ja mam tak u siebie i nie polecam tego zabiegu ponieważ powierzchnia styku docisku z GA14 z tarczą z GA16 jest mniejsza niż w przypadku tarczy dedykowanej do GA14Coobcio pisze:Do skrzyni i koła zamachowego z 1,4 spokojnie możesz wpakować większe 190mm sprzęgło dedykowane do 1,6...
SWAP - pytania i odpowiedzi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Warto zająć się samym silnikiem. Wymiana pierścieni i ewentualnie panewek i rozrządu nie zaszkodzi. Poza tym można odświeżyć całą komorę silnika, luknąć na magiel, jeżeli przewody hamulcowe są spruchniałe to od razu pociągnąć miedź po całości, można wywalić ABS jak ktoś nie potrzebuje itp.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- balonik1991
- nowy na forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
- Lokalizacja: Kolbuszowa
- balonik1991
- nowy na forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
- Lokalizacja: Kolbuszowa
- balonik1991
- nowy na forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 2010-10-17, 18:43
- Lokalizacja: Kolbuszowa
Mam takie pytanie chce zrobić swapa w przyszłym rok myślę żeby ruszyć tak w lutym miałem takiego pomysł żeby wsadzić 2,5 v6 KLZ japońską wersje silnika od mazdy 323 BA miała na starcie 190 koni dużo było by rzeźby z elektryką do primery czy lepiej zrobić swapa z GT, co mi poradzicie czy szukać cos dobrego chce żeby na stracie miało z 190 220 tak żeby zrobić szybkie prorodzinne autko a na zlotach poszaleć na 1/4.
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
Dzięki powoli będę się rozglądał w temacie mam pytanie to kompa i wiązki i skrzyni zmieniać nie trzeba tak a przednie zawieszenie jak to wygląda.bombel pisze:KAFI szukaj silnika SR20VE. Tez ma ok 190 KM na starcie, a przynajmniej nie bedziesz musiał zmieniac skrzyni i kompa
dylson pisze:Tak jak bombel napisal wsadzaj VE a jesli chcesz v6 to idz w strone VQ. Wiekszy potencjal od 2.5 mazdy.
Tak siedziałem calutką noc i KLZ za dużo rzeźby jest i tak jak mówicie będę szukał tych silników pewno z USA trzeba będzie ściągać.
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
Tylko silnik i ecumaster do ogarnięcia zmiennych faz. Wszystko jest plug and playKAFI pisze:zmieniać nie trzeba tak a przednie zawieszenie jak to wygląda.
http://allegro.pl/silnik-nissan-sr20ve- ... 10825.htmlKAFI pisze:szukał tych silników pewno z USA trzeba będzie ściągać.
_________________
No rozgarniam temat no przeczytam wszystko i mam troszkę pytań
1 czy primery P10 GT miały wytrzymałe zawieszenie trzeba będzie robić swap całego zawieszenie przedniego przeguby oski itd. Itp.
2 jak z hamulcami też trzeba wzmocnić
3 czy ten silnik SR20VE. po zakuciu będzie trwały i jakie turbo do tego czy lepiej dać Nitro
4 czy jest zawieszenie regulowane do primerki widziałem ze do golfa jest do mazdy 323 GT –GTX i GTR też są na Ebayu
5, jaki był pakiet GT możecie mi pokazać albo opisać, bo tyle wersji jest ze zgłupiałem
PS czy jak zrobię rozpiure dolną górną i tylną będzie mocno przyklejony czy lepiej tylko przednie robić dzięki wielkie za info mój projekt rozpocznę dopiero w lutym.
1 czy primery P10 GT miały wytrzymałe zawieszenie trzeba będzie robić swap całego zawieszenie przedniego przeguby oski itd. Itp.
2 jak z hamulcami też trzeba wzmocnić
3 czy ten silnik SR20VE. po zakuciu będzie trwały i jakie turbo do tego czy lepiej dać Nitro
4 czy jest zawieszenie regulowane do primerki widziałem ze do golfa jest do mazdy 323 GT –GTX i GTR też są na Ebayu
5, jaki był pakiet GT możecie mi pokazać albo opisać, bo tyle wersji jest ze zgłupiałem
PS czy jak zrobię rozpiure dolną górną i tylną będzie mocno przyklejony czy lepiej tylko przednie robić dzięki wielkie za info mój projekt rozpocznę dopiero w lutym.
