Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Heble do P11 GT

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-04-06, 20:23

na pewno nie bylo by pnp
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-04-06, 20:31

OK co chciałem to wiem, dzięki :]
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2014-04-06, 21:49

dawaj 320 na przod ;P

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-04-07, 09:49

Bez przesady, ja chcę na zimę przy 15 zostać :) Po za tym więcej jak 200KM nie planuje :P
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-07-04, 21:45

radziejwwl pisze:Patenty na podkladki pod klocki sa i wtedy z 200sx/300zx pod orginalna tarcze , ale chyba lepiej tarcze tez wymienic :D
vixo pisze:Ja mam na patent :-P
Możecie proszę bardziej rozwinąć temat? Z tego co widzę w Internecie, to tarcze w P11 mają grubość 22mm, a wysokość całej tarczy to 49mm, a z s14 to odpowiednio 30mm i 54mm. Jak zatem te brakujące 8mm rozwiązać podkładkami? Jakiekolwiek kawałki metalu między klocek, a zacisk po 4mm na stronę? Czy jeszcze jakoś inaczej? I jakie znaczenie ma wysokość samej tarczy? Rozumiem, że wkładając tarczę 54mm odsuwam koło o te 5mm na zewnątrz?
I jak wygląda kwestia ewentualnego przegrzewania się i odprowadzania ciepła z tarczy, jeżeli zostajemy przy seryjnej tarczy?

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-04, 21:48

Mialem w temacie foty...
Sa to wycięte z blachy podkładki pod klocki
Lub stare klocki na max wykończeniu
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-07-04, 21:59

vixo, ja tam pamiętam jedynie, że miałeś 4-tłoki i ich zdjęcie. Co tam było dokładnie to nie mam pojęcia... :P
To jedną rzecz już wiem - blacha na wymiar klocka. Ale pytanie drugie pozostaje aktualne - jak z grzaniem się i odprowadzaniem ciepła przez tarczę? Producent dla 4-tłoków przewidział grubszą tarczę, która może pochłonąć więcej ciepła. Jak to sobie jednak radzi przy standardowej tarczy? I pytanie trzecie, co z usytuowaniem koła przy innej wysokości całej tarczy?

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-04, 22:03

Na swoim przykładzie powiem, ze tarcze trzeba bylo stoczyć na 278mm. Ponad to dystanse 20mm dla felgi o ET45
Co do grzania to po włożeniu VE po kilku minutach się zagrzaly...
A po niedługim czasie zaczęły pękac
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-05, 10:36

a ja tam na seryjne heble z P11 GT nie narzekam, na pewno jest niebo a ziemia w stosunku do tego co miałem w serii,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-05, 11:02

Boro1989, do emeryckiej jazdy po mieście są całkiem spoko :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-05, 12:13

vixo to twoje zdanie, zapraszam na mazury, zmienisz zdanie
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2014-07-06, 09:50

vixo, OK, dzięki wielkie za odpowiedź :)
Boro1989, wiesz, apetyt rośnie w miarę jedzenia. U mnie standardowo w WP11 siedzą hamulce jak w GT, ale to dalej jest moim zdaniem mało...

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-07-11, 22:16

Jaki klocek do nacinanej Mokody? Kumpel w kajtkach jeździł na zestawie mikoda + ferodo premier i sobie zachwalał.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-12, 12:47

Jeździłem na tym samym zestawie mikody gt plus ferrodo i tarcza nie dała rady
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-07-13, 12:01

Szybko się zużyła, czy się zwichrowała? Jak wyglądała skuteczność hamowania?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-14, 12:02

Popękala Obrazek
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-07-14, 16:11

Ok. W sumie ja chcę kupić tylko nacinane tarcze, bo właśnie słyszałem że nawiercane lubią popękać.

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-15, 11:18

Miałem to samo co wyżej w zestawie Mikoda GT+EBC Green. Twardy klocek zrobi z tą tarczą co zechce. Osobiście wyleczyłem się już z wierconych ,,sportowych" tarcz :) Chociaż na tyle cały czas siedzą, ale to tylko dla wyglądu, bo wygląd to ich główny atut :D
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-07-15, 12:53

Ja się zastanawiam nad zakupem zwykłych, porządnych tarcz na przednią oś - i tak w planach jest TEXTAR albo Zimmermann. Klocuszki już mam zakupione - MINTEXy, ale brałem również pod uwagę TEXTARa lub Jurida
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
tumba
fanatyk nissana
Posty: 330
Rejestracja: 2013-08-21, 07:35
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tumba » 2014-07-16, 16:48

Ja pewnie połączę Mikody z miękkim klockiem TRW. Powinno być ok, do tego inny płyn. Ale to dopiero jak dojadę obecne tarcze.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2014-07-16, 18:22

U mnie była Mikoda GT i Ferodo premiery,im cieplejsze,tym lepsze,świetny zresta i do końca nie miałem z nim kłopotów.Tumba,aktualnie masz Ferodo Dot4,wymieniany nie później jak marzec 2013 ;-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-07-16, 22:45

U mnie ten sam zestaw Rysiu83, i tarcza jw
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2014-07-18, 06:20

ja mam te mikody plus trw i jest git. hamuje extra tarcza mi nie popekala. przejechalem juz sporo kilometrow a klockow zostalo mi ok 60% powierzchni ciernej. wiec tez nie zalwazylem zeby tarcza nacinana tak strasznie zjadala klocki. a moze panowie po prostu przesada jest do tanich tarcz montowanie klockow sportowych ktorych wartosc przekracza cene tarcz.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-18, 07:59

primeraP10 pisze:a moze panowie po prostu przesada jest do tanich tarcz montowanie klockow sportowych ktorych wartosc przekracza cene tarcz.
Też tak uważam bo popełniłem ten sam błąd :P
Teraz mam lite tarcze Mikody za 90zł komplet, do tego mocno pylące Premiery i hamuje potężnie... Żadnych dziwnych objaw nie zauważyłem.
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-18, 08:09

Modzelitto podeślesz linka do tarcz ?? bo też mi się zbliża data wymiany tarcz i klocków :) , 'z tyłu w wersji GT jakie tarcze były ? 260 coś tam?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-18, 08:21

QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-07-18, 09:02

nie widzę tam nigdzie tarcz za 90zł komplet :D tylko po 220+ :P
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Niedział
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2013-03-01, 07:06
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Niedział » 2014-07-18, 12:00

z tyłu w GT były różne były 258mm oraz te większe czyli 278mm.

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-07-18, 16:24

Zapomniałem dodać cena za szt :P
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-03-11, 21:24

"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i Hamulce”