczna ostateczność... pytanie do was drodzy koledzy i koleżanki, czy w silnikach SR20 występowały skrzynie biegów które gabarytami były mniejsze niż te w sunny gti?
może macie jakieś sugestie, co mogę wykonać by upchnąć to na szerokości, bo sam po 4 godzinach spędzonych nad autem i przesuwania w tą i tamtą rozłożyłem ręce. niestety przez myśl przeszło mi już powrócenie do silnika 1.2 :sad:

Bardzo proszę o pomoc!

[ Dodano: 2013-09-12, 16:52 ]
EDIT:
właśnie, bądź czy wsadzenie dłuższych szpilek oraz dystansu załatwiłoby sprawę? o jakie wartości idzie przesuwać koła na dystansach?

: 2013-09-12, 16:21
autor: DubSon
majchrzok pisze:o jakie wartości idzie przesuwać koła na dystansach?
każde przesunięcie koła lub zmiana felgi na taką z innym osadzeniem powoduje szybsze zużywanie się łożysk w piastach. Wartości w miarę normalne coby nie szkodziły tak mocno to ok 10-15mm.

: 2013-09-12, 16:30
autor: vixo
dystansem przelotowym do 20mm stronę ;)

: 2013-09-12, 17:07
autor: majchrzok
sznikers99, oprocz tej micry sa jeszcze 2 z sr u nas na forum. tyle ze to sa k11 gdzie podobno takich problemow z osadzeniem silnika nie ma...

: 2013-09-12, 18:41
autor: Mariusz.b86
Czy masz zamontowane wachacze, amory i zwrotnice z piastami ? Przede wszystkim nie możesz się kierować starymi mocowaniami poduszek. Ja najpierw szukałem poziomica poziomy grunt, później ustawiałem tam samochód, wkładałem piec i mała poziomica ustalałem poziom, później przez otwór w piaście wkładałem dobrana rurę o odpowiedniej średnicy i wsuwałem do wielowypustu mocującego przegub wewnętrzny. To ci uwidoczni położenie półosi, auto musi być na kolach, ta rura czy z prawej czy z lewej musi być równoległa do podłoża i do grodzi( jak najdokładniejsze pomiary ponieważ po obciążeniu jeszcze troszkę to się zmieni. Po samym kolektorze ssącym widać ze piec jest krzywo a delikatne ruszenie spowoduje schowanie się skrzyni i wejdzie ona w odpowiednie miejsce, a kola pasowa wejdą do środka co spowoduje zwiększenie odległości od podłużnicy. dopiero jak go wpasujesz i podłożysz pod miskę coś, pod skrzynie, żeby jakoś ten silnik wstępnie unieruchomić zaznaczasz sobie miejsce poduszki prawej ( od rozrządu) i wstępnie ja tam wspawujesz tak żeby można zrobić drobne korekty jeszcze, a mocowania od skrzyni nie ruszasz tylko dorabiasz poduszkę którą się przykręca do skrzyni. A co do skrzyni to w k11 tez trzeba troszkę podłożnice przyciąć żeby ona weszła w odpowiednie miejsce. Tutaj w temacie Filipk11 jest fotka zakładka 3 wypowiedz z 2012-06-20, 17:36

viewtopic.php?t=9229&postdays=0&postorder=asc&start=60

: 2013-09-12, 20:21
autor: majchrzok
Mariusz.b86,
generalnie, bardzo mi rozjaśniłeś temat za co poraz kolejny Ci dziękuje, faktycznie ma to sens, bo w momecie jak z zdjęcia:
http://images42.fotosik.pl/446/d947eece367b35ccmed.jpg ( zapożyczone z tematu Filipk11)
przytne podłużnice od dołu, całość pójdzie troche wyżej przez co przestanie opierać mi się skrzynia na podporze wahacza.

w aucie zamontowane są wahacze, amory, zwrotnice wraz z piastami ale to są częsci nadal z K10. docelowo mają być to te z K11...
Piec włożony tak o, na oko chciałem go przymeirzyć jak leży, ba czy w ogóle wejdzie.
Nadal jednam martwi mnie to, że nawet przy maksymalnym dopchnięciu silnika do prawej strony, koła w prawo da się skręcić tylko na ok 70% maksymalnego skrętu.

ponawiam mimo to pytanie odnośnie skrzyni, czy w SR20 występowały gabarytowo mniejsze niż te w sunny GTI czy wszystkie miały takie same obudowy?

: 2013-09-12, 20:31
autor: Mariusz.b86
majchrzok pisze:ponawiam mimo to pytanie odnośnie skrzyni, czy w SR20 występowały gabarytowo mniejsze niż te w sunny GTI czy wszystkie miały takie same obudowy?
Nie sadze, żeby była różnica ponieważ jest to związane z liczba przełożeń. Co do skrętu jakie masz et felgi ? może zmiana felgi da ci odpowiedni zakres skrętu?
I pamiętaj o sprawdzeniu rurka położenia całego silnika i o tym żeby założyć przegub wewnętrzny lewy żeby się zmieścił i nie ocierał o nic ;)

: 2013-09-12, 20:46
autor: majchrzok
Mariusz.b86, felgi te co są teraz, to fabryczne z K10. niestety nie wiem jakie mają ET :-/

jutro niestety czasu nie bedzie, ale w sobote pobawie się z położeniem całości za pomocą rurki. Boszek w ręce i troche przytne tą podłużnice od spodu tak jak to jest w K11. mam nadzieje że coś z tego wyjdzie. :mrgreen:

: 2013-09-13, 07:25
autor: dylson
DubSon pisze:każde przesunięcie koła lub zmiana felgi na taką z innym osadzeniem powoduje szybsze zużywanie się łożysk w piastach. Wartości w miarę normalne coby nie szkodziły tak mocno to ok 10-15mm.
U siebie mam dystans 25mm a do tego felga zamiast zalecanego et 43 ma 35, jezdze tak ponad trzy lata (~40 000km) i poki co nie ma problemu. Znajac zycie to auto nie bedzie sluylo jako dd wiec smialo kladz dystanse i nie martw sie lozyskami.

: 2014-01-29, 09:28
autor: adrionGT
Z jakich modeli można dorwać DET'a co by pasował do P11 ? :)

: 2014-01-29, 09:37
autor: vixo
Avenir :D

: 2014-01-29, 09:42
autor: adrionGT
Wiela taki silnik kosztuje? Jak cenowo wypada w porównaniu do VE ? :D

: 2014-01-29, 09:53
autor: DubSon
z Bluebirda podejdzie ;)
GTi-R oczywiście :D