Strona 1 z 1

[n14] Śruby do regulacji kątów w zawieszeniu Powerflex

: 2016-05-10, 06:33
autor: woytaz_gdy_elb
Kupiłem jakiś czas temu takie śruby bo podobno dzięki temu można zrobić negatyw w zawieszeniu ( pochylenie koła):

http://www.inter-rally.pl/product-pol-4 ... 100NX.html

Pytanie w którym miejscu powinny być zamontowane i w jaki sposób regulujemy wtedy kąt - bo w tylnym zawieszeniu widzę conajmniej 3 możliwości :)

Z góry dzięki za podpowiedź.

: 2016-05-10, 07:26
autor: vixo
Amory tyle moim zdaniem

: 2016-05-10, 07:28
autor: PrzeRuSco
Są też do p10 przód i tył http://www.inter-rally.pl/pol_m_Zawiesz ... 925298%5D=. Czy przód będzie też pasował do p11?

[ Dodano: 2016-05-10, 08:30 ]
woytaz_gdy_elb pisze: Pytanie w którym miejscu powinny być zamontowane i w jaki sposób regulujemy wtedy kąt - bo w tylnym zawieszeniu widzę conajmniej 3 możliwości :)
Z góry dzięki za podpowiedź.
Ze strony
"Śruby regulacyjne Powerflex pozwalają na regulowanie kąta pochylenia kół w zawieszeniach gdzie nie było to dotąd możliwe.
Zakres regulacji wynosi + /-1.75° pochylenia kół.
Wystarczy usunąć oryginalną górną śrubę, poluzować dolną śrubę, zainstalować i ustawić do pożądanego stopnia pochylenia kół i dokręcić wszystko. Śruby te są wykonane przy użyciu najlepszej stali o twardości 12,9.
Śruba podlega procesowi toczenia gwintu, aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia problemów związanych ze zjawiskiem zmęczenia materiału, dodatkowo są ocynkowane, oferując odporność na korozję. Części te są również objęte dożywotnią gwarancją firmy POWERFLEX."

: 2016-05-10, 08:12
autor: vixo
Czyli przy mocowaniu amora do zwrotnicy jedna na jedno koło wystarczy do P11 przód będzie pasować

: 2016-05-10, 08:52
autor: PrzeRuSco
No nie za bardzo to widzę w przednim amorze, tylny w p10 jest na 2 śruby więc ok ale przedni na 1.

: 2016-05-10, 09:27
autor: vixo
O tyle napisałem tylko haotycznie ;)
Przód nie ma możliwości
Chyba że kombi Primera W10

: 2016-05-10, 13:29
autor: VE Killer
zarówno os przednia jak i tylna. górna srube mocujaca amora zamieniasz na ta co kupileś

mówię oczywiscie o N14

: 2016-05-10, 17:06
autor: woytaz_gdy_elb
ok dzięki za info - tak zrobię i zobaczymy co z tego będzie. Jeszcze pytanie: może macie doświadczenia jakie nastawy geometrii/pochylenia byście polecili na superkjs/ RO na asfalty z dziurami i syfem ?

: 2016-05-10, 20:32
autor: VE Killer
kąty -2 zbiezność na 0 przód i tył jak masz poli albo unibole

: 2016-05-10, 22:10
autor: woytaz_gdy_elb
ooo - to ciekawe. Pojechałem do naszego okolicznego magika jakiś czas temu od zbieżności i jak mu powiedziałem że auto płuży przodem to zaproponował mi takie ustawienie: przód -1mm tył +1mm a negatywu zrobił tyle ile udało się z fabryki wycisnąć czyli chyba -1,5 z pzodu i -1 z tyłu. Tyle że u mnie była taka syt. że miałem poli z przodu a z tyłu nie. Zobaczymy jak teraz założę z tyłu poli i nowy zawias + śruby do regulacji co z tego wyjdzie - spróbuję na początek ustawić jak mówisz. Przy czym ja muszę trochę sobie ponieść zawias - będzie tak -20 od serii. rozważam jeszcze zabawę z dystansami bo zauważyłem że na felgach z mniejszym et na asfalcie auto się fajniej prowadzi...