FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Heble do P11 GT
Autor Wiadomość
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-09-12, 16:07   Heble do P11 GT

Witam, mam takie pytanko, mam P11 GT na tarczach Brembo i klockach Ferrodo Premier z przodu i z tyłu, w codziennym eksploatowaniu wszystko pięknie, hamowanie z 200 do 90 na autostradzie, żeby sie w tira nie wbić OK, ale z racji, że czasami jeżdżę sobie po serpentynach, czy pseudo podjeżdżawki torowe, to wydaje mi się, że mój układ jest zbyt wolny, tak jakby nie łapał w pełni, jeździłem ze znajomym jego subaru WRX i jego hamowanie z 180 do 70, żeby w zakręt wejść to inna bajka ja tak nawet ze 140 nie wyhamuje, niby przód ładnie nurkuje, ale to nie to samo, wydaje mi sie, że problem leży w tyle, zresztą widać po heblach miniatura zacisku i w ogóle...


Szukałem po forum, ale nie znalazłem, żeby ktoś bawił się heblami z P11 GT, jak coś to ktoś właśnie nie adoptuje do słabszych wersji.

Czy ktoś się bawił ? Co polecacie ?

Ps: Tylko proszę bez komentarzy typu "najpierw wsadź coś pod maskę" bo mi seryjne 150 koniów plus małe mody dolotu, wydechu i zapłonu na razie wystarczają.


Pozdrawiam wszystkich.
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-12, 16:40   

Arias P11.144 wersje 1999-06.2000 miały z tyłu większe tarcze seryjnie. Jak nie to pozostaje Ci poszukiwać jakiś big brake-ów od S13
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
DiLGT 
fanatyk nissana


Model: Nissan 200SX
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-09-12, 17:35   

big brake z S13 ? no wez zobacz co tam sa za zaciski i tarcze i co ludzie pisza o tych heblach.
Na poczatek to wymien plyn hamulcowy ale pewno nie wiele pomoze, moze przewody w oplocie? jak big brake to zaciski z s14 tam masz 4 tloczkowe czyli takie jak w subaru a do teg wieksze tarcze np z m3 312mm albo z murano 320. Nic z tego nie jest plug n play wiec do zaciskow musisz dorobic jarzmo plus nawiercic tarcze na 4x114,3
_________________

 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-09-12, 18:19   

No tak dosyć naszukałem się w tej kwestii, na zagranicznym forum G20 piszą, że tarcza 280 na przód wystarczy tylko właśnie wsadzić zaciski o większej skuteczności domniemam 4-ro tłoczkowe plus kompletna konwersja tyłu, tutaj można by uderzyć własnie w tarcze z P11.144 jeżeli faktycznie są większe niż w mojej GT i do tego zacisk właśnie z 200SX, płyn dopiero wymieniałem, ale nad przewodami w oplocie właśnie sie zastanawiam, bo fakt faktem jak się nagrzeje płyn porządnie to układ hamulcowy działa jakby z opóźnieniem, mechanior mój mówił, że mogą właśnie puchnąć przewody, a po za tym niepodoba mi sie już stan tych przewodów.

Na alledrogo są goodrige za ok 350zł, zakładał to ktoś ?
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
DiLGT 
fanatyk nissana


Model: Nissan 200SX
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-09-12, 19:33   

A plyn hamulcowy z jakim oznaczeniem DOT wlales?
_________________

 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-09-12, 20:17   

Motul DOT 5.1
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
Modzelitto 
fanatyk nissana

Nr rejestracyjny: GS
Model: N16
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-13, 07:21   

Arias napisał/a:
ale nad przewodami w oplocie właśnie sie zastanawiam, bo fakt faktem jak się nagrzeje płyn porządnie to układ hamulcowy działa jakby z opóźnieniem, mechanior mój mówił, że mogą właśnie puchnąć przewody, a po za tym niepodoba mi sie już stan tych przewodów.

PumaRST śmiga po torze w Kielcach Almerą GTi, ma założone HEL'y i nie narzeka:
http://moto.allegro.pl/pr...1794185728.html
Arias napisał/a:
Na alledrogo są goodrige za ok 350zł, zakładał to ktoś ?

Goodrige'a nie dostaniesz poniżej 400zł ;-) :
http://moto.allegro.pl/li...ODRIDGE+primera
_________________
QG15+
 
     
ANDREW 
fanatyk nissana


Model: Primera P11.144
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 626
Skąd: Lodz,Kutno
Wysłany: 2011-09-13, 08:35   

Tylne tarcze w WP11.144 mają 278mm.Zmierzyłem bo akurat będę wymieniał.A jeśli chodzi o przewody w oplocie to chyba lepiej zrobić na zamówienie.Koszt sporo mniejszy. Ja może w przyszłym miesiącu będę ten temat ogarniał.
_________________
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl...an,Almera/25888

Mój BLACK BOX: http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=3262
 
     
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-09-13, 09:16   

ANDREW napisał/a:
Tylne tarcze w WP11.144 mają 278mm.Zmierzyłem bo akurat będę wymieniał.A jeśli chodzi o przewody w oplocie to chyba lepiej zrobić na zamówienie.Koszt sporo mniejszy. Ja może w przyszłym miesiącu będę ten temat ogarniał.

