Strona 5 z 9

: 2013-12-14, 20:17
autor: Arias
Działaj, bo ja pękłem :P Jednak ide w 200> hp N/A SR20DEH, a jak pozwoli bud żet to kupuję drugi samochód do "podbijania ulic", chyba że w totka wygram to zrobie P11 3.5TT 4x4 :P

: 2013-12-15, 18:26
autor: Nismo_Man
To z innej beczki ale nadal w temacie:

http://www.sr20-forum.com/sentra-se-r/6 ... a-b13.html

Obrazek

: 2013-12-15, 20:31
autor: DubSon
Czyli do sunnego wejdzie :>

: 2013-12-15, 20:37
autor: Seboo991
Musi wejść ! Gdybym tylko miał trochę wiecej czasu :(

: 2013-12-15, 20:51
autor: Arias
DubSon pisze:Czyli do sunnego wejdzie :>
Nie no bez jaj, my tu chcemy to do "dużego" samochodu wepchnąć, co by się należycie odpychał, a Ty to wsadzisz do małego szatana i cały czar pryśnie....


Oczywiście żartuję, ale jak bym zobaczył pod maską w Sunnym 3.5L to bym chyba na kolana upadł :P Ale gdyby do tego zaświszczały turbosprężarki, to chyba bym się posikał na miejscu :P

Dobra koniec gdybania, przydałoby się zrobić listę zakupów pod SWAPA, może się ktoś skusi :P

: 2013-12-15, 21:27
autor: Seboo991
Primera -coby buda była cała silnik trup~do 2k bez problemu do ogarniecia.
Maxima -buda trup najlepiej po dachu albo cosik w manualu ,ostatnio smigajaca widziałem za 2.5
Dużo tarcz do boszki, drutu i gazu do spawarki plus materiał na wzmocnienia tu i ówdzie i home made poduchy za jakieś 7 setek i trzeba działać :) tak na bez żadnych zbędnych szaleństw. Pominolem coś?

: 2013-12-15, 21:35
autor: dylson
ok 4tys za cala maxime + koszt wlozenia tego do auta. Moim zdaniem lepiej kupic maxi z tym silnikiem roznica masy nie jest jakas kolosalna miedzy p11 a a32.

: 2013-12-15, 21:49
autor: Ad@mus
zawsze mozna zrobic w maxie redukcje wagi, same kanapy waza w pieron, wszystkie umilenia typu klimy etc, i juz by bylo tyle co w primerze

no ale sama sztuka dla sztuki tez wazna, stawiam flaszke na pierwsza prime z v6 pod maska

: 2013-12-15, 21:51
autor: zuh
3litrowa maxi ma 170km a dwulitrowa P11GT150km a jak to jest z momentem w tych silnikach?

: 2013-12-15, 22:03
autor: DubSon
zuh pisze:3litrowa maxi ma 170km
Ale chyba J30 z VG30 ;)
A32 ma 190KM, A33 ma chyba 205/210KM ;))

A moment, 3.0L, V6 więc pewnie sporo wyższy niż SR20 ;)

: 2013-12-15, 23:33
autor: MacGayver
moment zaczyna się w okolicach 260NM :-P 3.5 bym odpuścił bo te silniki kosztują od 7000 w górę, a 3.0 już od 1000 :-P więc różnica znaczna ;-)

: 2013-12-16, 00:21
autor: Kwietas
MacGayver pisze: 3.5 bym odpuścił bo te silniki kosztują od 7000 w górę, a 3.0 już od 1000
To chyba najdroższe pół litra na świecie :lol:

: 2013-12-16, 00:25
autor: zuh
Czyli porównajmy
P11GT SR20DEH 150KM 181 Nm
Maxi J30 VG30DE 170KM 248 Nm
Maxi A32 VQ30DE 190KM ile Nm?
Maxi A33 VQ35DE ile KM? ile Nm?

[ Dodano: 2013-12-16, 00:28 ]
Jest jeszcze dwulitrowa V6stka z tego co kojarzę ma 140KM więc mniej ni SR20DEH ale zawsze to V6 :)

: 2013-12-16, 07:08
autor: bombel
VQ30DE - 193 - 230 KM / 278-294 Nm
VQ35DE - 231-304 KM / 334-371 Nm (zmienna faza we wszystkich silnikach)

Wg Viki w J30 był VG30E

: 2013-12-16, 12:50
autor: Boro1989
Patrząc na cene silnika , to może ten swap taniej wyjść niż ładowanie VE :P fajnie by było wiedzieć w jakiej kwocie oscyluje taka zabawa :) i mimo wszystko 3.0 pod maską to nie 2.0 :D

: 2013-12-16, 18:58
autor: Seboo991
dylson pisze:ok 4tys za cala maxime + koszt wlozenia tego do auta. Moim zdaniem lepiej kupic maxi z tym silnikiem roznica masy nie jest jakas kolosalna miedzy p11 a a32.
chwilowo pomijamy koszta włożenia tego u kogoś bo to jest bliżej nie określona kwota.
Biorąc pod uwagę rozbitka może wyjść cała maxi taniej.

Możesz zmierzyć maxi od kielicha do kielicha ?
Kogoś komu się zechce to primke też bym prosił :)

: 2013-12-16, 19:19
autor: bombel
Obrazek

Primera

: 2013-12-16, 19:37
autor: zuh
a w VQ30 były zmienne fazy rozrządu?

