Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11] Wybór zawieszenia gwintowanego

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
mieszko
stały bywalec
Posty: 92
Rejestracja: 2010-07-28, 19:27
Lokalizacja: FG

[P11] Wybór zawieszenia gwintowanego

Post autor: mieszko » 2010-09-10, 22:38

Panowie prosiłbym o opinie i rady siedzących w temacie co do gwintu do japoncow ... lubie jezdzić nisko i twardo dlatego myśle w niedalekiej przyszłości o takim "gifcie" dla mojego czarnucha (p11), no i tu sie tamat zacieśnia bo nawet nie ma w czym przebierac...z tego co przewertowałem to miałbym do dyspozycji:
- D2

Kompletne zawieszenie gwintowane firmy D2 Racing.
Przeznaczenie: Nissan PRIMERA P11.
Posiada reglację twardości, regulację wysokości, aluminiowe mocowanie górne.
Może być dostosowane na zamówienie do różnych wariantów - ulicznego, driftu, rajdów, wyścigów.




- BC Racing

- 30 stopniowy zakres regulacji twardości (zastosowany wysokiej jakości olej nie zmienia swoich właściwości tłumienia po rozgrzaniu)
- Możliwość doboru twardości sprężyn,
- Aluminiowe mocowanie amortyzatora z możliwością regulacji kątów pochylenia kół,
- Zredukowana waga,
- Płynna regulacja wysokości,
- Gwarancja 1 rok.




Z tego co wiem jeszce INTRAX jest ale z tego co sie orientowałem dość twardy i spory wydatek oraz słyszałem coś o XYZ.Obecnie stawiałbym na D2 ale do lata jest jeszce troche czasu wiec porozglądam się jeszcze.

No dobra to teraz posłuchałbym jakiś opinii na temat przedstawionych gwintów oraz swoich (nowych) propozycji
P.s >> kit nie wchodzi w gre

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-09-21, 07:22

no intrax mega twardy ...trzeba uwazac zeby w powietrze sie nie wzbic tak jak ja ostantnio na pewnym torowisku ...ale jezdzi sie mega fajnie po zakretach :) a koszt zakupu coz ponoc duzy ...ja mialem gratis

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-12-08, 11:30

Odświeżę temat kolegi, szukałem w google gwintu do P11 ale no za dużo nie.
Wiecie co gdzie i za ile?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-12-08, 15:46

Jeżeli nie zależy Ci na mega glebie, to myślę, że dużo lepsze rozwiązanie to bilstein b6 sport + eibach pro kit, niż byle jaki gwint.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-12-08, 17:10

BC/D2 to nie byle jaki gwint...

mieszko,

Dzwoń do ISC. http://www.isc-n1.eu/
Może jeszcze się załapiesz. Mega wykończenie, jakość i materiały w bardzo dobrej jakości.
Widziałem na własne oczy. Zresztą jeśli coś Ci się wysra nie ma problemu z częściami.
Koszt 3000 zł. Zaliczka zapłacisz teraz, a resztę w lutym.

Serio warto.
Sam zamówiłem do primery gwint tego producenta. Wersja Racing Springi 8 / 6. Twardość sprężyn do wyboru.
Camber do naszych aut nie ma. Ze względu na wielo- wahacz
Opinie znajdziesz na polskich dritforach.

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-12-08, 18:26

Ryba, z tego co wiem to mieszko już się chyba auta pozbył. adrionGT powinien być adresatem :P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-12-08, 22:50

tumba, A gdzie to dostać i za ile? Jakoś supergleby nie potrzebuje no ale gwint fajna sprawa :)
Zielkq, Dokładnie ;)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-12-09, 22:19

W sklepie :-) Komplet Bilsteinów to koszt do 1800zł. Np gość na racingforum o nicku "metric" ma takie do p11. W Zerkopolu pewnie też dostaniesz...

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-12-10, 09:26

1800 + sprintu 400. Dokładasz 800 i masz porządny gwint ;-) multilogika :!:

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-12-10, 16:38

Zależy co kto potrzebuje, do upalania wybrałbym raczej bil + springi.

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2014-12-26, 15:33

Bilstein to jedyne rozsadne rozwiazanie, amory sa serwisowalne zatem dozywotnie. jest jeszcze HP Sport ale jesli kogos na Bila nie stać to o HP moze jedynie pomarzyć. nie mówiąc o Pro Flex. reszta to jedno razowy shit
XXX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”