A mnie interesuje jak to jest z tymi tarczami w przypadku innych wersji... Mam HB i z tyłu są tarcze 258mm, dałoby radę założyć te większe? Próbował ktoś może? W tej metalowej osłonie tarczy powinny się zmieścić, kwestia tylko jarzma, trzebaby zmieniać na to od kombi pewnie? Klocki tylne są takie same we wszystkich wersjach po lifcie.
_________________
pozdr. Kamil
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


ANDREW 
fanatyk nissana


Model: Primera P11.144
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 626
Skąd: Lodz,Kutno
Wysłany: 2011-09-13, 09:26   

W niektórych WP11.144 do jakiegoś roku były też tarcze 258mm.W sklepie właśnie trochę mnie zdziwili, że występowały dwa rodzaje.
_________________
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl...an,Almera/25888

Mój BLACK BOX: http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=3262
 
     
bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-13, 10:32   

Już napisałem ze wersje przed liftem liftu mialy wieksze z tyłu. Zaciski są inne, ale można zrobić mix. Ja tak mam u siebie
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1140
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-09-14, 08:49   

czyli trafnym byłoby w mojej GT założyć z przody 4-ro tłoczkowe zaćiski, a na tył tarcze z P11.144 przed liftem plus zaciski dwu-tłoczkowe z 200sx ??
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
Coobcio 
fanatyk nissana


Model: P10, N14, N15, S14
Pomógł: 19 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 3074
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 2011-09-17, 18:45   

Nie nie nie do obecnego stanu rzeczy powinieneś zapodać zaciski tylne wraz z jarzmami i tarczami z P11.144 od roku 2000 w górę o średnicy 278mm :)
_________________
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
 
 
     
dylson 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: ERA
Model: Maxima a32
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 1747
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2011-09-18, 11:46   

Arias napisał/a:
plus zaciski dwu-tłoczkowe z 200sx

W ktorym sx-ie byly dwa tloczki na tyle?
 
 
     
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-03-11, 21:37   

Jaki jest rozstaw śrub mocujących zacisk do zwrotnicy w P11? Bo znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/vw...2197223105.html
I cytat z aukcji jakby kiedyś zniknęła:
czterotłoczkowe zaciski hamulcowe BREMBO pochodzące z tylnej osi Porsche Boxster 986 (z 2000 roku) wraz z adapterami do zainstalowania na przedniej osi w VW Golf 2 GTI/ Golf Rallye/ Corrado G60 oraz w pokrewnych modelach (VW Passat B3, VW Jetta, Seat Ibiza itp). Do tarcz 280x22mm z rozstawem otworów 4x100. Minimalna średnica felg to 15”. Adaptery są bardzo precyzyjnie zwymiarowane i wykonane z wytrzymałościowej stali konstrukcyjnej. Rozstawy otworów adapterów to: 130mm (otwory gwintowane M12x1,5 do zamocowania zacisków do adapterów) oraz 94mm (otwory przelotowe 12mm do zamocowania adapterów do zwrotnic).
Tutaj przygotowane z adapterem pod golfa, ale tarcze jak seria w P11, więc jeżeli rozstaw sie zgadza to byłby jakiś pomysł na lepsze hamulce. Gorzej zapewne z dostępnością takich zacisków.
_________________
pozdr. Kamil
 
     
Ryba 
Moderator


Model: Primera P10 GT + T
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 2594
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-11, 23:58   

Tarcza trochę cienka ;/

w 200sx masz 280 na 30 a cena za zaciski jest o połowe tańsza :)
_________________
EWOLUCJA Z GA16DE na SR20DE+T (Opis na pierwszej stronie )
 
 
     
Rysiu83 
fanatyk nissana


Model: Z19DTH
Pomógł: 19 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 2113
Skąd: WWL
Wysłany: 2012-03-12, 03:22   

Tak...ale chcąc 4 tłoczkowe z S14 zamontować to trzeba..
1. Stoczyć tarczę na 276mm średnicy,
2. S14 ma 5 otworów na szpilki...P11 - 4 więc trzeba też rozstawić 3 otwory na nowo.

A tak to u mnie wygląda.




P.S - za zaciski dałem 300 zł :mrgreen:
_________________
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)
 
     
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-03-12, 08:36   

Właśnie dlatego zaproponowałem, bo z tarczami nie trzeba kombinować.
A propo tarcz, takie dowiercenie otworów nie wpływa na wyważenie tarczy czasem?
Co do ceny już zależy jak się znajdzie, w aukcji gość sprzedaje zaciski po prłnej regeneracji, z adapterami, jakby dobrze (i pewnie długo) poszukać, to może byłoby taniej.
_________________
pozdr. Kamil
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


wronek 
fanatyk nissana
Micra PowA!