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
ad. 1. Pólosie to bolaczka Primer. Poczytaj
ad. 2. MOzna dać większe np z takiej primy jak moja
ad. 3. NIkt jeszcze nie zakuwał VE z tego co wiem. Jest kilka VE turbo które maja ponad 300 KM i jeżdzą
ad. 4. Jest. Allegro nie jest jedynym miejscem do zakupów
ad. 5. http://otomoto.pl/nissan-primera-gt-sko ... 67798.html
ad. 6. Rozpórka przede wszystkim usztywnia nadwozie, a nie przykleja
P.S. Mam nadzieje ze masz z 30 tyś PLN do wydania, bo już było kilku co na planowaniu skończyło
ad. 2. MOzna dać większe np z takiej primy jak moja
ad. 3. NIkt jeszcze nie zakuwał VE z tego co wiem. Jest kilka VE turbo które maja ponad 300 KM i jeżdzą
ad. 4. Jest. Allegro nie jest jedynym miejscem do zakupów
ad. 5. http://otomoto.pl/nissan-primera-gt-sko ... 67798.html
ad. 6. Rozpórka przede wszystkim usztywnia nadwozie, a nie przykleja
P.S. Mam nadzieje ze masz z 30 tyś PLN do wydania, bo już było kilku co na planowaniu skończyło
Moje auto nie jest najlepszym przykładem jako pełne GT... w seri to nie było gt i brakuje mi z zewnatrz progów i zderzaka tylniego;)bombel pisze:ad. 1. Pólosie to bolaczka Primer. Poczytaj
ad. 2. MOzna dać większe np z takiej primy jak moja
ad. 3. NIkt jeszcze nie zakuwał VE z tego co wiem. Jest kilka VE turbo które maja ponad 300 KM i jeżdzą
ad. 4. Jest. Allegro nie jest jedynym miejscem do zakupów
ad. 5. http://otomoto.pl/nissan-primera-gt-sko ... 67798.html
ad. 6. Rozpórka przede wszystkim usztywnia nadwozie, a nie przykleja
P.S. Mam nadzieje ze masz z 30 tyś PLN do wydania, bo już było kilku co na planowaniu skończyło
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Kosztami się nie martwię, bo sam będę robił z kolegą mechanikiem
Eh, czyli z tego, co teraz tak czytałem wychodzi na to ze musze swapowac wszystko od zawieszenia po hamulce itd. Itp., Bo ten 2,0 i 16v 85kw/115km to różnica w częściach GT jest duża to koledzy powiedzcie mi do tego VE, z jakiego GT brać zawieszenie całe, bo są kila wersji, 144 125 150 bo wyjedzie mi taniej kupić jakiegoś GT przytargać z germanów i zrobić swapa zawieszenia całego i kupić ten VE z wiązką kompem i skrzynią
PS, co do GT od SiwoL gdybym nie dostał od dziadzia tego i nie chciał w rodzinne go chętnie bym go kupił, ale za dużo wspomnień jest w tym nissanku
Eh, czyli z tego, co teraz tak czytałem wychodzi na to ze musze swapowac wszystko od zawieszenia po hamulce itd. Itp., Bo ten 2,0 i 16v 85kw/115km to różnica w częściach GT jest duża to koledzy powiedzcie mi do tego VE, z jakiego GT brać zawieszenie całe, bo są kila wersji, 144 125 150 bo wyjedzie mi taniej kupić jakiegoś GT przytargać z germanów i zrobić swapa zawieszenia całego i kupić ten VE z wiązką kompem i skrzynią
PS, co do GT od SiwoL gdybym nie dostał od dziadzia tego i nie chciał w rodzinne go chętnie bym go kupił, ale za dużo wspomnień jest w tym nissanku
Ostatnio zmieniony 2011-08-24, 14:08 przez KAFI, łącznie zmieniany 1 raz.
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
aha no ja się aż tak nie znam ale jak wchodzie autoscout24.de to tam są rózne wersje i sam już nie wiem ktore to orginalne GTsmeru pisze:GT w P10 ma 150KM oryginalnie, nie było wersji 144KM lub 125KM w GT.
Mazda 323 GTX BF 1,6 88 rok Była
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku
Mazda 323 GT BG 1,8i16v92rok Była
mazda 323 GTR BG 1,8i16v93tok Była
mazda 323 BA GT 2,0 V6 95 rok
Nissan Primera P10 2,0 i16v 94 rok
Nissan po dziadku