Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SR20DEH swap do P10GT

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

SR20DEH swap do P10GT

Post autor: SiwoL » 2011-10-02, 02:26

Jak przebiega swap SR20DEH do p10gt w ktorej siedzi w standardzie sr20de?? Kostki pasują?? Swap polegałby na przełożeniu całego silnika z osprzetem skrzynia półosiami zwrotnicami i hamulcami.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-10-02, 03:25

Moje pytanie brzmi "Po co?". Twój skończył żywot czy znowu coś kombinujesz?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-10-02, 06:41

Siwol... Przepraszam cię najmocniej ale jesteś tak k**** obrzydliwym leniem że to się nie mieści w żadnych ramach konstytucji. STARY !!! CZYTAJ !!! WSZYSTKO JEST NAPISANE NA FORUM !!!

UWAŻAM ŻE TEMAT JEST DO ZAMKNIĘCIA !

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2011-10-02, 06:55

Ryba pisze:Siwol... Przepraszam cię najmocniej ale jesteś tak k**** obrzydliwym leniem że to się nie mieści w żadnych ramach konstytucji. STARY !!! CZYTAJ !!! WSZYSTKO JEST NAPISANE NA FORUM !!!

UWAŻAM ŻE TEMAT JEST DO ZAMKNIĘCIA !
\

oj tutaj nie chodzi aby sie czegos dowiedziec tylko zeby pokazac, ze chce cos zrobic :) ot taka mala pochwalka ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-10-02, 07:50

SiwoL pisze:Jak przebiega swap SR20DEH do p10gt w ktorej siedzi w standardzie sr20de?
Jak DEH z Primery to nic nie zmieniasz. Jak z Almery to tam jest hiport i inny kolektor dolorowy. JAk silnik cały to nie lepiej wałki przełożyc? BEdzie to samo

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-10-02, 14:49

Ale jak wyglada sytuacja z zwrotnicami itp? Nie jest szerzej? Zawieszenie przednie pewnie nie spasuje? Amortyzatory ?
Ryba pisze:Siwol... Przepraszam cię najmocniej ale jesteś tak k**** obrzydliwym leniem że to się nie mieści w żadnych ramach konstytucji. STARY !!! CZYTAJ !!! WSZYSTKO JEST NAPISANE NA FORUM !!!

UWAŻAM ŻE TEMAT JEST DO ZAMKNIĘCIA !
Wiem Wiem że przekładałeś u siebie ale z tego co kojarze to sam silnik ja miałbym cały przodek z P11GT silnik z fajnie niskim przebiegiem
SenTex pisze:Moje pytanie brzmi "Po co?". Twój skończył żywot czy znowu coś kombinujesz?
Znalazłem angola z małym przebiegiem za bardzo fajną kase bez tyłu bo się stracił. Fajna baza do turbo bo mały przebieg. Mój silnik ma już za duży przebieg i długo na lpg śmiga żeby coś z nim kombinować.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-10-02, 18:54

SiwoL to sam silnik wymieniasz. Po co Ci skrzynia itd?

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-10-02, 19:29

No jak już miałbym wymieniąć to wszystko jak leci bo tam mały przebieg u mnie już troche nalatane skrzynia lekko wyje na 5, no i z p11gt podobno lepsza;) Wszystko przekładałbym ze znajomym albo on sam.

Półosie świeższe przeguby itp hamulce też warto przełozyć. Myśle że dużo plusów
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2011-10-02, 19:44

a co bd robil ze starym silnikiem jak wsadzisz DEH?? w tym starym engine masz czerwona pokrywe zaworow?? :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-10-02, 20:21

Shadows pisze:a co bd robil ze starym silnikiem jak wsadzisz DEH?? w tym starym engine masz czerwona pokrywe zaworow?? :mrgreen:
Tak tak czerwona :)) GT;)
Obrazek

Silnik najchetniej na sprzedaz najlepiej w całości:)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2011-10-02, 20:24

calosci niechce ,ale jak cos to przygarnol bym czerwona pokrywe zaworow :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-10-02, 22:58

Tyle że skrzynie moj drogi musisz mieć czym dłuzszą. Z P11 Gt pod turbo się nie nadaje

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-10-02, 23:16

Do jakiegos soft turbo na ok 200km się nie nada?
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-10-03, 07:02

SiwoL przy turbo potzreban jest długa skrzynia bo inaczej za szybko bedzie sie konczyła. Krótka dobra do N/A

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-10-03, 08:58

Wiem wiem znam zasade. Ale te auto nie bedzie na 1/4 budowane tylko do sprawnego przemieszczania się na codzien więc mysle ze nie będzie miało to wielkiego znaczenia.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2011-10-03, 12:39

Do sprawnego przemieszczania po co Ci turbo ? Tanie SR20VE wsadzić wystroić na ok 200-220km
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-10-03, 12:50

Turbo jest po to, żeby nie machać lewarkiem cały czas bo jest inna elastyczność, więc jak masz turbo i krótką skrzynię to będzie co chwilę trzeba zmienić bieg....a to zacznie za jakiś czas pewnie przeszkadzać....
PS: co do półosi to parę razy się okazywało, że starsze są wytrzymalsze niż te młodsze ;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”