Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Połaczenie wiązki elektrycznej przy swapie

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

[N14] Połaczenie wiązki elektrycznej przy swapie

Post autor: Ppy » 2012-01-24, 15:24

Przygotowywuje sie do swapa motoru z 1.4 na 2.0 z primery do nissana sunny
czesci sa juz zalatwione pozostaje tylko przygotowac sie teoretycznie do tematu.

Czy ktos moglby podzielic sie informacja jak wyglada sprawa z polaczeniem wiazki kabinowej od 1.4 z wiazka silnikowa z 2.0??? czy ktos ma jakis schemat przerabiania wtyczek, czy moze jakims cudem wszystko bedzie p&p ?
Ostatnio zmieniony 2012-01-24, 22:45 przez Ppy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2012-01-24, 15:29

Oczywiście motor z P10 GT albo P11 GT ?
Nie wiem, czy nie będziesz potrzebował wiązki z komory silnika z GTi (nie silnikowej samej, która do ECU idzie ) albo będzie trochę rzeźby z połączeniem.
Ja przy swapie przekładałem wszystkie wiązki.
Najlepiej sprawdź w serwisówce.

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: Ppy » 2012-01-24, 17:40

no to reszta w komorze to bedzie wszystko od swiatel, spryskiwaczy, alternatora i rozrusznik, ale mysle ze to powinno podpasowac z 1.4......

Nie posiadam serwisowki jesli masz namiar to chetnie poczytam bo w "sam naprawiam" nie ma zbyt wielu szczegolow =P

[ Dodano: 2012-01-24, 17:43 ]
chodzi mi o ta wtyczke z pierdolkami typu zasilanie na komputer, sygnaly do zegarow itp...

a wlasnie drodzy koledzy powiedzcie mi jaki jest motyw z immo w takiej primerce?
trzeba wgrac w pamiec czysta zawartosc czy jak to wyglada?

z Gory dziekuje za odpowiedz =)

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2012-01-24, 17:45

Nie mówię o tej wiązce od świateł itp, w Sunnym są trzy wiązki w sumie, doedukuj się trochę przed swapem ;)

Z jakiej primery pytam drugi raz, w P10 nie było immo.

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-01-24, 17:46

a 1,4 gaźnik czy wtrysk?
na w wiązce od wtrysku ogarniesz swapa chociaż chyba cos braknie pamiętam że dodo wycinał coś z wiazki od 2,0, wiązka od od gaźnika raczej nie podejdzie
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: Ppy » 2012-01-24, 18:20

od p11 primery, a 1.4 na wtrysku

[ Dodano: 2012-01-24, 18:22 ]
a nie pamietasz bonzo co wycinal??
kolego Jarzyn to co to za 3 wiazka??

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-01-24, 18:26

a nie pamietasz bonzo co wycinal??
zapytaj doda z tym ze on robił swapa w almerze 1,6 a silnik 2,0 z sunny gti


jedna wiązka która idzie wkolo komory silnika druga od kompa do silnika trzecia idzie pod deską wszystkie sa ze sobą połączone
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2012-01-24, 20:38

Jeśli jest immo to go się najlepiej pozbyć. Ja miałem u siebie jakiś nie oryginalny i od razu wywalilem bo tylko problemy robil.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Ppy
wiem o czym pisze
Posty: 89
Rejestracja: 2011-11-23, 22:49
Lokalizacja: katowice

Post autor: Ppy » 2012-01-24, 22:20

podejrzewam ze u mnie bedzie seryjny w pamieci ECU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”