Strona 1 z 3

Za i przeciw -modyfikacje almera gti vs p11 sri?

: 2014-10-06, 14:05
autor: lukasgt
Mam spory dylemat -wracam do nissana, ale dostępność aut na rynku mocno weryfikuje moje plany
Wiadomo że też mam założony jakiś budżet na furke... Rozwiązałem zakup almery gti i wrzucenie ve,ale naprawdę ciężko o niepordzewialy i nieporozbijany wóz...
Dlatego chciałem zasięgnąć waszej opinii czy opłaca się dalej szukać almery czy kupić zadbana p11 np sri (różnica ceny ok 3000do almery) i dołożyć ve oraz hebel i zawias, żeby to kupy się trzymało



Zastanawia mnie porostu czy różnica w cenie (żeby kupić almere +ve) jest aż tyle warta -almera ve do 100 zrobi pewnie ok 6sek,a prima p11 ve pewnie 6.5 do 100 no i pewnie gorsza elastyczność
Ps,nie potrzebuje torowego wyjadacza a raczej sleepera żeby do pracy dojeżdżać --co poradźcie??

: 2014-10-06, 15:22
autor: amnesia
dużo zależy ile chcesz na taką operacje przeznaczyć ;)

Kompletny swap na VE (robiony u kogoś ogarniętego) to wydatek 10 - 15k zł ;) a w tej cenie powinno ci się udać ze spokojem kupić np p10 GT lub może nawet p11 w ładnym stanie.

: 2014-10-06, 17:46
autor: lukasgt
Wydaje mi się ze trochę przesadziłes z kosztami swapa -potrzebny słupek ve i ECU master do wystrojenia osprzęt zostaje

: 2014-10-06, 18:05
autor: Ryba
amnesia pisze:
Kompletny swap na VE (robiony u kogoś ogarniętego) to wydatek 10 - 15k zł ;).
<wysmiewacz>

Policzmy na szybko. ( w przypadku auta z 2.0 )
SR20VE - 3500
Przekładka - 1000 zł MAX
Strojenie + montaż ECU Mastra - 1500 zł MAX
Opcjonalnie i inne duperele ( pompa paliwa, oleje, płyny itp. ) 2000
RAZEM - 8 tys. zł

Wracając do tematu.
lukasgt na Twoim miejscu bym kupił almerę. Uważam, że łatwiej Ci będzie ją później sprzedać z takim silnikiem niż Primerę. Naturalnie fajnie by było jak by to była wersja GTI.

: 2014-10-06, 18:17
autor: lukasgt
No z almerka lepiej by było... I ładne to i szybsze... Tylko gdzie ja znaleźć...

: 2014-10-06, 18:48
autor: Boro1989
Znajdz jakiegos GT p11 z rozbitym przodem albo tylem cos w granicach poltora do zrobienia ewentualnie zarzniety silnik i masz dobra baze, do tego ladujesz ve za okolo 7 i masz z bani, :)

: 2014-10-06, 20:10
autor: Arias
Almera, czy Primera; zależy co Ci potrzebne. Zgrabny hb, czy wygodniejszy, większy sedan. Aczkolwiek możliwości jest multum, by zrobić coś bardziej nietypowego. Almera sedan VE, almera 5d VE, Primera Kombi VE, te ostatnie chyba by najbardziej na sleepera pasowało :D

[ Dodano: 2014-10-06, 21:10 ]
Zrobić coś na wzór Nissana StageA :D

: 2014-10-06, 20:24
autor: Ad@mus
opcja na gotowca-Sentra Bodka!
opcja na sleepera-N16VE
Opcja na wygodno-p11HB(GT/SRI)

z tego za i przeci:
1. Sentra Bodka jest gotowa, nietuzinkowa, kompletnie skonczona, sleeperowa
2. N16 to tania baza, łatwo znalesc cos zdrowego, swap juz szlak ma przetarty i fajnie jedzie
(Kosztowo też obejdzie, baza okolice 3-5k z zajechanym QG)
3. P11 troche ryzykowne bo malo zadbanych egzemplarzy i wagowo najgorzej wychodzi

ostatnia opcja, lekka i duża to p10, przy czym można wyniuchać tanio baze w fajnym stanie z sr20de pod machem

