Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Wszystko co potrzebne do Supercharged VQ35DE...

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Wszystko co potrzebne do Supercharged VQ35DE...

Post autor: Tomek g35c » 2013-01-03, 14:02

Mam pytanie jak w temacie - co potrzeba żeby wsadzić Kompresor do wolnego ssaka...
Trzeba zrobić listę na zakupy... a nie jestem specjalistą w tej dziedzinie... nie ukrywam... :lol:

Wrzucajcie w postach uzupełnienie:
1. Kompresor ( Jaki byłby nie drogi )
2. Intercooler jw
3. Wtryski jw
4. Pompa paliwa
5. Chłodnica oleju do automatycznej skrzyni biegów... ? czy na pewno...

Co jeszcze?- dopisujcie...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-01-03, 14:29

Hmm niedrogo to eaton ale jego dzwięk nie pasowałby do charakteru auta. Trzeba by pokombinować z wygłuszaniem jakimiś puchami i bypassami. Trzeba by też podejść do tego tematu z wiedzą ile miejsca można wygospodarować. Jeśli by było więcej kasy to można iść w Vortech`a V-3...Ic można kupić u mrówczana na fmic.pl, nie trzeba jakiegoś dużego bo superchargery tak nie grzeją powietrza a i niższe ciśnienie doładowania jakie zazwyczaj generuje supercharger powoduje, że powietrze samoistnie mniej się nagrzewa. Wtryski vq35 to top feedy więc nie powinno być problemu z ich doborem bo na rynku jest wybór. Hmm bov też nie byłby problemem, w przypadku vortecha można by zastosować tradycyjne rozwiązanie i sam bov(na wolnych vortechy i tego typu konstrukcje nie pompują) jeśli natomiast miałby być eaton to trzeba by ze 2 dvki dać albo patent z przepustnicą regulowaną podciśnieniem. Jakieś strojenie, customowe orurowanie i wio :) Pozdrawiam. :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Post autor: Tomek g35c » 2013-01-03, 22:26

Miejsca dużo... zderzak wymieniłem z serii na lekko tuningowy coby graty się pomieściły...
Miałem koncepcję na dodatkowe chłodnice... moim zdaniem wejdzie dużo z przodu...
W Infi g35c mamy dużo więcej miejsca niż w 350Z więc gratów można wrzucić więcej...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

Gość

Post autor: Gość » 2013-05-03, 10:21

ja ci polecam uturbienie efekt naprawde fajny

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2013-05-08, 10:45

Do "turlania" na co dzień lepiej sprawdzi się kompresor i problemów zapewne dużo mniej będzie :)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-05-08, 13:47

Tomek g35c Miałeś sprzedawać auto....zmieniłeś zdanie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta”