Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SR20DE na SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-03-07, 16:31

odnośnie filtrów powietrza itp był gdzieś temat na forum , pisałem tam jak to ogarnąć, tzn jaki adapter jakie średnice itp , wystarczy poszukać...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-03-07, 17:31

Teraz to mi sie sytuacja z filtrem juz wyjasnila :) http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota ... 11146.html Pomysl wyzezbienia tez juz jest :) Silnik ogolowo jest w sumie czysty ale termostat to jest tez dobra mysl :) moze cos jeszcze komus przychodzi do glowy :)

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-03-14, 23:09

Koledzy, a mam takie pytanie, jest tu trochę odpowiedzi i powiem szczerze, że mogłem przeoczyć..

Jakiej średnicy jest ori tarcza sprzęgłowa w 2.0 VE?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2014-03-14, 23:20

Oryginalne sr20ve tarczy sprzęgłowej nie posiada :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-03-14, 23:25

Wiooreck, VE tylko a automacie były

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-03-14, 23:31

Bombel a wersje Camino na Nową Zelandię i Australię?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-03-14, 23:41

Też AT

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2014-03-15, 00:02

Tylko w sr16ve były manualne skrzynie ;)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-03-15, 09:27

I w SR20VE 20V były MT :P

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-03-15, 09:36

Co do pierwszego postu na temat kosztow .
Silnik z Krakowa 2600zl
Jechalem sam primera silnik przewiezionyu w bagazniku koszt gazu 120 zl
nowe kable NGK RC-NE08 - 180zl , nowe swiece platynowe PLFR6A-9 200 zl , filtr oleju simota 65 zl sprzeglo luk 400 zl (w sumie po znajomosc) , pompa wody aisin 150 zl , do tego bede robil dolot , filtr powietrza w airboxie 200 zl , adapter na przeplywke 45 zl , lacznik dolotu 26 zl , rura dolotowa 37 zl i wlot w zderzak 35 zl , do tego Ecu master det III 720 zl , paski termostat dopiero bede kupowal wiec ceny tez podam , i dam pozniej znac ile kosztuja plyny itp i jakie , ja jeszcze do tego zakupilem ssaca 4-2-1 za 650zl i reszte wydechu tez bede robil wiec koszty podam pozniej .

Tak wiec na obecna chwile wydalem juz 4778 zl bez wydechu i brakuje mi jeszcze kilka czesci i silnik nie wsadzony . Z wydechem 5428
Ostatnio zmieniony 2014-03-15, 09:45 przez Emu89, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-03-15, 09:39

Emu89, gdzie kupiłeś EcuM DET3? Na fmic.pl jest chyba o 100zł taniej :-|

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-03-15, 09:41


Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-03-15, 09:42

A po co z MAPem? Planujesz VE+T? ;>

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-03-15, 09:43

na razie nie ale kto wie co zycie dalej przyniesie :D mam male marzenie aleeee aleeeee :D musze obczaic czy do siebie idzie wsadzic 4x4 skad gdzie i jak :D

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-03-15, 09:51

Emu89, 4x4 u Ciebie to cięcie podłogi i dostanie niedostępnej Primery 4x4 Camino lub napędy z GTiR'a i wał na zamówienie półosie itp itd :P ale jeżeli kiedyś będziesz się za to brał będę mocno trzymał kciuki za powodzenie projektu :)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-03-15, 10:47

co do adapterów na filtr stożkowy to nie ma takiej potrzeby. Wystarczy wyciąć z przepływki tą flanszę do montażu standardowej obudowy i nałożyć filtr. Wygląda to dużo lepiej niż te adaptery z allegro :-)

a co do sprzęgła LUK to jest matowe czy błyszczące? bo za 400zł LUK'a to można ewentualnie kupić te regenerowane (oczywiście w oryginalnych pudełkach) co do VE się nie nada. Daj znać co masz
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-03-15, 10:48

MacGayver pisze:Wystarczy wyciąć z przepływki tą flanszę do montażu standardowej obudowy i nałożyć filtr.
Dokładnie tak mam. Te uniwersalne mają w złych miejscach dziury

Awatar użytkownika
Emu89
doświadczony forumowicz
Posty: 233
Rejestracja: 2013-11-17, 11:39
Lokalizacja: Sanok/Holandia

Post autor: Emu89 » 2014-03-15, 12:45

Zawsze mam mozliwosc zmiany jeszcze tego , w Polsce bede dopiero za miesiac i dlubal przy tym , zdecydowalem sie na adapter bo chcialbym zachowac ta siateczke ochronna , jesli nie bede z tego zadowolony to sie przytnie z ori

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-03-15, 13:08

Limon pisze:Oryginalne sr20ve tarczy sprzęgłowej nie posiada :mrgreen:
Szkoda, że tylko AT były. Gdyby były ori MT, to chętnie bym się dowiedział jakie ma wymiary tarcza. Ot takie już "zboczenie" do liczenia niektórych rzeczy :D

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-03-15, 14:24

Wiooreck pisze:Gdyby były ori MT
to większość silników VE byłaby zajechana :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-07-20, 16:52

Czy paski klinowe w przypadku VE są takie same jak w DE czyli 6-cio rowkowy o długości 1033 do altka i klimy oraz 4-ro rowkowy o długości 845 do wody i wspomagania? I ewentualnie jakiej firmy Contitech może być?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2015-07-20, 17:10

PrzeRuSco, z tego co pamiętam to jak przekładałem silnik, założyłem nowe paski klinowe które kupiłem do mojego deha, wymiarów nie pamiętam ale all pasowało.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-07-20, 17:25

Do DEH/DE jest 6PK1033 oraz 4PK845
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2015-07-20, 17:30

CON4PK845
DAY6PK1035
to montowałem do mojego vvla styczeń 2014 i coś już popiskuje przy odpaleniu
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2015-07-20, 18:31

killer2000, podciągnij na alternatorze i przestanie. Normalka, że nowy się rozciąga z czasem.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-07-20, 20:56

kiedyś conti nie mialo równych, obecnie lepiej kupic taniego gatesa bo konti to qpon straszny sie zrobil, moje piskają i brakuje juz pinów (kijowe konti)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
adam_N14
aktywny forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2012-12-16, 09:43
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adam_N14 » 2015-07-20, 21:13

Dokładnie conti piszczy jak poje... sprawdzone to Dayco, Hutchinson.
-P11 GT / TopSport
-N14 GTi ( GTi-R look )
Było 155hp / 192nm
Jest ?? / ??

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2015-07-20, 21:22

Posiadam obydwa Contitech'a i od 54kkm nic nie piszczy...
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-07-20, 21:33

U mnie Conti też nie piszczy :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-07-21, 12:00

Też się dopisuję, dodatkowo cieknący simmer pompy oleju go nie załatwił, wytarłem go tylko i chodzi jak lala, gates się rozwarstwił i pekł.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”