POLIBUSZE z Olkusza do p11
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
POLIBUSZE z Olkusza do p11
Siema
nagrałem właśnie kontakt z Olkuszem-firma Deuter, która wykonywać będzie dla mnie Poligumy na przód (wahacz góra i dół)
myślę że cena będzie niższa niż w strongflexie a jakos wg opinii z innych for troszkę lepsza (podobno nie piszcza jak SF)
w związku z powyższym pytanie: Ilu z was pisało by się w przyszłości na takie gumki?
nagrałem właśnie kontakt z Olkuszem-firma Deuter, która wykonywać będzie dla mnie Poligumy na przód (wahacz góra i dół)
myślę że cena będzie niższa niż w strongflexie a jakos wg opinii z innych for troszkę lepsza (podobno nie piszcza jak SF)
w związku z powyższym pytanie: Ilu z was pisało by się w przyszłości na takie gumki?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, a Ty wiesz, że było kilka wersji wahaczy, które różniły się wymiarami? Dlatego też SF robi je na zamówienie.
Ja bym się pisał na poligumki pod wózek i na magiel oraz coś na tylną belkę.
Ja bym się pisał na poligumki pod wózek i na magiel oraz coś na tylną belkę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja na poduchy pod silnik ale to bliżej pierwszego
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Po pierwsze nie wiem kto powiedział, że poli z olkusza jest lepsze bo ja mam inne doświadczenia, pękają i są dupiato odlane. Dwa cenowo, przynajmniej 2 lata temu to była porażka. Trzy SF skrzypi jak jest nieprawidłowo zamontowany (czyt. niedopasowany), słabo nasmarowany, albo nasmarowany innym smarem niż dają (jak komuś mało zawsze można domówić). Ja mam górne wahacze 2 lata, dolne rok i jest luks. Różnica w wahaczach wynika z firmy jaka je wyprodukowała, średnica tuleji ma 33 lub 34mm.
Podaj ceny tych poli i ich twardość oraz dostępność na wózek, cały tył w P11, tj. belka, bo w SF się doczekać nie umiem.
Podaj ceny tych poli i ich twardość oraz dostępność na wózek, cały tył w P11, tj. belka, bo w SF się doczekać nie umiem.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
mówię tak jak w pierwszym poście: firma Deuter. Robili mi poduszki zespołu napedowego... wyszło jak wyszło: tuleja wewnętrzna nie osiowo i do tego pod skosem.... sorry ale trzeba być ślepym żeby cos takiego klientowi wysłać ....a dostali poduszki gumowena wzór w celu dokładnego zwymiarowania.
\róbta co chceta ale ja nie polecam
\róbta co chceta ale ja nie polecam
XXX
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
Na dzień dzisiejszy nie wziąłbym ani z jednej a ni z drugiej firmy jak chcecie mieć dobry towar to kombinujcie ze Strongfleksemwod2u pisze:W Olkuszu są dwie firmy robiące tuleje z poli, jedna ma dużo lepszą opinię, ale nie wiem która. Może trzeba popytać o zdanie właścicieli Terrano i Patroli? Bo tam produkcję zaczęli chyba od terenówek.
No to się trochę wyjaśniło.
Nie wiem, czy ktoś z Was śledził, jak wygląda światowy rynek poli, tam zestawy Energy Suspension uważane są za słabe, wzorem są produkty np Superpro (Australia), gdzie jedna tuleja kosztuje kilkadziesiąt dolarów. A koszty są takie, bo taka tuleja nie jest tylko odlewana, ale także obrabiana już po odlaniu. Stosowane są np rowki/przetłoczenia w materiale w miejscu ślizgania po metalu, żeby zgromadzić trochę smaru, przycinane/skrawane są kołnierze wystające poza mocowanie (np. w wahaczu), żeby zmniejszyć powierzchnię styku z mocowaniem (całego wahacza) minimalizując tym samym skrzypienie/tarcie. Niektóre są wprasowywane/wklejane (nie znam techniki) w metalowe tuleje, żeby w elemencie zawieszenia zakładało się metal w metal, i żeby dane poli pracowało na wewnętrznej tulei metalowej a nie jako całość w miejscu mocowania. Wszystkie te zabiegi sprawiają, że takie tuleje nie skrzypią, zapewniają łatwość ruchu elementu w całym zakresie obrotowym itp itd.
I teraz, nie wiem jakie macie zdanie o ES, bo ja np uważam, że są deko lepsze od polskich SF. Ale jeżeli to, co piszą w internetach o jakości Superpro to prawda, to na takich tulejach z prawdziwego zdarzenia pewnie nikt z nas nie jeździł.
