swap qg18de na sr20de w p11.144
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
swap qg18de na sr20de w p11.144
ta nie cierpiąca zwłoki spędzająca mi sen z oczu poważna operacja zbliża się dużymi krokami
mając już pewną wiedzę postanowiłem założyć temat aby uzupełnić knowhow o kilka punktów oraz stworzyć temat dla potomnych, zaczynając od teorii kończąc na fotorelacji
co potrzebne:
-silnik sr20de z całym osprzętem
-skrzynia sr20de, sprzęgło można przełożyć z qg, jeśli wkładamy skrzynie ze starszych sr20 wymusza to przerobienie pedała (nowe skrzynie mają hydro wysprzęglik, jeszcze nie wiem czy można przerbić non hydro na hydro ale sie dowiem bo zbytnio nie mam ochoty rezygnować z tej opcji)
-wiązka i komp z sr20de, +kluczyk zgodny z kompem
sama mechanika nie jest zbyt skomplikowana z oblookania złoma, łapy pasowne, wsadzić na bude nie ma problemów, półosie podchodzą również z QG, można też zostawić klime jesli sie ja ma, daje nam to tyle, że nie trzeba rozłączać układu klimy(100-150zl w kieszeni za nabijanie)
dobrze jest przełożyć układ wydechowy z sr20 lub wyspawać nowy castom
kabli nie nawidze już teraz mnie trzęsie, ale o tyle jest dobrze, że wiązki kabinowa z silnikową pasują do siebie-hura, mniej chlastania
jak na razie tyle, tyle doczytalem tyle zaobserwowalem, czekam na podpowiedzi osob ktore juz robili swapa z qg na sr i szczerze mowiac licze na pomoc, bo jak juz rozkopie auto to bede musial max w tydzien skonczyc bo czym do roboty nie ma jezdzic
mając już pewną wiedzę postanowiłem założyć temat aby uzupełnić knowhow o kilka punktów oraz stworzyć temat dla potomnych, zaczynając od teorii kończąc na fotorelacji
co potrzebne:
-silnik sr20de z całym osprzętem
-skrzynia sr20de, sprzęgło można przełożyć z qg, jeśli wkładamy skrzynie ze starszych sr20 wymusza to przerobienie pedała (nowe skrzynie mają hydro wysprzęglik, jeszcze nie wiem czy można przerbić non hydro na hydro ale sie dowiem bo zbytnio nie mam ochoty rezygnować z tej opcji)
-wiązka i komp z sr20de, +kluczyk zgodny z kompem
sama mechanika nie jest zbyt skomplikowana z oblookania złoma, łapy pasowne, wsadzić na bude nie ma problemów, półosie podchodzą również z QG, można też zostawić klime jesli sie ja ma, daje nam to tyle, że nie trzeba rozłączać układu klimy(100-150zl w kieszeni za nabijanie)
dobrze jest przełożyć układ wydechowy z sr20 lub wyspawać nowy castom
kabli nie nawidze już teraz mnie trzęsie, ale o tyle jest dobrze, że wiązki kabinowa z silnikową pasują do siebie-hura, mniej chlastania
jak na razie tyle, tyle doczytalem tyle zaobserwowalem, czekam na podpowiedzi osob ktore juz robili swapa z qg na sr i szczerze mowiac licze na pomoc, bo jak juz rozkopie auto to bede musial max w tydzien skonczyc bo czym do roboty nie ma jezdzic
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
no a teraz pystanie po co zmieniać skrzynie wg moich ustaleń skrzynie z 1,8 n16 są najkrótsze
http://www.cars-data.com/en/nissan-alme ... pecs/26985
sam bede taką skrzynie kupował , bo 3800 za skrzynie z vzr to jak dla mnie troche za duzo , chyba ze sie myle to prosze wyprowadzić mnie z błędu
http://www.cars-data.com/en/nissan-alme ... pecs/26985
sam bede taką skrzynie kupował , bo 3800 za skrzynie z vzr to jak dla mnie troche za duzo , chyba ze sie myle to prosze wyprowadzić mnie z błędu
mam taki maly pomysl, zobaczymy co wyjdzie
wracajac do tematu Onyxx-ty wiesz duzo o takim temacie, opisz moze jak wygladal swap u ciebie, co zostalo z qg a co z sr
krok po kroku, co bylo najbardziej upierdliwe a co poszlo gladko
wracajac do tematu Onyxx-ty wiesz duzo o takim temacie, opisz moze jak wygladal swap u ciebie, co zostalo z qg a co z sr
krok po kroku, co bylo najbardziej upierdliwe a co poszlo gladko
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Witam panowie , podepne się pod temat bo dośc podobny mam problem z tym że chciałbym zmienić w primce p11.144 QG18DE na SR20 Neo VVL.
