Nissan Micra K11 Swap to GA16DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Nissan Micra K11 Swap to GA16DE
Hej jako posiadacz micry od dawna główkowałem co by tu zrobić aby zwiększyć w autku moc. Podczas długi zimowych wieczorów jako student pierwszego roku filologii zaparcie buszowałem po zagranicznych stronach i o to co udało mi się wygooglać.
Historia dwóch K11. Jednej z GA16DE oraz drugiej początkowo również GA16DE z dodanym T ^^.
Historie są o tyle ciekawe iż zawierają kompletny opis oraz fotorelacje co było niezbędne do SWAPa;)
GA16DE
http://www.micra.org.uk/threads/37724-G ... light=sr20
GA16DE+T
http://www.micra.org.uk/threads/38557-S ... sion/page1
Miłego czytania
Historia dwóch K11. Jednej z GA16DE oraz drugiej początkowo również GA16DE z dodanym T ^^.
Historie są o tyle ciekawe iż zawierają kompletny opis oraz fotorelacje co było niezbędne do SWAPa;)
GA16DE
http://www.micra.org.uk/threads/37724-G ... light=sr20
GA16DE+T
http://www.micra.org.uk/threads/38557-S ... sion/page1
Miłego czytania
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dla mnie to wypas aż się chce kupić K11, w sumie rzeźby nie wiele
Taka Micra wolnossąca zgrzebana na 130KM i 160Nm musiała by strasznie robić robotę, ile by to mogło ważyć z 850kg
Ta opcja z połączeniem ze skrzynią biegów mnie zastanawia, piszą że z 1,3 pasuje PnP, a z drugiej strony Mcgywer pisze że mierzył GA16DE ze skrzynia z CG10DE i że nie pasowała a jak wiadomo skrzynie 1.0 i 1.3 można traktować nazamiennie...
Być może jakiś drobny myk ze spawaniem albo przekładaniem dzwonów trzeba dokonać.
Taka Micra wolnossąca zgrzebana na 130KM i 160Nm musiała by strasznie robić robotę, ile by to mogło ważyć z 850kg
Ta opcja z połączeniem ze skrzynią biegów mnie zastanawia, piszą że z 1,3 pasuje PnP, a z drugiej strony Mcgywer pisze że mierzył GA16DE ze skrzynia z CG10DE i że nie pasowała a jak wiadomo skrzynie 1.0 i 1.3 można traktować nazamiennie...
Być może jakiś drobny myk ze spawaniem albo przekładaniem dzwonów trzeba dokonać.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
http://www.youtube.com/watch?v=PJU4ZCNQVpk
SR20ve +T tez sie zmieśći podobno. To dopiero musi "zwijać asfalt"!
SR20ve +T tez sie zmieśći podobno. To dopiero musi "zwijać asfalt"!
Plan jest prosty, jak tylko uda mi się sprzedać Mietka W124 w Bierdonce wyląduje GA16, teraz tylko nie wiem co taniej wyjdzie zakup samego silnika i potem podzespołów dodatkowych jak zaciski i tarcze czy zakup angola albo rozbitka.
Tym czasem 3cie miejsce w klasie na kręgowym Rally Sprincie w Chełmie ^^
Tym czasem 3cie miejsce w klasie na kręgowym Rally Sprincie w Chełmie ^^