Post
autor: hayboss » 2014-03-03, 21:17
Po 1 dniu samodzielnego swapa z sr20de na sr20ve moje spostrzeżenia, może komuś się przydadzą.
1) pompa wspomagania ma inne wyjście dolne, warto zmienić, żeby nie męczyć się później
2) śruby koła zamachowego w ve (automat) są krótsze, jeśli nie chcemy zobaczy jak lata koło przy 7,5-8 tyś obrotów należy dać te od de
3) przepustnice w de i ve różnią się tylko czujnikiem położenia przepustnicy, wystarczy tylko je podmienić, a nie całą przepustnicę
4) aparat zapłonowy w de ma 2 wtyczki, a w ve 1, mamy do wyboru rzeźbić kabelki albo uwalić dolne mocowanie z de (inaczej go nie założymy, trzyma się solidnie)
5) przerzucałem silnik bez skrzyni, dużo wygodniej manewrować
6) dystans pomiędzy skrzynią a blokiem warto założyć przed przykręceniem zamachu
Jutro walczę dalej, ale jak na jeden dzień samodzielnej roboty to i tak nieźle. Jutro wrzucam skrzynie i odpalam
Ostatnio zmieniony 2014-03-03, 22:42 przez
hayboss, łącznie zmieniany 1 raz.