Całość strojona będzie na ecumasterze.
Czy skrzynia , półosie i klima może zostać z QG18DE ? Wiem że sprzęgło przypasuje.
Zostawiać wiązke z 1.8 czy przelożyć tą co dostane do silnika ?
Całość strojona będzie na ecumasterze.
Czy skrzynia , półosie i klima może zostać z QG18DE ? Wiem że sprzęgło przypasuje.
Zostawiać wiązke z 1.8 czy przelożyć tą co dostane do silnika ?
sodemarco,
Wiązka z SR20DE skoro będziesz miał ecu master. Szukaj i czytaj zanim napiszesz, oszczędzi to czasu Tobie i innym...Ad@mus pisze:co potrzebne:
-silnik sr20de z całym osprzętem
-skrzynia sr20de, sprzęgło można przełożyć z qg, jeśli wkładamy skrzynie ze starszych sr20 wymusza to przerobienie pedała (nowe skrzynie mają hydro wysprzęglik, jeszcze nie wiem czy można przerbić non hydro na hydro ale sie dowiem bo zbytnio nie mam ochoty rezygnować z tej opcji)
-wiązka i komp z sr20de, +kluczyk zgodny z kompem
a teraz misie zagadka 21wieku:
-wiazka p11
-komp p11
-kompresor klimy qg
-klimatronik
jak z ww puzli poskladac dzialajaca klime, szukam ciekawych pomyslow bo sam takich nie mam;/
jak nie bedzie rady to wystarczy mi klima bez tronika:)
-wiazka p11
-komp p11
-kompresor klimy qg
-klimatronik
jak z ww puzli poskladac dzialajaca klime, szukam ciekawych pomyslow bo sam takich nie mam;/
jak nie bedzie rady to wystarczy mi klima bez tronika:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Arias, jesli przeszczepisz dodatkowo konsole klimatronika i wiazke z pod deski polifta to moze to az takie nierealne nie jest
mi tam ten klimatronik ani razu sie nie przydal, ja malo uzywam klimy, moze kilka dni w roku i to tylko do schlodzenia wnetrza, nie pomykam na niej caly czas od A do Z jak to niektorzy robia
wolal bym nawet manualna na 1 bieg wlaczyc i niech fuko
[ Dodano: 2014-04-19, 21:19 ]
dla potomnych:
-półosie z qg nie do końca pasują, wieloklin ten sam ale zawleczki trza przedumać
-belka pod silnik z qg pasuje po przerobieniu mocowania poduszki, ale mozna dorwac belke z 2l za male pieniądze wiec nie trza kombinować
-poduszka skrzyni biegow qg jest inna niz w sr, pasuje ale po jej przelozeniu na skrzynie z sr polifta silnik wisi w prawy dół
-poduszka skrzyni z sr przedlifta ma inne mocowania jak polift
-wodzik skrzyni z qg nie pasuje do sr, albo przeklada sie cala kasete albo robi castom z dwoch:)
+sprzeglo pasi
+mocowania do budy pasują
+kompresor klimy i pompa wspomy z qg pasuja do sr, tyle ze koła pasowe i łapy trza z sr zaadaptowac i lekko przerobic
dalej bede uzupelnial, ale swap qg na sr bez kompletnego, powtarzam KPL!! zestawu sr z poliftu jest morderczy, pracochłonny i kosztowny
mi tam ten klimatronik ani razu sie nie przydal, ja malo uzywam klimy, moze kilka dni w roku i to tylko do schlodzenia wnetrza, nie pomykam na niej caly czas od A do Z jak to niektorzy robia
wolal bym nawet manualna na 1 bieg wlaczyc i niech fuko
[ Dodano: 2014-04-19, 21:19 ]
dla potomnych:
-półosie z qg nie do końca pasują, wieloklin ten sam ale zawleczki trza przedumać
-belka pod silnik z qg pasuje po przerobieniu mocowania poduszki, ale mozna dorwac belke z 2l za male pieniądze wiec nie trza kombinować
