Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Znaleziono 114 wyników

autor: ciepanek
2020-02-13, 09:36
Forum: Zlot 2020
Temat: 11 Zlot 2020
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1586

Re: 11 Zlot 2020

1.Seba WWA x 3 obiady, 2+1os.
2. Szymeq x 3 obiady, 1 os.
3. PrzeRuSco x 3 obiady, 2 os.
4. TomyDDC x 3 obiady, 2+1os.
5. Ciepanek x 3 obiady
6.
autor: ciepanek
2019-05-11, 09:40
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: GRUPA ŁÓDZKA
Odpowiedzi: 293
Odsłony: 47190

Re: GRUPA ŁÓDZKA

niedziela godz 18?:)
autor: ciepanek
2019-04-25, 10:34
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: GRUPA ŁÓDZKA
Odpowiedzi: 293
Odsłony: 47190

Re: GRUPA ŁÓDZKA

dal mnie moze byc przyszly tydzien ale poza poniedzialkiem i wtorkiem
autor: ciepanek
2019-03-03, 20:38
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: GRUPA ŁÓDZKA
Odpowiedzi: 293
Odsłony: 47190

Re: GRUPA ŁÓDZKA

u mmie generalnie w najblizszym czasie odpadaja czwartki piatki i soboty w kazdy inny dzien jestem doatepny. dajcie znac jak u was i sie umawiamy
autor: ciepanek
2019-02-21, 08:50
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: DATSUN 260Z
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 1345

Re: DATSUN 260Z

Wyglada swietnie, ale daj wiecej zdjec. Skrzynia automatyczna?
autor: ciepanek
2019-02-20, 11:12
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: GRUPA ŁÓDZKA
Odpowiedzi: 293
Odsłony: 47190

Re: GRUPA ŁÓDZKA

A moze tak z racji nowych nabytkow macgayvera i sołtysa naszej grupy moze jakis spot zrobimy? :)
autor: ciepanek
2019-02-19, 08:51
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [G35 Coupe]"Laluś" Infiniti G35 Coupe - prawie jak 350z :)
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 3463

Re: [G35 Coupe]"Laluś" Infiniti G35 Coupe - prawie jak 350z :)

Super wyglada. Manual rzeczywiście rzadkość wiec czyni to go jeszcze ciekawszym. Jedz na hamownie jak bedziesz mial okazje bo ciekawy jestem ile te mody daly. PZDR
autor: ciepanek
2019-01-09, 11:29
Forum: Zlot 2019
Temat: Zlot 2019 - pogawędki
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 6119

Re: Zlot 2019 - pogawędki

każdy byle nie rdzawy :)
autor: ciepanek
2019-01-01, 23:33
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: GRUPA ŁÓDZKA
Odpowiedzi: 293
Odsłony: 47190

Re: GRUPA ŁÓDZKA

Chętni na Zlot NZ2019
1.Cubuś
2.MłodyŁDZ
3.Killer2000
4.ciepanek
autor: ciepanek
2018-06-09, 10:05
Forum: Maxima
Temat: [A32] Czujnik 23731-38U12, jaki opór i gdzie kupić?
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 296

Re: [A32] Czujnik 23731-38U12, jaki opór i gdzie kupić?

Wedlug ECM:

Resistance:
Approximately 1,440 - 1,760 Ohm at 20°C (68°F)
(HITACHI make)
Approximately 2,090 - 2,550 Ohm at 20°C (68°F)
(MITSUBISHI make)

Wersja europejska nie ma portu ODB2 jest tylko CONSULT
autor: ciepanek
2018-02-15, 21:30
Forum: Maxima
Temat: [A32] Nissan Data Scan
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 619

Pelna wersja jest komercyjna wiec nie licz ze ktos kto ja ma ci udostepni. Jezeli chodzi o pirackie wersje to nie wolno ich rozpowszechaniac wiec raczej nikt nie bedzie sie oglaszal ze takowa ma. Polecam ci darmowego ecutalka: http://www.ecutalk.com.au/ecutalk.aspx polecam rowniez ddlreadder ktory z...
autor: ciepanek
2018-02-11, 20:24
Forum: Maxima
Temat: [A32] poszukiwanie lampy clear przod wersja usa + kilka pyt
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3053

Ja wkładałem w zeszłym roku do przedlifta amerykanskiego lampy z europejskiej wersji. Jak masz jakies pytania to dawaj
autor: ciepanek
2018-01-26, 09:28
Forum: Maxima
Temat: [A32] Boost Sensor
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 2077

Turbo Boost to raczej nie bo to slinik atmosferyczny :) Ale zakladajac ze masz czujnik cisnienia to znaczy ze masz pewnie wersje us bo europejskie nie mialy. No chyba ze masz europe ale puszke masz od amerykanca i to wtedy by tlumaczylo czujnik ale brak kostki. Napisz co za uto dokladnie, zrob zdjec...
autor: ciepanek
2017-11-10, 23:20
Forum: Zaprezentuj Swoje Nismo
Temat: [ Maxima] Nissan Maxima A32 1995 3.0 5MT Canada Spec
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 2950

Bardzo ladna sztuka:) Gratualacje! Dawno sie zadna nowa na forum nie pojawila, juz sie wystraszylem ze wszystkie zgnily.... Co do twoich pytan: Tarcze te same, mozna tez przelozyc z a33. Zaciski pasuja od europejskiej wersji, wiec prosty upgrade:) Jezeli chodzi o lampy to pasuja niestety tylko mocow...
autor: ciepanek
2017-05-29, 23:02
Forum: Zlot 2017
Temat: 1/4 mili - Zapisy
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2980

1/4 mili - Zapisy

Zbieram liste chetnych do wystartowania na 1/4mili. Bede wdzieczny jezeli podacie swoj nr z listy zapisow na zlot. Format wpisow: nr+nick;nr_rej;adres_email;pojemnosc silnika(i dopisek n/a turbo itd). Oczywiscie nie musicie wpisywac nr rejestracyjnego badz maila, natomiast przynajmniej adres e-mail ...
autor: ciepanek
2017-05-23, 10:32
Forum: Maxima
Temat: [A32] Jak usunąć Evap
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1233

Ciezki temat:/ nie da sie raczej czegos zostawic, a cos usunac. Mozna wyemulowac sygnaly na podstawie sygnalow ze sprawnie dzialajacego evapu, zbudowac jakis uklad logiczny, zaprogramowac procek itd.... ale najlatwiej zakupic kompa od maximy eu, usunac immo i wywalic caly uklad :)
autor: ciepanek
2017-05-23, 10:26
Forum: Maxima
Temat: Podmiana cewek a32 2.0
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1396

jakby co to mam kilkanascie cewek :) PW
autor: ciepanek
2017-01-10, 14:17
Forum: Gadżety klubowe - czyli co możesz mieć
Temat: Kalendarz 2017 - ZAPISY
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 24994

Lista:
1. Bombel - 1
2. ronnie333pl - 1
3. PrzeRuSco - 1
4. Negra - 1
5. Bziuk - 1
6. rz - 1
7. ciepanek - 1
autor: ciepanek
2016-11-02, 00:38
Forum: Maxima
Temat: [A32] Maxima pare problemów
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2336

Co do sprzegla to wydaje mi sie ze zaczyna ci sie slizgac. U mnie bylo to samo jak kiedys przypalilem. Po wymianie na nowe jest wszystko ok. A jezeli chodzi o ten dzwiek to nie brzmi to jak lancuch(przynajmniej wedlug mnie). Rozgrzej autko, posciagaj paski i odpal na chwile. Jak dzwiek zniknie to sp...
autor: ciepanek
2016-10-30, 21:28
Forum: Maxima
Temat: A32 maxima podluznice i stan podwozia - zdjecia
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2434

Piotrtal. Generalnie jakiejs wielkiej tragedii nie ma ale poza miejscami, ktore uchwyciles na zdjeciu dokladnie obejrzalbym reszte podlogi bo czasem rdza jest zamaskowana pod pokrywa szwaksu ktorym masz zabezpieczony spod auta. Tam gdzie znajdziesz rdze to najpierw oczysc zgrubnie miejscie jakas szl...
autor: ciepanek
2016-10-11, 11:21
Forum: Inne Marki Aut
Temat: Znowu nie NISSAN, ale RWD :)
Odpowiedzi: 103
Odsłony: 21077

