Parametry przekładni kierowniczych

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 495
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Parametry przekładni kierowniczych

Post autor: TomyDDC » 2016-10-18, 19:03

Witam
Jak w temacie. Prośba wielka aby kto ma chęć poświęcić sekundę i sprawdzić żeby stworzyć listę przełożeń przekładni kierowniczych.
Rzecz polega na banalnym zabiegu. Kręcimy kierownicą do końca w jedną stronę, a następnie kręcimy w drugą stronę licząc obroty. Wiedza dość przydatna jeśli ktoś by chciał przyspieszyć skręcanie auta. Wielka prośba żeby zamieszczać wyniki pomiaru tutaj w temacie a ja będę systematycznie zbierał w pierwszym poście.

Almera N16 - 2,9 obrotu
Almera N15 silniki GA bez wspomagania - 4,2 obrotu
Almera N15 silniki GA ze wspomaganiem - 3.2 obrotu
Almera N15 silniki SR i CD ze wspomaganiem - 2,9 obrotu
Sunny N14 modele na 14" felgach bez wspomagania - 3.75 obrotu
Sunny N14 modele na 14" felgach z wspomaganiem 2WD - 2,9 obrotu
Sunny N14 modele na 14" felgach z wspomaganiem 4WD - 2,7 obrotu
Sunny N14 modele na 13" benzyna bez wspomagania - 4,2 obrotu
Sunny N14 modele na 13" benzyna z wspomaganiem 2WD - 3.3 obrotu
Sunny N14 modele na 13" benzyna z wspomaganiem 4WD - 2,8 obrotu
Sunny N14 modele na 13" diesel z wspomaganiem 2WD - 3.2 obrotu
Micra K11 modele na oponach 155 bez wspomagania - 3.8 obrotu
Micra K11 modele na oponach 175 bez wspomagania - 3.6 obrotu
Micra K11 modele na oponach 155 z wspomaganiem - 3.1 obrotu
Micra K11 modele na oponach 175 z wspomaganiem - 2.9 obrotu
200sx S14 - 3.1 obrotu
200sx S15 - 3.1 obrotu
Primera P11.144 na 15" felgach - 2,7 obrotu
Primera P11.144 na 16" felgach - 2,6 obrotu
DDC-Performance

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”