Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SWAP - pytania i odpowiedzi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2010-08-29, 19:54

Coobcio pisze:Do skrzyni i koła zamachowego z 1,4 spokojnie możesz wpakować większe 190mm sprzęgło dedykowane do 1,6...
ja mam tak u siebie i nie polecam tego zabiegu ponieważ powierzchnia styku docisku z GA14 z tarczą z GA16 jest mniejsza niż w przypadku tarczy dedykowanej do GA14 ;)

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2010-08-31, 17:22

Odnośnie swapa, mam pytanko:
co warto byłoby zrobić przy swapie, jak już mamy wyciągnięty silnik?
Mam na myśli jakieś wymiany, czy konserwacje, które akurat mogą mi nie wpaść do głowy, a które wygodnie się zrobi przy wyciągniętym silniku.
Czekam na pomysły.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-09-01, 21:24

Warto zająć się samym silnikiem. Wymiana pierścieni i ewentualnie panewek i rozrządu nie zaszkodzi. Poza tym można odświeżyć całą komorę silnika, luknąć na magiel, jeżeli przewody hamulcowe są spruchniałe to od razu pociągnąć miedź po całości, można wywalić ABS jak ktoś nie potrzebuje itp.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2011-02-17, 11:28

Lakierowanie komory,ja tak będę robił na tygodniach :) Mam tą wygodę,że chłopak,który będzie robił swapa jest też lakiernikiem :) W poniedziałek rusza projekt :) Najpierw cała blacharka,lakierowanie,tapicerka,wymiana wzmocnienia przedniego,lampy itd.Później mechanika :) Ma być piękne i mocne GT.

Awatar użytkownika
balonik1991
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: balonik1991 » 2011-07-27, 22:09

Mam pytanie czy kolektory ssace w SR20DE i w SR20De sa takie same bo wrzucam do siebie silnik z GT a w starym De mam juz kolektor nawiercony pod gaz i nie chcial bym jeszcze raz ,,psuc" i nawiercac tego z DE :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-27, 22:22

Temat już był w tym dziale ... poszukaj bo jest aktualny... i dzis wyjasniałem w nim różnice

Awatar użytkownika
balonik1991
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: balonik1991 » 2011-07-27, 22:29

kurcze nie moge znalezc :/ albo jestem slepy albo glupi xD albo to i to

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-07-27, 22:30


Awatar użytkownika
balonik1991
nowy na forum
Posty: 18
Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: balonik1991 » 2011-07-27, 22:39

ok wszystko fajnie bo ten temat przeczytalem i nie wiedzialem czy to o to chodzi tylko ze u mnie i w tym i w tym silniku to wyglada tak samo :D myslalem ze poprostu w SR20DE moga byc kanaly wieksze czy cos ;P wiec jesli wszystko jest to samo to bezproblemowo moge przelozyc kolektor? :)

Awatar użytkownika
KAFI
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-08-19, 17:45
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KAFI » 2011-08-21, 03:03

Mam takie pytanie chce zrobić swapa w przyszłym rok myślę żeby ruszyć tak w lutym miałem takiego pomysł żeby wsadzić 2,5 v6 KLZ japońską wersje silnika od mazdy 323 BA miała na starcie 190 koni dużo było by rzeźby z elektryką do primery czy lepiej zrobić swapa z GT, co mi poradzicie czy szukać cos dobrego chce żeby na stracie miało z 190 220 tak żeby zrobić szybkie prorodzinne autko a na zlotach poszaleć na 1/4.
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-08-21, 05:38

KAFI szukaj silnika SR20VE. Tez ma ok 190 KM na starcie, a przynajmniej nie bedziesz musiał zmieniac skrzyni i kompa

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-08-21, 10:09

Tak jak bombel napisal wsadzaj VE a jesli chcesz v6 to idz w strone VQ. Wiekszy potencjal od 2.5 mazdy.

Awatar użytkownika
KAFI
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-08-19, 17:45
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KAFI » 2011-08-21, 10:29

bombel pisze:KAFI szukaj silnika SR20VE. Tez ma ok 190 KM na starcie, a przynajmniej nie bedziesz musiał zmieniac skrzyni i kompa
Dzięki powoli będę się rozglądał w temacie mam pytanie to kompa i wiązki i skrzyni zmieniać nie trzeba tak a przednie zawieszenie jak to wygląda.
dylson pisze:Tak jak bombel napisal wsadzaj VE a jesli chcesz v6 to idz w strone VQ. Wiekszy potencjal od 2.5 mazdy.


Tak siedziałem calutką noc i KLZ za dużo rzeźby jest i tak jak mówicie będę szukał tych silników pewno z USA trzeba będzie ściągać.
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-08-21, 14:43

KAFI pisze:zmieniać nie trzeba tak a przednie zawieszenie jak to wygląda.
Tylko silnik i ecumaster do ogarnięcia zmiennych faz. Wszystko jest plug and play
KAFI pisze:szukał tych silników pewno z USA trzeba będzie ściągać.
_________________
http://allegro.pl/silnik-nissan-sr20ve- ... 10825.html

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-08-21, 15:08

za 400 drożej maja z wiazka i kompem nie trzeba rzeźbić ecumastra wyjdzie taniej
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-08-21, 15:11

bonzo pisze:za 400 drożej maja z wiazka i kompem nie trzeba rzeźbić ecumastra wyjdzie taniej
Ale ogranicznik do 180 kmh i kombinacje z NATSEM. Wole dołożyć do ecumastera i mieć pewność, że wystrojone.