: 2014-10-06, 20:25
autor: radziejwwl
Jako samochod na codzien lubie miec 5 d ;P wiec jednak Primere bym wolał :P

: 2014-10-06, 21:19
autor: lukasgt
Arias pisze:Almera, czy Primera; zależy co Ci potrzebne. Zgrabny hb, czy wygodniejszy, większy sedan. Aczkolwiek możliwości jest multum, by zrobić coś bardziej nietypowego. Almera sedan VE, almera 5d VE, Primera Kombi VE, te ostatnie chyba by najbardziej na sleepera pasowało :D

[ Dodano: 2014-10-06, 21:10 ]
Zrobić coś na wzór Nissana StageA :D
P11 kombi juz mam.za sobą, co prawda.170km z Sr20deh ale już mi nie.grozi ;)

P11 gt bardzo by mi też pasowało, ale podobnie jak almera gti -ciężkie do trafienia (ładne i proste, no i nie za 10 tys, a gdzie vvl jeszcze do tego.. .)_szukam wozu na dojazdy do pracy, ok 100km dzień w dzień robie...

A może iść w klasykę i trafić porządnego sunny gti?

: 2014-10-06, 21:54
autor: killer2000
almera ma ten atut ,że jest lekka kup bude zdrową i swapa wal bo almere gti ciężko wyrwać ale się coś zdarza czasami

: 2014-10-06, 21:56
autor: Ad@mus
np Pulsar Kubusia? najs:D
mocne de pod maską w najbardziej epickiej wersji silnikowej tj hiport, do tego 5d i pełen pakiet pulsara SSS

: 2014-10-07, 02:34
autor: Boro1989
Tak mnie ciekawi, ile almera ma kg w dowodzie ?? :) , ciezki temat dla Ciebie kolego bo wiadomo sa zwolennicy almery i zwolennicy primery, ja mam P11 w VE i stwierdzam ze tylko z tym silnikiem w ogole P11 jedzie. Nie mowiac o turbo, a jezdzilem juz i 115,130 i DEH ostatnio :) musisz czekac na okazje, ja wyrwalem GT za 3tysie ale do remontu :)

: 2014-10-07, 06:04
autor: vixo
W week będe na wadze.
Sprawdzę Almere GTI i P10 eGT :->
Seryjne bez gazongów oczywiście :-P

[ Dodano: 2014-10-07, 08:42 ]
Arias pisze:Primera Kombi VE
Jest takie coś :D
A wygląda mniej więcej tak
Obrazek
Blacharsko zadbana, kolor ten sam, stalówki bardziej zardzewiałe :mrgreen:

: 2014-10-07, 08:07
autor: amnesia
Ryba pisze:
amnesia pisze:
Kompletny swap na VE (robiony u kogoś ogarniętego) to wydatek 10 - 15k zł ;).
<wysmiewacz>

Policzmy na szybko. ( w przypadku auta z 2.0 )
SR20VE - 3500
Przekładka - 1000 zł MAX
Strojenie + montaż ECU Mastra - 1500 zł MAX
Opcjonalnie i inne duperele ( pompa paliwa, oleje, płyny itp. ) 2000
RAZEM - 8 tys. zł

Wracając do tematu.
lukasgt na Twoim miejscu bym kupił almerę. Uważam, że łatwiej Ci będzie ją później sprzedać z takim silnikiem niż Primerę. Naturalnie fajnie by było jak by to była wersja GTI.
sory nie doczytałem że z 2.0 :P mój przypadek opisuje 1.4 lub 1.6 ;)

dolicz jeszcze skrzynie i sprzęgło (bo za 3500zł to raczej goły słupek będzie), nowe hamulce przód tył (no chyba, że ktoś jest sadomasochistą i będzie hamował 180km hamplami przeznaczonymi do zatrzymywania 90 - 100km) i ze spokojem się 10k zrobi ;)

