swap qg18de na sr20de w p11.144
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Kwietas, ale tu będzie chyba wrzucany SR20DE z P11.144
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Suwakovsky
- wiem o czym pisze
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-06-16, 05:24
- Lokalizacja: Rzeszów
Suwakovsky, heh, jednak odpuszczasz? Zastanów się dwa razy, bo później będziesz żałować. Dorzucisz jakieś 2 tysie do projektu (ok. 1000-1500 za DE/H vs 2500-3000 VE + EcuM nawet jakaś używka za 400-500), a niemal tyle samo i tak będziesz musiał się narobić. Różnica taka, że do kompa z eGT lub z P11 dorzucasz EcuM do sterowania fazą no i dokładniej wystroisz auto. A te 150KM szybko Ci się znudzi.
DEH + EcuMaster + strojenie + pb na strojenie + dojazdy + ABC wychodzi 1000pln mniejrz pisze:VE + EcuMaster + strojenie + pb na strojenie + dojazdy + ABC
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
dorzuc sobie kolego jeszcze do tego zestawu skrzynie biegów bo ta z QG raczej nie podejdzie. nie wiem jak będzie z półośkami czy podejda wtedy pod piasty.Suwakovsky pisze:Kwietas, jeżeli o mnie chodzi, to VE na razie sobie odpuszczę. Mi chodzi o zwykłego sr20de lowport. Do tego chciałbym założyć kompa od p10 egt, no i oczywiście walki od p11 gt, tak żeby to autko coś jechało. Serwisówke N16 już próbuje studiować.
[ Dodano: 2016-04-15, 15:46 ]
co sie tyczy kosztów to nie ma co tu wyliczać bo jesli ma się jakies doswiadczenie, warunki i narzedzia to wiele rzeczy mozna ogarnąć we własnym zakresie. jesli nie no to sorry ale nikt za darmo nie pracuje wiec budżetem liczonym w tysiacach przydalo by sie dysponować
XXX
Święta racjaVE Killer,VE Killer pisze:co sie tyczy kosztów to nie ma co tu wyliczać bo jesli ma się jakies doswiadczenie, warunki i narzedzia to wiele rzeczy mozna ogarnąć we własnym zakresie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- Suwakovsky
- wiem o czym pisze
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-06-16, 05:24
- Lokalizacja: Rzeszów
Kwietas, znudzi się to będę robił dalej! Jak już będzie mocowanie zrobione i elektryka ogarnięta to żaden problem wrzucić VE i do tego ECUmajstra. VE Killer, u mnie nie będzie problemu. Mam dwie skrzynie od sr20, bo brat miał primere. Jedna skrzynia to z sunnyego GT. Także z tym problemu nie będzie, tak samo połosie będę miał, mocowania silnika pewnie też... więc baza jest do robienia, czas mam, narzędzia też się znajdą. Dlatego w tej kwestii problemu większego nie mam, pytałem głównie o kwestie elektryki i tego żeby nie stracić klimy xd wszystko będę staral się ogarnąć we własnym zakresie