: 2013-12-16, 20:57
autor: Arias
Nie, VQ35 ma, a w konfrontacji SR20VE vs VQ30DE stawiam na V6, moment zabije VE, to raz a dwa V6 szybciej zacznie się zbierać.

Po co ładować V6 do P11, zamiast kupić gotową Maxime ??

1.Bez obrazy, ale Maxi poniżej 3.5L zwyczajnie mi się nie podoba, nawet P11.144 mi się nie podoba, P11 tym bardziej w GT ma to coś.

2.Piszecie o odchudzaniu Maxi, żeby dojść do wagi P11, a ja nie chce rezygnować z "bajerów", wręcz przeciwnie, za każdy dodany cięższy bajer chciałbym dołożyć parę kucy :P

3.Maxima, dostanie po pupie od P11 GT V6, bo Gietek jest przystosowany do szybszej jazdy, a Maxima do komfortowa limuzyna :]

: 2013-12-16, 21:27
autor: Boro1989
Arias brałem się z Maximą 3.0 V6 i racja dostałem baty ale dosłownie o pare centymetrów :P ale mimo wszystko , fajnie by było mieć 3.0 pod maską hehe :)

ad 3 , Arias nie byłbym tego taki pewien :P myślę że wynik w dużej mierze by zależał od kierowców :)

: 2013-12-16, 21:27
autor: DubSon
Arias pisze:Maxima do komfortowa limuzyna
Zapytaj Szalonego czy Maca :D

: 2013-12-16, 21:37
autor: Cubuś
Wydaje mi się, że Maxima 3.0 gorzej jeździ od Sunnego GTI.
Primera GT może iść równo.

: 2013-12-16, 22:02
autor: Arias
Ej no nie opowiadajcie mi że Maxima, będzie się tak składać w zakrętach jak Primera, bo nie uwierzę, może po sporych modyfikacjach to i maluchem można zapier....ć.

Każdy ma swoje racje koniec OT. Temat jest o V6 w Primerze, a nie co jest szybsze, czy lepsze.

A z Szalonym czy Mac'iem to by trzeba o częściach pogadać :)

: 2013-12-16, 22:32
autor: Seboo991
Dzięki Bomblu! Możesz wyczarować taki rysunek od maxi ? bo ja szukam i szukam i albo jestem za głupi albo nie ma..

: 2013-12-16, 22:34
autor: MacGayver
i tu wkroczymy na kolejną drogę bo zaraz padnie pytanie czy mówimy o seryjnych autach czy też nie :-P Możliwe że seryjny Sunny GTi objedzie seryjną Maximę, ale jakakolwiek ingerencja przy Maximie jest już na spory plus przy takich samych modach w Sunnym i Sunny jednak odpadnie.

Maxima - komfortowa limuzyna? :lol: dobre :-P
1.Bez obrazy, ale Maxi poniżej 3.5L zwyczajnie mi się nie podoba, nawet P11.144 mi się nie podoba, P11 tym bardziej w GT ma to coś
co mam rozumieć przez to że maxi poniżej 3.5 litra Ci się nie podoba? to wkońcu mówisz o wyglądzie czy o silniku? P11 tym bardziej w GT ma to coś? czyli najmniej P11 GT Ci się podoba? :-P

: 2013-12-16, 22:44
autor: Arias
MacGayver pisze:co mam rozumieć przez to że maxi poniżej 3.5 litra Ci się nie podoba? to wkońcu mówisz o wyglądzie czy o silniku? P11 tym bardziej w GT ma to coś? czyli najmniej P11 GT Ci się podoba?


W najprostszy dla siebie sposób napisałem, od której generacji podobają mi się maximy :)
OK, przed P11 miał być średnik, a nie przecinek :] Jeździłem seryjną Maximą 3.0 i w konfrontacji z moją GT to jest niebo a ziemia, maxima jest znacznie miększa i bardziej się buja na zakrętach, owszem nie jestem nauczony nią jeździć, być może to takie wrażenie, ale bałem się w zakręt wejść z prędkością choćby zbliżoną do tej jaką wchodzę moją GT z lekkim uślizgiem tylnej osi.

: 2013-12-16, 23:58
autor: Dreams
Arias pisze:
Po co ładować V6 do P11, zamiast kupić gotową Maxime ??
Bo np. jak ktoś chce mieć primerę i chce mieć takie serducho to ładuje + odchodzi waga maximy :)
A po za tym to kto na ulicy może pomyśleć że pod maską primera ma 3.0 ... :D
A sam się zastanawiałem nad tym :)

: 2013-12-17, 10:04
autor: Szalony
Cubuś pisze:Wydaje mi się, że Maxima 3.0 gorzej jeździ od Sunnego GTI.
Primera GT może iść równo.
To bardzo źle Ci się wydaje :mrgreen:
Obstawiam, że seryjna zduszona Maxima zrobi na 1/4 w granicach 15,8-16,1 a po zrobieniu kompletnego wydechu bez ruszania kolektorów okolice 15,3 na zwykłych oponach.
Popatrz sobie więc na czasy jakie robią dłubane GTI, dłubane GT a nawet P11 z VE na pokładzie :) Jedno co jest pewne, to że Sunny+VE da radę seryjnej Maximie :)

: 2013-12-17, 11:17
autor: Arias
Więc, tym bardziej wszystko przemawia za tym, żeby wpakować V6 do primery :D

: 2013-12-17, 11:51
autor: smeru
Maxima ma duży rozstaw osi i kół więc to zupełnie inne prowadzenie. Trudniej taki samochód wyrzucić z toru jazdy. Inaczej się zawraca itd.