Wszystko co potrzebne do Supercharged VQ35DE...
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Wszystko co potrzebne do Supercharged VQ35DE...
Mam pytanie jak w temacie - co potrzeba żeby wsadzić Kompresor do wolnego ssaka...
Trzeba zrobić listę na zakupy... a nie jestem specjalistą w tej dziedzinie... nie ukrywam...
Wrzucajcie w postach uzupełnienie:
1. Kompresor ( Jaki byłby nie drogi )
2. Intercooler jw
3. Wtryski jw
4. Pompa paliwa
5. Chłodnica oleju do automatycznej skrzyni biegów... ? czy na pewno...
Co jeszcze?- dopisujcie...
Trzeba zrobić listę na zakupy... a nie jestem specjalistą w tej dziedzinie... nie ukrywam...
Wrzucajcie w postach uzupełnienie:
1. Kompresor ( Jaki byłby nie drogi )
2. Intercooler jw
3. Wtryski jw
4. Pompa paliwa
5. Chłodnica oleju do automatycznej skrzyni biegów... ? czy na pewno...
Co jeszcze?- dopisujcie...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
Hmm niedrogo to eaton ale jego dzwięk nie pasowałby do charakteru auta. Trzeba by pokombinować z wygłuszaniem jakimiś puchami i bypassami. Trzeba by też podejść do tego tematu z wiedzą ile miejsca można wygospodarować. Jeśli by było więcej kasy to można iść w Vortech`a V-3...Ic można kupić u mrówczana na fmic.pl, nie trzeba jakiegoś dużego bo superchargery tak nie grzeją powietrza a i niższe ciśnienie doładowania jakie zazwyczaj generuje supercharger powoduje, że powietrze samoistnie mniej się nagrzewa. Wtryski vq35 to top feedy więc nie powinno być problemu z ich doborem bo na rynku jest wybór. Hmm bov też nie byłby problemem, w przypadku vortecha można by zastosować tradycyjne rozwiązanie i sam bov(na wolnych vortechy i tego typu konstrukcje nie pompują) jeśli natomiast miałby być eaton to trzeba by ze 2 dvki dać albo patent z przepustnicą regulowaną podciśnieniem. Jakieś strojenie, customowe orurowanie i wio Pozdrawiam.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Miejsca dużo... zderzak wymieniłem z serii na lekko tuningowy coby graty się pomieściły...
Miałem koncepcję na dodatkowe chłodnice... moim zdaniem wejdzie dużo z przodu...
W Infi g35c mamy dużo więcej miejsca niż w 350Z więc gratów można wrzucić więcej...
Miałem koncepcję na dodatkowe chłodnice... moim zdaniem wejdzie dużo z przodu...
W Infi g35c mamy dużo więcej miejsca niż w 350Z więc gratów można wrzucić więcej...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a