Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

przesunięcie limitera obrotów, ile da rade

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

wacho
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2013-06-16, 21:08
Lokalizacja: świętochłowice

przesunięcie limitera obrotów, ile da rade

Post autor: wacho » 2013-06-16, 21:31

witam.
znajomy powiedział mi bym przesunął sobie limiter obrotow na 8000 obr/min miało by to dac sporo mocy patrzac na moj wykres z hamowni, jezeli tendencja wzrostowa by sie utrzymala. wzrost maksymalnych obrotow o 1500 to sporo dlatego pytanie do was czy tloki mi nie wyjdą bokiem. podobno ten silnik ma spore rezerwy na dodatkowa moc ale czy tyle i uzyskanej w ten sposób?
moj wykres pod linkiem
http://zapodaj.net/18d22646d6698.jpg.html

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2013-06-19, 11:33

wacho pisze:jezeli tendencja wzrostowa by sie utrzymala
Niestety nie utrzyma sie, mozna zakrecic wyzej ale do osmiu to kogos ponioslo :-) Co do samego podniesienia odciecia nie wiem czy w tym modelu bedzie to takie latwe.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-06-19, 11:35

wacho po pierwsze tuning tego silnika jest ryzykowny ze względu na jego słabą konstrukcję.

Po 2 musiałbyś zamontować ecumastera 3 i zrobić fuel implant, gdzie byś mógł ustawić dowolną odcinkę.

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2013-06-19, 12:44

Bomblasty, bez przesady...
konstrukcja nie jest słaba, tylko pierścienie są słabe.
ja już od co najmniej 2 lat jeżdżę z mocą pod 150KM (ostatnie przyrosty niehamowane) i nic się nie dzieje :P

co do przesunięcia odcinki to byłaby tylko pogoń za cyfrą na hamowni - na górze moment leci na łeb na szyję pomimo, że moc rośnie... i to w strojonym aucie, z zapasem paliwa, luźnymi kolektorami, itp.
W seryjnym aucie to byłaby lipa...

Awatar użytkownika
Gaweł
aktywny forumowicz
Posty: 194
Rejestracja: 2010-04-15, 22:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gaweł » 2013-06-28, 21:37

Czy tam nie ma przypadkiem hydroszklanek? Bo jeśli są, to ustawianie limitera na 8k obrotów raczej niewskazane...
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
Obrazek
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”