SR20DEH swap do P10GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
SR20DEH swap do P10GT
Jak przebiega swap SR20DEH do p10gt w ktorej siedzi w standardzie sr20de?? Kostki pasują?? Swap polegałby na przełożeniu całego silnika z osprzetem skrzynia półosiami zwrotnicami i hamulcami.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
\Ryba pisze:Siwol... Przepraszam cię najmocniej ale jesteś tak k**** obrzydliwym leniem że to się nie mieści w żadnych ramach konstytucji. STARY ! CZYTAJ ! WSZYSTKO JEST NAPISANE NA FORUM !
UWAŻAM ŻE TEMAT JEST DO ZAMKNIĘCIA !
oj tutaj nie chodzi aby sie czegos dowiedziec tylko zeby pokazac, ze chce cos zrobic ot taka mala pochwalka
Ale jak wyglada sytuacja z zwrotnicami itp? Nie jest szerzej? Zawieszenie przednie pewnie nie spasuje? Amortyzatory ?
Wiem Wiem że przekładałeś u siebie ale z tego co kojarze to sam silnik ja miałbym cały przodek z P11GT silnik z fajnie niskim przebiegiemRyba pisze:Siwol... Przepraszam cię najmocniej ale jesteś tak k**** obrzydliwym leniem że to się nie mieści w żadnych ramach konstytucji. STARY ! CZYTAJ ! WSZYSTKO JEST NAPISANE NA FORUM !
UWAŻAM ŻE TEMAT JEST DO ZAMKNIĘCIA !
Znalazłem angola z małym przebiegiem za bardzo fajną kase bez tyłu bo się stracił. Fajna baza do turbo bo mały przebieg. Mój silnik ma już za duży przebieg i długo na lpg śmiga żeby coś z nim kombinować.SenTex pisze:Moje pytanie brzmi "Po co?". Twój skończył żywot czy znowu coś kombinujesz?
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
No jak już miałbym wymieniąć to wszystko jak leci bo tam mały przebieg u mnie już troche nalatane skrzynia lekko wyje na 5, no i z p11gt podobno lepsza;) Wszystko przekładałbym ze znajomym albo on sam.
Półosie świeższe przeguby itp hamulce też warto przełozyć. Myśle że dużo plusów
Półosie świeższe przeguby itp hamulce też warto przełozyć. Myśle że dużo plusów
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Turbo jest po to, żeby nie machać lewarkiem cały czas bo jest inna elastyczność, więc jak masz turbo i krótką skrzynię to będzie co chwilę trzeba zmienić bieg....a to zacznie za jakiś czas pewnie przeszkadzać....
PS: co do półosi to parę razy się okazywało, że starsze są wytrzymalsze niż te młodsze
PS: co do półosi to parę razy się okazywało, że starsze są wytrzymalsze niż te młodsze
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx