Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

WSKAŹNIKI AG W NASZYCH NISMO

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-01-07, 11:35

wy się wszyscy uspokójcie bo wam czujniki bez gwintowania pomontuję :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2016-01-07, 11:59

Zazwyczaj gwintowniki mają swój komplet ( 3 sztukii lub 2 )gwintuje się po kolei od 1 do 3 lub 2 i w tym przypadku można by pominąć ostatni gwintownik który daje nam docelową głębokość gwintu ... i wtedy czujnik wejdzie ciaśniej
Ja

Awatar użytkownika
woytaz_gdy_elb
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: woytaz_gdy_elb » 2016-01-07, 12:18

Czujniki Autogauge mają dokładnie gwint 1/8 27NPT - gdzieś w internecie znalazłem że to odpowiednik 9,4 mm - pewnie dlatego udało Ci się wkręcić. (ale to jeszcze trzeba by potwierdzić)

http://www.inter-rally.pl/product-pol-5 ... LEJU-.html

Obrazek

Trzeba było poszukać najpierw w necie a nie negować - wiem co piszę :)
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-01-08, 08:54

To chińskie czujniki fakt w opisie jest faktycznie 1/8. Ja skok gwintu sprawdzałem grzebieniem. Toleki zawsze robilem na ten gwint i czujnik wkręcał się bez problemu i uszczelniał stożkiem.
XXX

Awatar użytkownika
woytaz_gdy_elb
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: woytaz_gdy_elb » 2016-01-08, 11:12

a ja zawsze miałem problem z uszczelnieniem tych czujników- a najgorzej jest jak trzeba redukcje zastosować - są miękkie ( mosiężne) - wtedy nie ma innego wyboru jak klej do gwintów zastosować...No ale niestety czujniki VDO są strasznie drogie i dlatego trzeba chinolstwo kupować :)
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik

EnriQe
wiem o czym pisze
Posty: 71
Rejestracja: 2014-09-07, 19:44
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: EnriQe » 2016-01-08, 11:58

A taśma teflonowa ?
Ja

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2016-01-08, 14:29

woytaz_gdy_elb pisze:a ja zawsze miałem problem z uszczelnieniem tych czujników
a ja w prost przeciwnie żadnych wycieków;)

[ Dodano: 2016-01-08, 14:31 ]
woytaz_gdy_elb pisze: najgorzej jest jak trzeba redukcje zastosować - są miękkie ( mosiężne)
dorabiam stalowe te mosiezne sa do dupy raz od drgań normalnie pekła. cudem panewek nie zarąbałem. na szczęście wyciek zlokalizowany momentalnie
XXX

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2016-02-04, 21:43

VE Killer pisze:dorabiam stalowe te mosiezne sa do dupy raz od drgań normalnie pekła
Mi również trójnik pękł, odradzam montowanie tego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektronika”