FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Heble do P11 GT
Autor Wiadomość
marlos90 
Moderator Grupy


Model: P11VQ & Galaxy mk2 2.3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 655
Skąd: LBN
Wysłany: 2015-03-11, 21:50   

ja montuję z X'a, nawet 1szt mam już na aucie, jutro może wpadnie druga i jakieś testy zrobię ;)
_________________
My GTline http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Zielkq 
Moderator
Specjalista DIY =P


Nr rejestracyjny: DW....
Model: WP11-120
Pomógł: 48 razy
Wiek: 26
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 3212
Skąd: Vratislavia
Wysłany: 2015-03-12, 00:02   

marlos90, co w końcu wykombinowales z przewodami? I dawaj znać jak się sprawują, to może swoje wreszcie kiedyś rusze...
_________________
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-03-13, 16:23   

Również zakupiłem zestaw hebli z dwutłoczkiem z X-TRAILA, będziem modzić :]

Na plus jest, że mamy tarczę 280x28 więc podstawka pod 4-ro tłoczki w razie co, ale wydaje mi się, że skoro X-Trail dobrze na tych hamuje to i upgrade Primery będzie dobry :)
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
marlos90 
Moderator Grupy


Model: P11VQ & Galaxy mk2 2.3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 655
Skąd: LBN
Wysłany: 2015-03-14, 19:14   

oem stalówka 15stka et45 nie kręci się na zacisku z X'a, ale alu 15stka et45 już tak
_________________
My GTline http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-03-14, 19:48   

Ja mam zimowe fabryka z GT 15" na lato 17" ale nie pamiętam ET, ale bankowo bardziej wystają niż te 15"
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
tmx 
stały bywalec


Model: P11 GT
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 96
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-03-27, 08:47   

A sam montaż (ups) hebli z X'a to P&P czy raczej jakieś komplikacje występują?
_________________
sprzedam Głowicę SR20DE, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
Ostatnio zmieniony przez Zielkq 2015-03-29, 12:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Zielkq 
Moderator
Specjalista DIY =P


Nr rejestracyjny: DW....
Model: WP11-120
Pomógł: 48 razy
Wiek: 26
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 3212
Skąd: Vratislavia
Wysłany: 2015-03-27, 08:52   

tmx, rozstaw śrub jarzma pasuje, ale śruby w Xie są większe i trzeba rozwiercić i nagwintować mocowania zwrotnicy ;)
_________________
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie było drugiego takiego
Pomógł: 173 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7700
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-03-27, 08:52   

Tmx, trzeba przerobić zwrotnicę - mocowanie jarzma.
_________________
赤い霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560

_
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-03-27, 09:21   

By rozwiać wszelakie wątpliwości:

Co potrzeba:
1.Kompletne zaciski z X-Traila T30
2.Klocki do w.w. zacisków
3.Tarcze hamulcowe z X-Traila T30
4.Ze pół litra płynu hamulcowego,a najlepiej litr i wymienić przy okazji :)

Co robimy:
1.Przewiercamy tarcze na 4x114,3
2.Rozwiercamy otwory w zwrotnicy z fi12 na fi14
3.Podpinamy przewody hamulcowe z Primery ze śrubą z Primery, chyba że walimy od razu w oplot.
4.Odpowietrzamy układ.
5.Have fun and go to hell :D
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


tmx 
stały bywalec


Model: P11 GT
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 96
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-03-29, 12:24   

Dzieki za info panowie.
Czeka mnie wiosna robota hamulców przód i to kompletna - przewody, tarcze, klocki, zaciski i płyn i zastanawiam sie nad opcjami. Regeneracja zacisków tych które mam (jeden po rozgrzaniu zaczyna hamować mocniej niż drugi) pozostaje niewiadomą - jaki będzie efekt i koszt. Chętnie bym nabył jakies zaciski używki - ale mocniejsze/nowsze niż w GT - ale jak sie doczytałem zacisk X'a nie wejdzie w oem'owe felgi z p11 (u mnie w GT ledwo sie odważniki wklejane mieszczą miedzy zaciskiem a felgą) i zatstanawiam się nad innymi opcjami bo nie uśmiecha mi sie zakup 4 alusów + opony no i kwestia zimówek. Czy coś z nowszych nissanów (np zacisk z p12, lub innego da sie wpasować P&P?).
Z góry dzieki za info.
_________________
sprzedam Głowicę SR20DE, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-03-29, 13:19   

tmx, cienko czytasz :P Zaciski z X'a nie wchodzą pod stalówki 15", ale oemowe alu z GT jest bezproblemowo, bo ja tak teraz mam.
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
tmx 
stały bywalec


