Witam.
Od jakiegoś czasu moja primera miała problemy, tj. zimnej skakały obroty, szarpało autem.
Dzisiaj zaświecił mi się CHECK.
Po podpięciu kompa błąd P0300 choć myślę że zapisał się z mojej winy gdy sprawdzałem reakcje cewek na włączonym silniku.
Po skasowaniu błędu początkowo wszystko było ok.
Teraz po przejechaniu kawałka, autem delikatnie szarpie, na niskich obrotach muli i migająca kontrolna silnika podczas jazdy... podłączyłem kompa i błąd P0304.
Pytanie - czy od razu wymienić cewkę?
Mogę jakoś ją sprawdzić czy jest sprawna?
Jaka jest kolejnośc w primerze wp11.144 1.8 16v? 1-2-3-4 ?
Czyli cyl 4 to piersza cewka od strony aku?
[P/WP11.144] Błąd P0300, a następnie P0304
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Dla bledu P0304 moze byc wiele przyczyn. Jesli mieszales troche cewkami, a jedna z nich jest uszkodzona, to wlansie ta jedna powodowalaby wypadanie zaplonow na innych cylindrach i wskazanie P0300. Wg mojej opinii masz uszkodzona cewke na cylindrze 4tym (czytasz od lewej, jak ksiazke), tym najbardziej po prawej, najblizej aku.
Mam dokladnie ten san problem w tym momencie, musze kupic conajmniej jedna nowa cewke (zalecane 4). Tu pytanie do forumowiczow:
- czy warto kobmbinowac z zamiennikami/uzywkami (150zl/szt), czy odrazu orginal (350zl/szt) ?
Mam dokladnie ten san problem w tym momencie, musze kupic conajmniej jedna nowa cewke (zalecane 4). Tu pytanie do forumowiczow:
- czy warto kobmbinowac z zamiennikami/uzywkami (150zl/szt), czy odrazu orginal (350zl/szt) ?