Nie wiem, czy ktoś z Was śledził, jak wygląda światowy rynek poli, tam zestawy Energy Suspension uważane są za słabe, wzorem są produkty np Superpro (Australia), gdzie jedna tuleja kosztuje kilkadziesiąt dolarów. A koszty są takie, bo taka tuleja nie jest tylko odlewana, ale także obrabiana już po odlaniu. Stosowane są np rowki/przetłoczenia w materiale w miejscu ślizgania po metalu, żeby zgromadzić trochę smaru, przycinane/skrawane są kołnierze wystające poza mocowanie (np. w wahaczu), żeby zmniejszyć powierzchnię styku z mocowaniem (całego wahacza) minimalizując tym samym skrzypienie/tarcie. Niektóre są wprasowywane/wklejane (nie znam techniki) w metalowe tuleje, żeby w elemencie zawieszenia zakładało się metal w metal, i żeby dane poli pracowało na wewnętrznej tulei metalowej a nie jako całość w miejscu mocowania. Wszystkie te zabiegi sprawiają, że takie tuleje nie skrzypią, zapewniają łatwość ruchu elementu w całym zakresie obrotowym itp itd.
I teraz, nie wiem jakie macie zdanie o ES, bo ja np uważam, że są deko lepsze od polskich SF. Ale jeżeli to, co piszą w internetach o jakości Superpro to prawda, to na takich tulejach z prawdziwego zdarzenia pewnie nikt z nas nie jeździł.
pozdr. Kamil
strongflex też właśnie obrabia po odlaniu
czeka mnie montaż zestawu tulei do 300zx (z32) właśnie energy suspension ... zobaczymy jak to będzie działało... na razie powstrzymajmy się od negatywnych opinii... postaram się o obiektywną ocenę bo zestaw nie został zakupiony przezemnie więc generalnie nie mam interesu ani żeby krytykować ani zachwalać tą akurat firmę
czeka mnie montaż zestawu tulei do 300zx (z32) właśnie energy suspension ... zobaczymy jak to będzie działało... na razie powstrzymajmy się od negatywnych opinii... postaram się o obiektywną ocenę bo zestaw nie został zakupiony przezemnie więc generalnie nie mam interesu ani żeby krytykować ani zachwalać tą akurat firmę
XXX
Po pierwsze należy dobrać poli idealnie do wahaczy, najlepiej przed zamówieniem wybić stare tuleje, zmierzyć i zamówić. Poli na smarze musi wejść z lekkim oporem, a wbijanie metalowej tulejki do środka nie może powodować rozpierania, czy w ogóle jakiegoś ruchu poli. Smar, smar, smar, najlepiej przy zamówieniu domówić paczkę smaru. Przez kilka dni będzie skrzypieć, bo się będzie układać, później jest błoga cisza.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
w wielowahaczowym zawiasie tylnym n14 to wyższa szkołajazdy... najpierw należy sparować idealnie tulejki i ustalić ich położeniewzgledem siebie.... wszystkie otwory muszą być idealnie czyste żadnej farby piasku itp... czystość i smarowanie to podstawa.
zawsze będzie jakies rozpieranie ... najlepiej mieć pod ręką prasę aby wszystko płynnie wchodziło bez waleni młotkiem itpArias pisze:metalowej tulejki do środka nie może powodować rozpierania
XXX
jeee ile razy mam pisać, że mi nic nie skrzypi !!!!! nigdzie, ani przy wjeździe na krawężnik, ani przejeździe przez policjanta dobrze spasowane poli, dużo smaru i nic nie skrzypi Kto nie wierzy zapraszam na przejażdżkę
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Mam tak samo jak Arias, żółte i kompletnie nic nie skrzypi
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
a ja pozakladam jakies zamienniki i tez polata pare lat...
dostalem dzisiaj mail od SF ze musze im najpierw pomierzyc wahacze zeby dobrali odpowiednie gumy...
wymiana w razie innych rozmiarow nie wchodzi w gre-wtf?
dostalem dzisiaj mail od SF ze musze im najpierw pomierzyc wahacze zeby dobrali odpowiednie gumy...
wymiana w razie innych rozmiarow nie wchodzi w gre-wtf?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ja rozmawiałem z osobą ze Strongflexu na Japfescie i dostałem info o tym, że do górnych wahaczy robią na zamówienie - pod konkretny rozmiar. Wszystko przez to, że Lemforder ma taką średnicę, 555 inną, a OEM jeszcze inną. Co więcej Lemforder jednego roku robi taką średnicę, a następnego inną.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_