Post
autor: KAFI » 2011-08-24, 13:58
Kosztami się nie martwię, bo sam będę robił z kolegą mechanikiem
Eh, czyli z tego, co teraz tak czytałem wychodzi na to ze musze swapowac wszystko od zawieszenia po hamulce itd. Itp., Bo ten 2,0 i 16v 85kw/115km to różnica w częściach GT jest duża to koledzy powiedzcie mi do tego VE, z jakiego GT brać zawieszenie całe, bo są kila wersji, 144 125 150 bo wyjedzie mi taniej kupić jakiegoś GT przytargać z germanów i zrobić swapa zawieszenia całego i kupić ten VE z wiązką kompem i skrzynią
PS, co do GT od SiwoL gdybym nie dostał od dziadzia tego i nie chciał w rodzinne go chętnie bym go kupił, ale za dużo wspomnień jest w tym nissanku
Ostatnio zmieniony 2011-08-24, 14:08 przez
KAFI, łącznie zmieniany 1 raz.
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)