Model: P11 GT
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 96
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-03-29, 20:00   

Doczytałem sie tego że oem Alu pasują - ale nie wiem jak bo moje oem alu względem oem zacisków maja tak małą przerwę że szok (2mm) - chodzi mi o wysokość. Ale jeśli u ciebie śmiga to git. Opisz Arias jak sie to sprawdza w GT. Myślałem o masie zacisk + tarcza - która jest raczej większa - czy da sie odczuć jakieś negatywne skutki? Czy czuć różnice w sile hamowania?
_________________
sprzedam Głowicę SR20DE, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-03-30, 14:10   

Różnicy w sile hamowania nie odczujesz, bo oem z GT hamuje dobrze, ale jak pisałem jest szerszy zakres dohamowywania zanim zblokuje koła, płynniej to jakoś chodzi.
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
tmx 
stały bywalec


Model: P11 GT
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 96
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-04-03, 13:49   

OK dzięki za info. Rozważę tą kwestię. PZDR
_________________
sprzedam Głowicę SR20DE, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-06-29, 09:56   

Dobra, są pierwsze problemy :P

Hamulce z X-a nowe tarcze, nowe klocki, zero luzów w zawieszeniu, koła wyważane 3 razy dla 100% pewności, odważniki maja nie więcej jak 3cm. Felgi proste, żadnych bić.

Do 100-110km/h jest spoko, powyżej zaczyna bić kierownica. Nieważne czy na biegu, czy na luzie.

Z racji, że to wyraźnie czuć na kierownicy, a nie na "tyłku" to wydaje mi się, że to na 99% przód.
Jeszcze na dniach będę zmieniał skrzynię i kompletne półosie, żeby wykluczyć wpływ walnietych przegubów, ale nie jestem pewien, czy nie potrzeba dystansu pod tarczę, bo jest ona bardziej od strony tłoczków umieszczona.
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie było drugiego takiego
Pomógł: 173 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7700
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-06-29, 10:02   

Arias, ja bym szukał przyczyny w tarczach :]
_________________
赤い霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560

_
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-06-29, 10:07   

jak będę u kumpla na warsztacie to je wrzucę na maszynę zobaczyć co i jak, bo zmiana rozstawu śrub raczej nie powinna mieć znaczenia ??
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
radziejwwl 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WWL
Model: P11 , 2.0DET Srebrny blond ;)

Pomógł: 15 razy
Wiek: 27
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 1542
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2015-06-29, 13:34   

Przeguby wewnetrzne bym zobaczyl , u mnie sie poprawilo , choc lekkie bicie i tak dalej mam pewnie od tarcz.
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka ;)
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-06-29, 13:41   

No moje wewnętrzne mają po okręgu ponad centymetr luzu :P Za dużo zrywania przyczepności na 2-ce :P Teraz mam całe półosie z zerowym luzem, sztywne elegancko, ale ściąłem jedną gumę i tak srednio ciekawie tam wygląda, jest ok 2mm po obwodzie zżarte
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
vixo 
fanatyk nissana

Model: P10eGT SR20DET
Pomógł: 47 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 5352
Skąd: EOP
Wysłany: 2015-06-29, 14:11   

Przegub bez obciążenia będzie bić po kierownicy ?? ;>
_________________
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-06-29, 22:02   

z obciążeniem, czy bez ale kręci się razem z kołem, czyż nie ??
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
janusz 
Moderator
nadworny elektronik


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie było drugiego takiego
Pomógł: 173 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7700
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2015-06-29, 22:14   

Arias, http://motomax.pl/www-1/i...t-przegubow.pdf
_________________
赤い霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560

_
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-06-29, 23:13   

mam wyjebcane oba wewnętrzne :D
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
lgruca 
aktywny forumowicz

Model: WP11.144 SR20DE / Saab 9-3 SC / N16 SR20VE
Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 161
Skąd: WWA
Wysłany: 2016-03-28, 23:18   

Odkopuję temat, złota łopata poszła w ruch.
Jak już pisałem w wątku dot swojej WP11.144, mam problem z heblami - tarcze mi się szybko wichrują - 1 komplet ferodo po 30kkm i 2 komplet brembo po 15kkm, dlatego też zacząłem myśleć o wymianie pełnego zestawu hamulców od czegoś większego z grubszą tarczą. Rozważałem różne opcje jakie pojawiały się na alledrogo i olx, ale po lekturze tego wątku wybór padł na zestaw hamulców z X-traila T30, który zanabyłem z anglika za dobrą kasę. Tarcze sprawdzone na tokarce - nie biją, mają 27,4mm grubości (nowe 28mm, dla porównania tarcza P11 ma 22mm grubości), więc jeszcze trochę pośmigają. Zaciski zostały poskładane na nowych gumkach i paście ate pastilube. Ostatnio udało mi się je założyć i dzisiaj zrobiłem pierwszą trasę na nich. Powiem tak - przejechałem moją Primerą ponad 50kkm i dopiero dzisiaj czułem że to auto hamuje i mam dużą kontrolę nad hamulcami - w ogóle nie ma porównania do ori zacisków, dlatego polecam każdemu ten mod - tańszy niż zakładanie 4-ro tłoczków, a kosztowo tarcze + klocki + zaciski i ich regeneracja wyszły mnie tyle co zestaw dobrych tarcz w ori rozmiarze do P11. Oczywiście, nie jest to p&p bo trzeba powiększyć otwory w zwrotnicy i przyciąć osłonę tarczy hamulcowej aby jarzmo się zmieściło, ale uważam że jest to warte zachodu.
Dodatkowo, pełny zestaw mieści się pod moje felgi stalówki 15".
Ostatnio zmieniony przez lgruca 2016-03-29, 08:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
marlos90 
Moderator Grupy


Model: P11VQ & Galaxy mk2 2.3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 655
Skąd: LBN
Wysłany: 2016-03-29, 07:48   

na pewno mieści się pod stalówki 15stki? u mnie felga na zacisku się opiera, a na alu 15stce jest ok
_________________
My GTline http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
 
     
lgruca 
aktywny forumowicz

Model: WP11.144 SR20DE / Saab 9-3 SC / N16 SR20VE
Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 161
Skąd: WWA
Wysłany: 2016-03-29, 08:53   

Na pewno - są może 2-3mm luzu. Następnym razem jak będę u rodziców to specjalnie dla Ciebie przykręcę koło i nagram filmik jak się kręci ;)
 
     
marlos90 
Moderator Grupy


Model: P11VQ & Galaxy mk2 2.3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 655
Skąd: LBN
Wysłany: 2016-03-29, 09:30   

spoko, wierzę Ci. Może masz stalówki nie od nissana czy coś bo moje mają ET45 i felga zatrzymuje się na zacisku.

przewód elastyczny został ten co był? i teraz jest bez tego zabezpieczenia że kołeczek wchodzi w miejsce na zacisku?
_________________
My GTline http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


lgruca 
aktywny forumowicz

Model: WP11.144 SR20DE / Saab 9-3 SC / N16 SR20VE
Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 161
Skąd: WWA
Wysłany: 2016-03-29, 09:36   

Jak kupowałem stalówki na allegro to było napisane że od nissana, ale głowy nie dam sobie uciąć czy są to ori.
Przewód został ten co był i niestety nie udało mi się go tak ułożyć aby kołeczek wszedł w zabezpieczenie. Jak patrzyłem na ori przewody z X'a to zabezpieczenie jest w nich ułożone pod kątem 90stopni.
 
     
Zielkq 
Moderator
Specjalista DIY =P


Nr rejestracyjny: DW....
Model: WP11-120
Pomógł: 48 razy
Wiek: 26
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 3212
Skąd: Vratislavia
Wysłany: 2016-03-29, 10:40   

marlos90, lgruca, a gdyby zrobić jakiś kawałek metalu trzymający "nasze" zabezpieczenie i wchodzący w miejsce zabezpieczenia Xa?
_________________
Dolnośląska Grupa NissanZone
Czarno-Biała: WP11-120 SRI WAGON
Podróże małe i duże: Podróże małe i duże

Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
 
     
lgruca 
aktywny forumowicz

Model: WP11.144 SR20DE / Saab 9-3 SC / N16 SR20VE
Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 161
Skąd: WWA
Wysłany: 2016-03-29, 11:05   

Zielkq, pewnie jest możliwość by to ogarnąć migomatem, ale nie miałem pod ręką takowego sprzętu. No chyba że stop z którego są zrobione zaciski jest jakiś nie ten teges i nie można do niego czegoś przyspawać, ale to ja na tym się już nie znam.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 19