Regulator ciśnienia

Moderatorzy: Ryba, Sajmooon

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 245
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Regulator ciśnienia

Post autor: subbas » 2018-08-18, 04:43

Witam. Nie znalazłem takowego tematu dlatego piszę w nowym.
Czy zakładał ktoś z Was regulator ciśnienia paliwa do DEHa? Po pomiarze na hamowni patrząc na kreski oraz na moje mody tuner stwierdził, że trzeba zapodać więcej wachy. Pytanie, czy zakładał ktoś taki uniwersalny? Prosiłbym o jakieś wskazówki co i jak.
Foto dla poglądu
Obrazek

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Regulator ciśnienia

Post autor: Vendo » 2018-08-22, 23:51

Jaki AFR jest teraz?
Jaki setup, moc?
Ja zakładałem taniego chińczyka i to szmelc. Zainwestuj w Aeromotive albo coś takiego.
Almera N15 1.4 S
Sunny 1.6 SR => 2.0 SR 165/180
Almera N15 1.4 FL
Volvo S60 T5

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 245
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: Regulator ciśnienia

Post autor: subbas » 2018-08-23, 06:39

Afr nie mierzyłem. Kreski mają dziwny dołek od ok 3 tys obr do prawie 4. Moc ok 156 km 189 nm. Tak właśnie myślałem, że te chińczyki z allegro nic nie warte

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Regulator ciśnienia

Post autor: Vendo » 2018-09-09, 00:09

Te silniki mają taki dołek, mój 165KM/180NM też miał taki. Ten typ tak ma ;)
Komuś kiedyś jakimś setupem udało się to wyeliminować ale ciężki temat.
W swoim N14 prawie GTI pompę miałem ze SKyline'a R33 ale latała na seryjnym ciśnieniu i nie trzeba było nic ruszać. Seryjna pompa powinna 200KM obskoczyć więc nie tu bym szukał problemu.
Almera N15 1.4 S
Sunny 1.6 SR => 2.0 SR 165/180
Almera N15 1.4 FL
Volvo S60 T5

subbas
doświadczony forumowicz
Posty: 245
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: Regulator ciśnienia

Post autor: subbas » 2018-09-09, 11:32

No o pompie nie myślałem, inni mają po 170 km i wyrabia. No to jak najłatwiej bardziej go podlać? Same wtryski np od ve nic nie dadzą

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”