-poduszka skrzyni biegow qg jest inna niz w sr, pasuje ale po jej przelozeniu na skrzynie z sr polifta silnik wisi w prawy dół
-poduszka skrzyni z sr przedlifta ma inne mocowania jak polift
-wodzik skrzyni z qg nie pasuje do sr, albo przeklada sie cala kasete albo robi castom z dwoch:)
+sprzeglo pasi
+mocowania do budy pasują
+kompresor klimy i pompa wspomy z qg pasuja do sr, tyle ze koła pasowe i łapy trza z sr zaadaptowac i lekko przerobic
dalej bede uzupelnial, ale swap qg na sr bez kompletnego, powtarzam KPL!! zestawu sr z poliftu jest morderczy, pracochłonny i kosztowny
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Suwakovsky
- wiem o czym pisze
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-06-16, 05:24
- Lokalizacja: Rzeszów
Mam w planach niedługo zająć się swapem silnika qg15 --> sr20. I z racji że nie chce stracić klimatronika będę miał nie mało pracy. Wydaje mi się że bez wyciągnięcia całej deski i elektroniki się nie obejdzie. Planuję to zrobić tak, że sterowanie silnika będzie z kompa od p10 egt. Tylko czy w związku z takim swapem jest potrzeba zmiany licznika na np. Od p11 albo p10? Czy nie wiadomo i sam będę musiał to odkryć? Rzeźby będzie wiele, z tego sobie sprawę zdaje, ale mam nadzieję że podołam. Na wakacjach będę startował z tym projektem
Suwakovsky, Kwietas ma N16 z wrzuconym SR20VE i raczej nie chwalił się, że ma zmieniony licznik
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- Suwakovsky
- wiem o czym pisze
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-06-16, 05:24
- Lokalizacja: Rzeszów
Suwakovsky, czy fabryczna nawigacja jest Ci rzeczywiście potrzebna? W P11.144 masz SR20 z klimatronikiem.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, mam kompa z P11, ale przez perypetie związane z kompresorem nie mam w ogóle klimy, więc u mnie wystarczy zwykły komp + EcuMaster Mogę się tylko domyślać, że w przypadku Suwakovsky'iego komp z p11.144 + EcuMaster coś tu zdziała, ale u mnie większość ogarniał Macu, więc niech on powie coś więcej na ten temat.
- Suwakovsky
- wiem o czym pisze
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-06-16, 05:24
- Lokalizacja: Rzeszów
Zielkq, to jest tak ze fabrycznej nawigacji ja tam wcale nie używam, ponieważ i tak nie map Polski. Ponoć w aso można takie kupić, ale cena przekracza cenę dobrej nawigacji, więc temat odpuszczam.... kupiłem ta wersje w nadzieji że są też mapy Polski, ale się przeliczyłem. Co zrobię xd nie potrzebuje navi, ale sam ekran dobrze by było jakby działał bez zarzutu. Myślałem o tym żeby zostawić tego kompa, jako tylko sterownik klimą, a tego drugiego ogarnąć do silnika... Kwietas, ECU master odpada bo trochę wykracza poza moje fundusze
Suwakovsky, no to czeka Cię polubienie się z service manualami do P11.144 oraz do Almery N16. Trochę nad nimi posiedzisz, żeby poznajdować wszystkie potrzebne wtyczki i przewody A i do założonego budżetu dolicz przynajmniej połowę tego, co założyłeś
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_