[P10/WP10] Ogrzewanie - Czemu nie działa ?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
hary tez dobrze radzi, zalozmy ze termostyat dobry a uklad zapowietrzony, dolej plynu chlodniczego i stopniowo dolewaj ale niech dmuchawa bedzie na goracym ustawiona i na 4 biegu, moze faktycznie byc cale te sterowanie nawiewem , tam jest kupa tych oporniczkow , moze cos niedomoglo
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP
- kolobambolo
- wiem o czym pisze
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
- Lokalizacja: Łódź
Witojcie Hej Macie racje tak tak prawie we wszystkim Grzanie w p10 nie nalezy do najwydajniejszych. Trzeba naprawde dac mu popalic zeby polecialo jakies 40*. Najlepiej zobrazuje to przykład Moja dziewczyna jak wsiada do mnie to sie nie rozbierze nigdy chocbym grzal i grzal a do cytrynki zx (2 auto) mija 10 min i rozebrana cala hehe ( mały żarcik
Ogrzewanie w P10 jest kiepskie. Wyjątkami są tu egzemplarze, w których przy zewnętrznej temp. -10 i jeździe z prędkością 90km/h rzeczywiście jest ciepło (pominąwszy subiektywne wrażenia tylko wskazanie termometru). A przy zagazowanych autach dodatkowo parownik zabiera sporą część ciepła, więc jest jeszcze chłodniej.
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
to fakt za wydajne to to ogrzewanie nie jest stare golfy lepsze miały a ty mike_83 albo masz inna nagrzewnice albo inaczej pojmujesz ciepło... jak teraz np mamy mróz -10 to moja primera złapie 90* szybciej niz nie jedno aoto ale co z tego..z kratek leci gorace ale tylko wtedy gdy jest ustawiony strumien na kratki właśnie kto ma p10 wie ze w tym momencie momentalnie paruja szyby bo leci tylko na kratki gdy ustawie na szybe ok widze ale robi sie zimno a gdy ustawie na szybe i nogi to już leci sobie tylko letnie... chyba ze jade ponad godzine to deska zdąrzy sie nagrzać.. odparuje szyba pstrykam na kratki to w autku robi sie przyjemnie
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
U mnie jest upał po przejechaniu 10 kilometrów i zdania nie zmienię.Nagrzewnica od przynajmniej 12 lat ta sama.Zawsze mam ustawione na szybę.Uwielbiam jak ktoś mi coś wmawia.Moje auto ale ktoś wie lepiej bo jechał Regularne zmiany płynu i płukanie układu u mnie A po drugie kto wytrzymał by 40 stopni jadąc?
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
nie chodzi o to ze ci coś wmawiam nie obraż sie to szczerze gratuluje... kiedyś u kumpla zakładaliśmy nową nagrzewnice i po wymianie szału nie było.. wiec u siebie odpuściłem.. leci u mnie ciepłe tak ze nie utrzymasz ręki prze kratce ale jak dam na szybe to już tego ciepła w aucie nie czuć a jak dam na szybe i nogi to z kratki wali zimne(norma)a na szybe i nogi takie sobie leci gdzieś gubi to ciepło ..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
LESCHU DG, ja mam u siebie wykombinowane coś z małą śrubką , ale nie pamiętam dokładnie jak. Chyba od dołu wkręcałem w tą plastikową obudowę i dociskałem do pancerza.
Kubiak91, a jak czyściłeś nagrzewnicę , ewentualnie czym płukałeś ?
A może ktoś wie czym wypłukać nagrzewnicę , kiedyś słyszałem coś o sodzie , ale nie do końca.
Kubiak91, a jak czyściłeś nagrzewnicę , ewentualnie czym płukałeś ?
A może ktoś wie czym wypłukać nagrzewnicę , kiedyś słyszałem coś o sodzie , ale nie do końca.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Odkopuje temat. Mam Pytanie w jaki sposób jest sterowana temp w naszych primerkach :(cytat z wikipedi)
Rodzaje systemów regulacji działania nagrzewnicy:
1.W przewodzie doprowadzającym gorącą ciecz do nagrzewnicy wmontowany jest zawór, którym reguluje się przepływ cieczy, a tym samym intensywność nagrzewania
2.Przepływ cieczy nie jest regulowany, cały czas jest maksymalny, reguluje się natomiast sposób przepływu powietrza. Powietrze wpadające z zewnątrz jest kierowane częściowo przez nagrzewnicę oraz bezpośrednio do kabiny, regulacja polega na ustawieniu stosunku powietrza nieogrzanego do powietrza ogrzanego
która z opcji
Rodzaje systemów regulacji działania nagrzewnicy:
1.W przewodzie doprowadzającym gorącą ciecz do nagrzewnicy wmontowany jest zawór, którym reguluje się przepływ cieczy, a tym samym intensywność nagrzewania
2.Przepływ cieczy nie jest regulowany, cały czas jest maksymalny, reguluje się natomiast sposób przepływu powietrza. Powietrze wpadające z zewnątrz jest kierowane częściowo przez nagrzewnicę oraz bezpośrednio do kabiny, regulacja polega na ustawieniu stosunku powietrza nieogrzanego do powietrza ogrzanego
która z opcji
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
Mało płynu uszkodzony termostat a i jeszcze karton zalozyc na chlodnice
Pierwszy w polsce klub nissana Primery--->>> www.PrimeraKlub.pl Dołącz do nas juz dziś!!!
A sprawdziłeś przewody czy czasem nie pęknięty któryś, styki nie zaśniedziałe, albo bezpiecznik spalony?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Poleciłbym jeszcze sprawdzić silnik na krótko czy działa. Bo jeśli silnik działa, to może sama klapa gdzieś się zablokowała i silnik nie może jej przesuwać.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck, w sterowniku jest elektronika sterujące, więc zwieranie na krótko raczej uszkodzi ją. Ja mam pewne podejrzenia, że może być to co u mnie było - niewyregulowane cięgno.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Cięgno wykluczyłem, bo stwierdziłem, że kolega jak zdemontował, to tak samo zamontował. A samo ustawienie temp. realizowane za pomocą przycisków wyklucza ewentualne przestawienie się pokrętła jak w przedlifcie. Znamionowo w silniczku powinno być tyle ile w aucie czyli 12V (tak myślę).
Edit.
A teraz tak mi przyszło do głowy, że temp. sterowana jest jeszcze poprzez czujnik temperatury wewnętrzny. Może on się zepsuł i to wywaliło błąd całości.
Edit.
A teraz tak mi przyszło do głowy, że temp. sterowana jest jeszcze poprzez czujnik temperatury wewnętrzny. Może on się zepsuł i to wywaliło błąd całości.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck, mi też się wydawało, że zamontowałem tak samo.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Witam. U mnie tylko, ze w P11 słabo grzeje, cos tam leci, ale nie jest to to samo co w mojej poprzedniej. Dodam, ze jak kupiłem ją w lato to nie sprawdzałem ogrzewania, ale jesienia zauwarzyłem, ze jest cos nie tak. Przeczyszczałem nagrzewnice kretem, bo była tak zajebana brazowa mazią, ze szok. Gosciu musiał na wodzie jezdzic chyba. I moje pytanie brzmi czy powodem słabego grzania moze być nagrzewnica nawet jezeli ją przeczyszczałem?
Niestety u mnie w p10 też słabo grzeje i słabo dmucha. Regulacja ciepła w p10 jest tylko na zaworku nagrzewnicy. Nagrzewnica szczelna i czyszczona problem będzie prawdopodobnie w słabym dmuchaniu. Jak ustawiacie nawiew na szybę i nogi lub szybę elektronika otwiera klapkę dolotu powietrza z zewnątrz więc bez sprawnej nagrzewnicy i dobrego wiaterka będzie lipa. Jutro zaglądnę do wiatraka i zobaczę co da się zrobić może coś się wymyśli.