P.S. KAFI napisz do Coobcia ile by wzial za całość

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-08-21, 15:11

To jest wiązka do automatu, to nie będzie działać

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-08-21, 17:20

Działac bedzie tylko będą błedy jeden gosciu z katowic do p11.144 zapodal manuala a mial automat i non stop check engine itp...
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
KAFI
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-08-19, 17:45
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KAFI » 2011-08-23, 22:07

No rozgarniam temat no przeczytam wszystko i mam troszkę pytań
1 czy primery P10 GT miały wytrzymałe zawieszenie trzeba będzie robić swap całego zawieszenie przedniego przeguby oski itd. Itp.
2 jak z hamulcami też trzeba wzmocnić
3 czy ten silnik SR20VE. po zakuciu będzie trwały i jakie turbo do tego czy lepiej dać Nitro
4 czy jest zawieszenie regulowane do primerki widziałem ze do golfa jest do mazdy 323 GT –GTX i GTR też są na Ebayu
5, jaki był pakiet GT możecie mi pokazać albo opisać, bo tyle wersji jest ze zgłupiałem
PS czy jak zrobię rozpiure dolną górną i tylną będzie mocno przyklejony czy lepiej tylko przednie robić dzięki wielkie za info mój projekt rozpocznę dopiero w lutym.
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-08-23, 22:27

ad. 1. Pólosie to bolaczka Primer. Poczytaj
ad. 2. MOzna dać większe np z takiej primy jak moja
ad. 3. NIkt jeszcze nie zakuwał VE z tego co wiem. Jest kilka VE turbo które maja ponad 300 KM i jeżdzą
ad. 4. Jest. Allegro nie jest jedynym miejscem do zakupów
ad. 5. http://otomoto.pl/nissan-primera-gt-sko ... 67798.html
ad. 6. Rozpórka przede wszystkim usztywnia nadwozie, a nie przykleja

P.S. Mam nadzieje ze masz z 30 tyś PLN do wydania, bo już było kilku co na planowaniu skończyło :)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-08-23, 22:38

bombel pisze:ad. 1. Pólosie to bolaczka Primer. Poczytaj
ad. 2. MOzna dać większe np z takiej primy jak moja
ad. 3. NIkt jeszcze nie zakuwał VE z tego co wiem. Jest kilka VE turbo które maja ponad 300 KM i jeżdzą
ad. 4. Jest. Allegro nie jest jedynym miejscem do zakupów
ad. 5. http://otomoto.pl/nissan-primera-gt-sko ... 67798.html
ad. 6. Rozpórka przede wszystkim usztywnia nadwozie, a nie przykleja

P.S. Mam nadzieje ze masz z 30 tyś PLN do wydania, bo już było kilku co na planowaniu skończyło :)
Moje auto nie jest najlepszym przykładem jako pełne GT... w seri to nie było gt i brakuje mi z zewnatrz progów i zderzaka tylniego;)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2011-08-24, 08:16

bombel pisze:P.S. Mam nadzieje ze masz z 30 tyś PLN do wydania, bo już było kilku co na planowaniu skończyło :)
Aż tyle kasy?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-08-24, 09:10

Mike_83

swap z 6 tyś, turbo 12 tyś, zakucie z 5 tyś, zawiecha 3 tyś itd.

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2011-08-24, 09:43

Myślałem,że zwykły swap na VE tyle wyjdzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-08-24, 09:57

Mike_83 Ty nie czytasz, co jest napisane i tyle. Sam SWAP to koszt ok 6000 PLN

Mike_83
fanatyk nissana
Posty: 481
Rejestracja: 2009-12-09, 11:32
Lokalizacja: Police

Post autor: Mike_83 » 2011-08-24, 10:12

To luz:) Do zrobienia :)Jaka skrzynia do tego silnika?Od GT?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-08-24, 12:30

Mike_83 pisze:Jaka skrzynia do tego silnika?Od GT?
Najlepsza GT, ale każda z SR20 FWD pasi

Awatar użytkownika
KAFI
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-08-19, 17:45
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KAFI » 2011-08-24, 13:58

Kosztami się nie martwię, bo sam będę robił z kolegą mechanikiem
Eh, czyli z tego, co teraz tak czytałem wychodzi na to ze musze swapowac wszystko od zawieszenia po hamulce itd. Itp., Bo ten 2,0 i 16v 85kw/115km to różnica w częściach GT jest duża to koledzy powiedzcie mi do tego VE, z jakiego GT brać zawieszenie całe, bo są kila wersji, 144 125 150 bo wyjedzie mi taniej kupić jakiegoś GT przytargać z germanów i zrobić swapa zawieszenia całego i kupić ten VE z wiązką kompem i skrzynią

PS, co do GT od SiwoL gdybym nie dostał od dziadzia tego i nie chciał w rodzinne go chętnie bym go kupił, ale za dużo wspomnień jest w tym nissanku
Ostatnio zmieniony 2011-08-24, 14:08 przez KAFI, łącznie zmieniany 1 raz.
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku :)

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2011-08-24, 14:04

GT w P10 ma 150KM oryginalnie, nie było wersji 144KM lub 125KM w GT.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
KAFI
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2011-08-19, 17:45
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: KAFI » 2011-08-24, 14:11

smeru pisze:GT w P10 ma 150KM oryginalnie, nie było wersji 144KM lub 125KM w GT.
aha no ja się aż tak nie znam ale jak wchodzie autoscout24.de to tam są rózne wersje i sam już nie wiem ktore to orginalne GT :)
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Swapy, ciekawostki, "co zrobić z.."”