Wyglada extra. W koncu mi sie z gulfem trojka nie kojarzy....
autor: ciepanek
2016-10-05, 19:47
Forum: Maxima
Temat: schemat ecu w a33
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1043

http://www.nicoclub.com/FSM/Maxima/

Sprawdz sobie tylko czy napewno tak samo wtyczka wyglada bo w/w schematy sa od amerykancow
autor: ciepanek
2016-09-29, 07:15
Forum: Maxima
Temat: [A32] Nie odpala :(
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2183

Skoro masz instalacje LPG to bym skorzystal z mozliwosci odpalenia auta bezposrednio z gazu. Jezeli bedzie to samo (a pewnie bedzie) to odlacz instalacje lpg od akumulatora (bezpiecznik jest na przewodzie zasilajacym instalacje gazowa) i przetestuj czy cos sie zmienilo - jezeli nie to znaczy ze praw...
autor: ciepanek
2016-09-27, 11:41
Forum: Maxima
Temat: Maxima a32 fajne lampy :)
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1895

bo maja inny kształt i w innych miejscach mocowania. Tu masz link w ktorym opisane jest przelozenie(z tym ze do US wklada lampy od cefiro) - daje poglad co trzeba zrobic aby je zamontowac

http://www.vqpower.com/images/howto/cef ... riteup.doc
autor: ciepanek
2016-09-16, 06:49
Forum: Inne Marki Aut
Temat: Znowu nie NISSAN, ale RWD :)
Odpowiedzi: 103
Odsłony: 21077

sergiej pisze:przestań zajmować sie pierdołami i zacznij od gleby bo stoi jak koza ...a potem zajmij sie włożeniem dmuchawki ...
tez prawda :)
autor: ciepanek
2016-09-15, 11:47
Forum: Inne Marki Aut
Temat: Znowu nie NISSAN, ale RWD :)
Odpowiedzi: 103
Odsłony: 21077

mi sie bardziej z czerwonymi podoba
autor: ciepanek
2016-09-14, 19:26
Forum: Inne Marki Aut
Temat: Znowu nie NISSAN, ale RWD :)
Odpowiedzi: 103
Odsłony: 21077

Świetna fura:) Zawsze mi sie te trzysetki podobaly. No i silnik legenda wiec wszystko sie zgadza:)
autor: ciepanek
2016-09-12, 19:12
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: IV ZLOT DOLNOŚLĄSKI WROCŁAW, 10-11 WRZEŚNIA 2016
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 32005

Dzięki za miło spędzony weekend. Szkoda tylko, że owocny w awarie :/ Z mojej strony specjalne podziękowania dla wszytkich, którzy pomagali mi w ogranieciu pomiarów bo sporo się działo i ciężko byłoby samemu :)
autor: ciepanek
2016-09-07, 11:24
Forum: Gadżety klubowe - czyli co możesz mieć
Temat: Zapotrzebowanie na podkładki klubowe i naklejki
Odpowiedzi: 105
Odsłony: 16502

Podkładki pod tablice rejestracyjne: 1. Negra 4szt (2kpl), 2. adrionGT 1 komplet 3. novasolutions 1 kpl 4. lgruca 1kpl 5. Ciepanek 2kpl Naklejki Białe: 1. DubSon 2x 2. Negra 2x 3. dzieju 2x 4. Piotr_z_WKZ 3x 5. Sajmooon 2x 6. novasolutions 1x 5. Ciepanek 2x Czarne: 1. DubSon 2x 2. Negra 2x 3. dzieju...
autor: ciepanek
2016-08-29, 22:09
Forum: Spotkania / Grupy Regionalne
Temat: IV ZLOT DOLNOŚLĄSKI WROCŁAW, 10-11 WRZEŚNIA 2016
Odpowiedzi: 179
Odsłony: 32005

Ciepanek - fotokomórki - 1 x nocleg

Wyszukiwanie zaawansowane