Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Nie ma chyba prostszego swapa. Kupujemy silnik 1.3 i wkładamy beż żadnych problemów zamiast silnika 1.0. Silnik może być goły bo wtryski - cała listwa, aparat zapłonowy, pompy wspomagania, klimatyzacja ( jesli występuje to trzeba przełożyć mocowanie), kolektor ssący oraz wydechowy są takie same w obu silnikach. Skrzynia pasuje bez najmniejszych problemów. Koło zamachowe i skrzynia została u mnie również z 1.0. Można wymienić silnik bez rozpinania układu wspomagania oraz bez rozpinania klimatyzacji. Silnik najlepiej wyjąć do dołu wraz ze skrzynią i półosiami. Komputer ECU bezproblemowo obsługuje. Przed wyjęciem silnika demontujemy akumulator wraz z podstawką oraz oba wentylatory.
Warto wymienić sprzęgło - od 1.0, oraz paski, olej i filtr. Cieszymy się około + 20 Km i około + 23NM.
Więcej można poczytać w moim temacie w podpisie.