SR20DE na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
odnośnie filtrów powietrza itp był gdzieś temat na forum , pisałem tam jak to ogarnąć, tzn jaki adapter jakie średnice itp , wystarczy poszukać...
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Teraz to mi sie sytuacja z filtrem juz wyjasnila http://allegro.pl/filtr-stozkowy-simota ... 11146.html Pomysl wyzezbienia tez juz jest Silnik ogolowo jest w sumie czysty ale termostat to jest tez dobra mysl moze cos jeszcze komus przychodzi do glowy
Koledzy, a mam takie pytanie, jest tu trochę odpowiedzi i powiem szczerze, że mogłem przeoczyć..
Jakiej średnicy jest ori tarcza sprzęgłowa w 2.0 VE?
Jakiej średnicy jest ori tarcza sprzęgłowa w 2.0 VE?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Bombel a wersje Camino na Nową Zelandię i Australię?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Co do pierwszego postu na temat kosztow .
Silnik z Krakowa 2600zl
Jechalem sam primera silnik przewiezionyu w bagazniku koszt gazu 120 zl
nowe kable NGK RC-NE08 - 180zl , nowe swiece platynowe PLFR6A-9 200 zl , filtr oleju simota 65 zl sprzeglo luk 400 zl (w sumie po znajomosc) , pompa wody aisin 150 zl , do tego bede robil dolot , filtr powietrza w airboxie 200 zl , adapter na przeplywke 45 zl , lacznik dolotu 26 zl , rura dolotowa 37 zl i wlot w zderzak 35 zl , do tego Ecu master det III 720 zl , paski termostat dopiero bede kupowal wiec ceny tez podam , i dam pozniej znac ile kosztuja plyny itp i jakie , ja jeszcze do tego zakupilem ssaca 4-2-1 za 650zl i reszte wydechu tez bede robil wiec koszty podam pozniej .
Tak wiec na obecna chwile wydalem juz 4778 zl bez wydechu i brakuje mi jeszcze kilka czesci i silnik nie wsadzony . Z wydechem 5428
Silnik z Krakowa 2600zl
Jechalem sam primera silnik przewiezionyu w bagazniku koszt gazu 120 zl
nowe kable NGK RC-NE08 - 180zl , nowe swiece platynowe PLFR6A-9 200 zl , filtr oleju simota 65 zl sprzeglo luk 400 zl (w sumie po znajomosc) , pompa wody aisin 150 zl , do tego bede robil dolot , filtr powietrza w airboxie 200 zl , adapter na przeplywke 45 zl , lacznik dolotu 26 zl , rura dolotowa 37 zl i wlot w zderzak 35 zl , do tego Ecu master det III 720 zl , paski termostat dopiero bede kupowal wiec ceny tez podam , i dam pozniej znac ile kosztuja plyny itp i jakie , ja jeszcze do tego zakupilem ssaca 4-2-1 za 650zl i reszte wydechu tez bede robil wiec koszty podam pozniej .
Tak wiec na obecna chwile wydalem juz 4778 zl bez wydechu i brakuje mi jeszcze kilka czesci i silnik nie wsadzony . Z wydechem 5428
Ostatnio zmieniony 2014-03-15, 09:45 przez Emu89, łącznie zmieniany 1 raz.
DubSon, odeślę Cię tutaj http://fmic.pl/elektronika/284-ecumaster-det-3.html
Emu89, 4x4 u Ciebie to cięcie podłogi i dostanie niedostępnej Primery 4x4 Camino lub napędy z GTiR'a i wał na zamówienie półosie itp itd ale jeżeli kiedyś będziesz się za to brał będę mocno trzymał kciuki za powodzenie projektu
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
co do adapterów na filtr stożkowy to nie ma takiej potrzeby. Wystarczy wyciąć z przepływki tą flanszę do montażu standardowej obudowy i nałożyć filtr. Wygląda to dużo lepiej niż te adaptery z allegro
a co do sprzęgła LUK to jest matowe czy błyszczące? bo za 400zł LUK'a to można ewentualnie kupić te regenerowane (oczywiście w oryginalnych pudełkach) co do VE się nie nada. Daj znać co masz
a co do sprzęgła LUK to jest matowe czy błyszczące? bo za 400zł LUK'a to można ewentualnie kupić te regenerowane (oczywiście w oryginalnych pudełkach) co do VE się nie nada. Daj znać co masz
Szkoda, że tylko AT były. Gdyby były ori MT, to chętnie bym się dowiedział jakie ma wymiary tarcza. Ot takie już "zboczenie" do liczenia niektórych rzeczyLimon pisze:Oryginalne sr20ve tarczy sprzęgłowej nie posiada
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
PrzeRuSco, z tego co pamiętam to jak przekładałem silnik, założyłem nowe paski klinowe które kupiłem do mojego deha, wymiarów nie pamiętam ale all pasowało.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Do DEH/DE jest 6PK1033 oraz 4PK845
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
U mnie Conti też nie piszczy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Też się dopisuję, dodatkowo cieknący simmer pompy oleju go nie załatwił, wytarłem go tylko i chodzi jak lala, gates się rozwarstwił i pekł.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT