[N14] Budowa kocura
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
-
- nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
- Lokalizacja: Pleszew
[N14] Budowa kocura
Witam. Właśnie stałem się posiadaczem Nissana Sunny N14 z 92 roku, 2.0 GTI. Blacharka i wnętrze w średnim stanie. Po odświeżeniu auta nowym lakierem i odnowieniu wnętrz chciałbym się zająć osiągami. Mianowicie Nissan jest po drobnych przeróbkach, więc dysponuje 170 KM, twardym zawieszeniem, krótką skrzynią i sportowym sprzęgłem. Warto dodać, że posiada gaz sekwencyjny. Mam dwa pytania 1. Co może być powodem tego, że na wolnych obrotach faluje i trzęsie (zarówno na benzynie jak i gazie) ? 2. Dysponuję odrobiną gotówki (jakieś 4000zł po odliczeniu blacharki itp.) i jakie przeróbki proponujecie, głównie zalezy mi na osiągach, ale żeby spalanie nie wzrosło o kilkalitrów /100km. Dzięki za odp
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 19:37 przez mateusz3003, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakie to są mody?? Obawiam się, że bez turbo to i tak sporo.mateusz3003 pisze:Mianowicie Nissan jest po drobnych przeróbkach, więc dysponuje 170 KM,
Może jest źle wystrojony. Jaka świnka na pokładzie?mateusz3003 pisze:Co może być powodem tego, że na wolnych obrotach faluje i trzęsie (zarówno na benzynie jak i gazie)
-
- nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
- Lokalizacja: Pleszew
No myślę, że to może być złe wystrojenie, zrobią mi to w jakimś punkcie zakładania gazu?? No kupiłem to powiem szczerze, że w ciemno, jedno co wiem na pewno, to to, że silnik jest uszykowany pod 300 KM (uszczelki itp. o wersji GTI-R) sprzęgło TICO z tego co pamiętam, turbo... jestem za, ale jest to możliwe z gazem sekwencyjnym?? i jaki koszt? aha... pamiętam jeszcze, że sprzedający mówił, że silnik to model p11 czy coś takiego, wiem, że w nazie modelu silnika było 11
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 16:40 przez mateusz3003, łącznie zmieniany 1 raz.
Co ile kosztuje patrz podpis bombla,
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wrzuc foty auta, bo może znamy. Szczególnie spod maski, dolot, wydech itd.mateusz3003 pisze: No kupiłem to powiem szczerze, że w ciemno, jedno co wiem na pewno, to to, że silnik jest uszykowany pod 300 KM (uszczelki itp. o wersji GTI-R) sprzęgło TICO z tego co pamiętam
Podejrzewam, że ktoś mógł Cię oszukać. Ile za niego dałeś?
-
- nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
- Lokalizacja: Pleszew
To na bank to auto nie ma 170KM. Aby z seryjengo 143 KM osiągnąc ok 160 KM to tzreba zrobić:mateusz3003 pisze:Dałem za niego 3000zł, więc nawet jak mnie oszukał, to nie jestem stratny.
1. MOd rozrządu,
2, Kolektor + wydech 2"
3. Dolot
4. ECU MASTER plus strojenie
Do 170 KM to już by musiały być wałki (same wałki kosztują więcej niż Ty dałeś za auto), planowana głowica itd.
Jak ma gaz i to zwykły nie sekwencja to może ze 130 KM masz
-
- nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
- Lokalizacja: Pleszew
No mam gaz sekwencyjny, a moc, to na bank nie jest 140km, bo na 3 biegu trudno nie spalić laka powyżej 5000 obr. Proszę bardzo, fotki. http://imageshack.us/g/41/img150dt.jpg/
To auto nawet serii 143 koni nie ma na bank.... Przykro mi ale zostałeś zrobiony w wałka...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
- Lokalizacja: Pleszew
Czekam(y) z niecierpliwością
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2012-03-12, 16:12
- Lokalizacja: Pleszew
Po pierwsze to podchodzisz do tego od D..y strony. N14 to już dość wiekowy samochód, o którego już mało kto dba (poza nielicznymi zapaleńcami jak my z tego forum). Tam remontu na 90% wymaga zawieszenie, hamulce, opony pewnie też już wypadałoby wymienić. Znajdzie się pewnie jeszcze pierdyliard rzeczy do roboty. Ja swojego kupowałem jako igła, i wierz mi że pomimo tego że poprzedni właściciel naprawdę o niego dbał to na dzień dobry włożyłem całkiem nie małą kasę a osiągów się jeszcze nie tykałem.mateusz3003 pisze:A jest tu ktoś z południowej wielkopolski i zna jakiś dobry warsztat w którym zrobiliby fochowo jakieś przyzwoite przeróbki do 4 tysięcy??
Wiem że w Twoim wieku chcesz być mistrzem prostej i ścigać się z każdym na drodze, ale jeżeli nie jeździłeś wcześniej w cartingu itp to i tak nie ogarniesz tej mocy co masz teraz.
Kolejną sprawą jest że 4k PLN o których pisałeś miało być pomniejszone o blacharkę. A myślisz że ile blacharka kosztuje? Przy dobrych lotach może te 4k Ci wystarczy...
N14 GTI NEO VVL
No stawiamy zakłady - 130KM max na hamowni pokaże
A co nissana, to total seria jeszcze z gazem, więc musisz te 4000tys co naszykowałeś to akurat na remont nismo + mody i wtedy moze 160-165KM zobaczysz
Trzymam kciuki
PS. Bardzo proste sprawdzenie, ustaw się z BMW e36 2.8 i jeśli wygrasz to masz ponad serie
A co nissana, to total seria jeszcze z gazem, więc musisz te 4000tys co naszykowałeś to akurat na remont nismo + mody i wtedy moze 160-165KM zobaczysz
Trzymam kciuki
PS. Bardzo proste sprawdzenie, ustaw się z BMW e36 2.8 i jeśli wygrasz to masz ponad serie
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....