[P11/WP11] Zmiana piast czyli z czterech śrub na pięć
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
nie wiedziałem jak dodać foto to daję link do popękanej piasty..
http://www.sr20-forum.com/tdmimports-ku ... post918802
http://www.sr20-forum.com/tdmimports-ku ... post918802
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-03-06, 12:01
- Lokalizacja: koszalin
[P/WP11.144] zawieszenie/zwrotnica
Hey wszystkim juz opisze co mnie do was sprowadza mianowicie co bym musiał zrobic zmienic itp...ird...,aby zmienic roztaw srub. Czyli mam teraz 4x114,3a chcialbym miec na 5 srub jestem posiadaczem primery p11 lift w ogole jest to realne jakiek koszta z gory dziekuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2016-04-12, 06:23 przez krzys18321, łącznie zmieniany 3 razy.
prawie jest p&p
przód.. piasty z P12, lub nawiercić piasty z P11 i dołożyć 5tą szpilkę + w tarczy dowiercić 4otwory
tył.. piasty z P12 + pierścienie abs'u z P11 i z tym odwiedzić tokarza ( u mnie usługa dopasowania ok 100zł ) i tarcze hamulcową - dowiercić 4otwory lub chyba tarcza z P12 podejdzie ale nie pamiętam dokładnie..
koszt to głównie zakup części + usługa u tokarza
przód.. piasty z P12, lub nawiercić piasty z P11 i dołożyć 5tą szpilkę + w tarczy dowiercić 4otwory
tył.. piasty z P12 + pierścienie abs'u z P11 i z tym odwiedzić tokarza ( u mnie usługa dopasowania ok 100zł ) i tarcze hamulcową - dowiercić 4otwory lub chyba tarcza z P12 podejdzie ale nie pamiętam dokładnie..
koszt to głównie zakup części + usługa u tokarza
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
-
- nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-03-06, 12:01
- Lokalizacja: koszalin
Plug and Play w wolnym tłumaczeniu wymień i działa.
Ostatnio zmieniony 2016-04-12, 10:59 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
vixo, tylko czy większość tego typu adapterów nie jest pomiędzy taką samą ilością śrub? Gdzieś mi się obiło o uszy, że tak dla bezpieczeństwa jest
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Nie badam rynku na tyle dokładnie, żeby wiedzieć których jest więcejZielkq pisze:vixo, tylko czy większość tego typu adapterów nie jest pomiędzy taką samą ilością śrub?
Raczej wątpie. Jakby był w chujdanger to by zbytu nie byłoZielkq pisze:Gdzieś mi się obiło o uszy, że tak dla bezpieczeństwa jest
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily