Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Znaleziono 225 wyników

autor: Emu89
2014-10-29, 11:13
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Obecnie Ford Mondeo Mk3 hahahaha pozniej bede widzial bo drugie napewno bedzie ale jeszcze nie wiem jakie ;)
autor: Emu89
2014-10-29, 11:12
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Nie ta calosc idzie na sprzedaz ;)
autor: Emu89
2014-10-29, 10:37
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

To wszystko juz przechodzi po prostu samo siebie zeby to wrocilo na droge i normalnie wygladalo musialbym wlozyc z hmmm :D 8 kola :D a to juz duzo do czegos innego :PP
autor: Emu89
2014-10-29, 10:16
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Bedzie bedzie zabawa bedzie sie dzialo nananna :D I nie wiem co dalej bedzie ale cos z dzisiejszych nudow .... http://images69.fotosik.pl/237/5c8d25c668035d3fm.jpg http://images67.fotosik.pl/238/c9ee95a1828d4a7am.jpg http://images67.fotosik.pl/238/309fe47708a88364m.jpg http://images67.fotosik.pl/239...
autor: Emu89
2014-10-12, 18:30
Forum: Układ Wydechowy
Temat: Polska kopia SSACa
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 15887

Kolo mnie w Rzeszowie jest identyczna firma ktora posiada takie cudow tej samej cenie (M-tunning) zgodze sie z bomblem ;) Bo skoro ja mam tylko mod rozrzadu , i zaplonu , plus wydech a zrobilo sie 210 koni to nie mozliwe zeby sam wydech dal 10-15 koni
autor: Emu89
2014-10-12, 11:45
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] P11 SRI SR20VE By Boro
Odpowiedzi: 618
Odsłony: 119532

Nie koniecznie trzeba zmieniac marke ;) Ale model mozna zmienic ;)
autor: Emu89
2014-10-12, 11:36
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] P11 SRI SR20VE By Boro
Odpowiedzi: 618
Odsłony: 119532

Wiem jak jest bo tez dolozylem nie malo ;) Ale w pewnym momecie przychodzi stop dla projektu ;) i lepiej kupic cos innego i zrobic jakis inny projekt ;)
autor: Emu89
2014-10-12, 11:15
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] P11 SRI SR20VE By Boro
Odpowiedzi: 618
Odsłony: 119532

Szczerze nie ciekawie to wyglada ;) Jutro bede mial dolny wahacz co zadecyduje o wszystkim jesli go zaloze bez problemowo i kolo wroci na swoje miejsce bedzie jezdzil itp itd to jeszcze bede myslal , co do reszty to ciezko wyglada musialbym kupic zderzak przod tyl wymienic oba blotniki dac do blacha...
autor: Emu89
2014-10-12, 10:55
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] P11 SRI SR20VE By Boro
Odpowiedzi: 618
Odsłony: 119532

Pogratulować ;) Ja stoje przed problemem nowa buda z czarnego do nowego lub opcja druga co dalej :D hehehe tyle że ja mam gorszy kłopot bo moje stoi w Holandi nie nadającę się do jazdy ;)
autor: Emu89
2014-09-18, 19:04
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Tak tak jestem w Holandi i dostalem strzala od Holendra , zobaczymy co i jak sie teraz potoczy bo ja nie wiem co sie z czym je ale naszczscie bylem u Holendra ktorego wynajmuje chatke opowiedzialem sytuacje i powiedzial ze podzwoni popyta zadzwoni za mnie do goscia ubezpieczalni , prawdopodobnie szk...
autor: Emu89
2014-09-18, 04:12
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Chopy na razie nie wiem nic pierwsze musze czekac na rzeczoznawce jakiegos . Pozniej na kase . Pozniej sie dowiedziec czy to sciagac do kraju czy co czy jak na razie obecnie nie wiem nic ....
autor: Emu89
2014-09-17, 18:41
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Wina goscia z tira , hmm opcji jest kilkaaaaa wiec nie wiem , szybkie ogledziny to maska , blotnik , szyba mocowanie wachacza ... nie wiem jak podluznica bo ciezko mi stwierdzic czy ja wgielo lampa siedzi normalnie nie zbita kireunek wypadl
autor: Emu89
2014-09-17, 18:34
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Chopaki Nyska dzisiaj wbila sie pod tira ktory sie wy... na moj pas ;)
autor: Emu89
2014-09-17, 18:09
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Posprzątał byś, a nie tylko trasy trzepiesz 1500 z bomby mial prawo sie zakurzyc :D hehehhehe :) Teraz w sobote bede mial duzo czasu to bede sprzatal :D Dziekujemy do widzenia :) http://images69.fotosik.pl/190/1c455a2d45ff1264m.jpg http://images70.fotosik.pl/190/0084935b96a4f225m.jpg http://images6...
autor: Emu89
2014-09-07, 14:33
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

tyle że ty za wypłate wlejesz 1000l pb a ja musiał bym zarabiać 5000zl :) Tyle ze ja nie jeżdze tutaj robić na paliwo :D Btw dzisiaj Nyska znow bezproblemowo osiagnela Holandie ;) I mimo tego maly bonusik :D http://images70.fotosik.pl/156/4010490d8e820b55m.jpg http://images66.fotosik.pl/156/21d82c1...
autor: Emu89
2014-09-04, 10:39
Forum: Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."
Temat: Gdzie i za ile SR20VE do SWAP'a
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 8191

Zgadza sie jak ja bylem po swojego dalem 2400 tydzien pozniej mieli nowa dostawe juz za 3400 .... Reszte Bodek koszty dalsze zalezne od stanu auta ja mialem do wymiany np. chlodnice , sonde i jakies tam pierdolki w tej kwesti najlepiej wykonac telefon do Bogdana i po rozmawiac z nim
autor: Emu89
2014-08-31, 14:21
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Ad@mus, Ja osobiscie nie patrze na ceny paliw itp itd ile robie hmm tyle ile musze do pracy w Holandi dziennie robie 80 km Pl-NL 1500 km jedna strona plus weekendowe wyjazdy nawet po 300 km
autor: Emu89
2014-08-31, 08:41
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

spalania nigdy nie mierzylem ale srednio cos 10 a spokojnie nie jezdze , oleju tylko dolewam przy jezdzie na odcieciu na 10 tys 500 ml dolalem co do mocy juz brakuje ...
autor: Emu89
2014-08-30, 21:06
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

sznikers99 pisze:Zaraz mnie przegonisz a mój temat prawie 2 lata :-D
Spoko Spoko nie boj sie nic :D




Filmik z powrotu do polski dzisiaj i zabawy sory za zla jakos ale krecone komoraaa z lapki :D

http://youtu.be/eJZvTNEKwOE
autor: Emu89
2014-08-28, 19:03
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: Grupa Podkarpacka
Odpowiedzi: 851
Odsłony: 131838

31.08.14 na 99% jestem w Rzeszowie ten jeden zostawiam na nie przewidziane opcje :d Korki w niemczech bla bla bla nic nie wiadomo co mnie czeka po drodze itp wiec podajcie jakas dokladna godzine i miejsce ...
autor: Emu89
2014-08-27, 17:22
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: Grupa Podkarpacka
Odpowiedzi: 851
Odsłony: 131838

ja w piatek wracam do PL wiec w ta niedziele bym sie moze pokazal za tydzien w niedziele raczej bede chyba z powrotem w NL
autor: Emu89
2014-07-03, 22:13
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Dobra wszystko spoko :D Nie chodzi mi o takie zainteresowanie zeby sie ktos podniecal i wolal ochhh achhhon wlozyl VE koooozak.... ale moglby ktos cos napisac czy cos robie dobrze zle co moglbym jeszcze poprawic i takie cos .... tak jak np. z tymi swiatlami na 4
autor: Emu89
2014-07-02, 21:38
Forum: Elektryka
Temat: [P11/WP11] Lampy przednie JDM
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 39044

No to ja mam troche inne ceny , w jakiej cenie sobie lampe znajdziesz + 10 % od ceny lampy +wysylka
autor: Emu89
2014-07-02, 20:36
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Bombel , powiem tak, grupa podkarpacka jest podumarła, co do spotow zlotow i w ogole z czym ja mam tam zajechac jak mi wstyd na podkarpaciu sie pokazac hahaha :d A teraz serio nie jestem w stanie podzielic, rodziny, pracy i jeszcze zeby sie na ogolnopolski wybrac. Podkarpacie nawet jesli tam zajade...
autor: Emu89
2014-07-02, 20:27
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: Grupa Podkarpacka
Odpowiedzi: 851
Odsłony: 131838

bombel,

Bombelku ale ja na poczte zagladam raz na rok .... Czesciej tutaj napewno niz na ta poczte
autor: Emu89
2014-07-02, 20:26
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

NissanDreams , Z tej racji proszę o usunięcie mojego tematu nie strzelam fochów czy coś tylko po co mi temat utrzymywać żeby pisać z samym sobą , ja wiem co przy aucie robię i w ogóle robię to dla innych użytkowników i oczekiwałem od innych użytkowników co sam mógłbym polepszyć i zrobić jakiego kol...
autor: Emu89
2014-07-02, 20:11
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: Grupa Podkarpacka
Odpowiedzi: 851
Odsłony: 131838

bombel , W pełni CIe rozumie tylko u Was podejzewam sama Warszawa ma wiecej uzytkownikow z nissana niz cale podkarpacie i macie raptem kilka km a my jestesmy rorzuceni po calym wojwodztwie . Z tego co slyszalem byla mysl o wysylaniu smsow ale jakos nikogo to nie interesowalo , ze szkoda kasy , ze t...
autor: Emu89
2014-07-02, 20:00
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: Grupa Podkarpacka
Odpowiedzi: 851
Odsłony: 131838

bombel , Wiem po innych forach ze jeden stały termin to nie jest dobra sprawa , gdyz nawet w ten termin nie zawsze jest kazdy w stanie sie dopasowac np. jak ja pracuje w Holandi , staly termin np. 10 kazdego miesiaca , teraz nie dam rady za miesiac wroce 12 bedzie po spocie na nastepny tez nie poja...
autor: Emu89
2014-07-02, 19:55
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Primera] Nysa P11GT SR20VE
Odpowiedzi: 249
Odsłony: 47352

Proszę o usunięcie tematu gdyż widzę że to nie skyline i nikogo zwykła primera tutaj już nie interesuję po za ludźmi których tutaj poznałem i mam z nimi jakiś kontakt ;)


Dzięki bodek, MacGayver, janusz, Kondziu07, i paru innym osobą za udzielenie w temacie ;)
autor: Emu89
2014-07-02, 19:44
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: Grupa Podkarpacka
Odpowiedzi: 851
Odsłony: 131838

ja będę osiągalny dopiero koło września obecnie Holandia do końca wakacji wtedy mogę coś myśleć dopiero , tylko żeby nie było jak ostatnio

Wyszukiwanie zaawansowane