: 2014-10-07, 08:09
autor: lukasgt
Hahaha vixo -takie kombi i ve i fiufiu!! :-D

: 2014-10-07, 08:28
autor: Ad@mus
wp10 można naprawdę zadbane dostać:)
karawan VE jak się patrzy i chyba maja krotka skrzynie:)

: 2014-10-07, 08:34
autor: MacGayver
no to przekładka jakiegokolwiek innego silnika niż 2.0 na VE to już meksyk, jesli chodzi o koszty to już mniej opłacalnej rzeczy nie ma (biorąc pod uwagę że każda zmiana silnika nawet z 2.0 na 2.0 z ekonomicznego punktu widzenia się nie opłaca ;-) ) Jak coś to szukaj tylko i wyłącznie 2.0 jeśli chcesz robić swapa na VE.

Ad@mus, N16VE pod warunkiem że już ktoś tam włożył SR20 ;-)
lukasgt, a może P11.144 z SR20?

: 2014-10-07, 08:42
autor: vixo
Karawany mają skrzynie taką samą jak P11GT ;-)
Osobiście sprawdzałem ;)

: 2014-10-07, 09:12
autor: rz
P11.144 nawet z VE jeżdżą słabo. Jeśli chcesz w miarę wygodne i szybkie to Almera. Jeśli wygodne i znośnie jadące to P11GT a jeśli niewygodne, niepraktyczne i zapierda*****e to N14 :) Tak tak wiem, ludziska mają i Almery i Primery z VE i one zapi*****ją - ja stoję przy swoim :)

Czy ktoś w ogóle mierzył osiągi Almery i Primery z VE? Może być G-Techem chociaż ten pokazuje co chce :)

rz

: 2014-10-07, 09:17
autor: MacGayver
jeszcze jedno. Almera z VE chyba jednak nie zrobi 6s do 100km/h ;-)

: 2014-10-07, 09:27
autor: Ad@mus
na YT są filmiki p11.144 z VE-i dupy nie rwie...

: 2014-10-07, 09:28
autor: vixo
MacGayver pisze:Almera z VE chyba jednak nie zrobi 6s do 100km/h
x2 ;-)
Chyba ze jakaś ostro zdłubana i wydłubana :D

: 2014-10-07, 10:03
autor: DubSon
http://olx.pl/oferta/nissan-skyline-200 ... 6028d9b855

Dokup RB25 i masz wygodnego popie^dalacza :)

: 2014-10-07, 10:07
autor: lukasgt
Arias pisze:Almera, czy Primera; zależy co Ci potrzebne. Zgrabny hb, czy wygodniejszy, większy sedan. Aczkolwiek możliwości jest multum, by zrobić coś bardziej nietypowego. Almera sedan VE, almera 5d VE, Primera Kombi VE, te ostatnie chyba by najbardziej na sleepera pasowało :D

[ Dodano: 2014-10-06, 21:10 ]
Zrobić coś na wzór Nissana StageA :D
Kurcze rodzinne kombi tez mam,więc raczej coś do wsciekania

: 2014-10-07, 10:07
autor: vixo
Kierownica nie po naszemu...
Lipka :P

[ Dodano: 2014-10-07, 11:08 ]
http://olx.pl/oferta/honda-civic-ed7-dr ... 9e09255e98

: 2014-10-07, 10:11
autor: DubSon
vixo, fucktycznie :-/

: 2014-10-07, 10:16
autor: HakeN
ale macie problemy nie wiem czemu w ogóle do zapierdalanai FWD ? kto to widział tylko na prostej się jeździ u nas w kraju ?
200SX dużo pracy i kolego masz coś co wyglada zap******a i cieszy zawsze i wszedzie :) tylko miejsca nie ma za dużo jedyny minus :) i jeszcze piątke Ci przybije ,że dołączyłeś do grona za******h gości :D

: 2014-10-07, 10:52
autor: lukasgt
200sx odpada jak ktoś lubi mocną oske

: 2014-10-07, 11:10
autor: HakeN
co lubi ?