Model: K10

Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 917
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-12, 13:59   

Może i masz 4 otwory ale o innym rozstawie, więc sorry :mrgreen:
_________________
K10 GA16DE + Madzia 323 :)
 
     
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-03-12, 16:02   

wronek napisał/a:
Może i masz 4 otwory ale o innym rozstawie, więc sorry :mrgreen:

Primera ma fabryczne tarcze o tej samej średnicy i grubości. Kwestia tylko wysokości samej tarczy, ale to np podkładki powinny załatwić.
_________________
pozdr. Kamil
 
     
tmx 
stały bywalec


Model: P11 GT
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 96
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2012-04-14, 20:10   

Co do 5 otworów, to gdzieś w sieci, chyba na stronie g20.net widziałem opis swapa przedniej zwrotnicy z p12 i podobnie było z tylną - tam jest 5 szpilek
_________________
sprzedam Głowicę SR20DE, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
 
     
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-06-25, 09:17   

OK, jest jeszcze jeden sposób na fajne heble, a i kombinacji mniej: kupujemy heble z 300zx z32 NA koniecznie 1990 rok - zaciski alu, ale na tarcze 26mm, tłoczki, uszczelnienia identyko jak z32, s14 (testowane), klocki pasują też od subaru imprezy 98-00,00-05, jest duży wybór. W ten sposób nie trzeba zmieniać tarcz (ew stoczyć po średnicy, to będę testował), do tego cały zestaw jest lżejszy (tarcza 30 vs 22mm), brakujące 4mm na grubości można zlać albo dołożyć dodatkową blaszkę między tłoczki a klocek. Cały zacisk jest delikatnie węższy, więc wchodzi fela 7cali ET40 (testowane). Może mi się uda to w ciągu wakacji założyć, to napiszę jak wszystko w praktyce wygląda.
Info: http://www.g20.net/forum/...l=1#post1228613
http://importnut.net/300zxbrakeswap.htm
Aha, amerykańce radzą, żeby zmienić przewody na te od 300ZX, S14, bo inaczej może w końcu płyn przeciekać.
_________________
pozdr. Kamil
 
     
Rysiu83 
fanatyk nissana


Model: Z19DTH
Pomógł: 19 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 2113
Skąd: WWL
Wysłany: 2012-06-25, 09:19   

Też myślałem o tych z 300 ale niestety nie było żadnych dostępnych zacisków akurat..z S14 się trafiły bardzo szybko i tą drogą poszedłem właśnie.
_________________
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)
 
     
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-06-25, 09:50   

Rysiu83, ja właśnie dorwałem je w takiej cenie jak Ty, ale tłoczki będę musiał kiedyś zmienić, bo mają minimalne wżery przy krawędzi zewnętrznej. Tak to jest jak się gumek nie zmienia, w końcu zestaw na dwa zaciski aż 50zł kosztuje.
Tutaj jeszcze temat z heblami od Sentry B15 Spec V, pasują P&P, zestaw Brembo, tarcza 305x22mm, felgi 17 chyba konieczne. Tylko nie wiem, czy takie klocki i tarcze są w ogóle w EU dostępne, skoro auto na rynek amerykanski...
http://www.g20.net/forum/...o-Brake-Upgrade!
_________________
pozdr. Kamil
 
     
Ryba 
Moderator


Model: Primera P10 GT + T
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 2594
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-06-25, 11:09   

Proponuje abyś wyciągnął wszelkie tłoczki z zacisków, przejechał je papierem 2000 i na nowych uszczelniaczach poskładał. Zastosuj w dużej ilości Pastę ATE (niebieska) pod gumki oraz na gładzi tłoczka.

W moich zaciskach z S14 słały 2 tłoczki z lewej i 3 tłoczki z prawej. koszt jednego tłoczka to około 40 zł. Warto o nie zadbać.

Pod tarczę 305 z pewnościa musiał byś załozyć 17 , ewentulanie przebadać ET i załozyć dystanse
_________________
EWOLUCJA Z GA16DE na SR20DE+T (Opis na pierwszej stronie )
 
 
     
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-06-25, 11:28   

Ryba napisał/a:
Proponuje abyś wyciągnął wszelkie tłoczki z zacisków, przejechał je papierem 2000 i na nowych uszczelniaczach poskładał. Zastosuj w dużej ilości Pastę ATE (niebieska) pod gumki oraz na gładzi tłoczka.

To już zrobione, jestem teraz w stanie wyciągnąć tłoczki palcami (na odkręconym odpowietrzniku). Muszę jeszcze zaciski oddać do szkiełkowania, bo są brudne i łuszczy się stara farba z nich strasznie, docelowo pójdą w błyszczącą czerń, napis zeszlifuję i będzie w kolorze alu. Szkło nie powinno tłoczkom zaszkodzić (ono niby tylko oczyszcza powierzchnię), zastawiam się też, czy gwinty zabezpieczać, bo to znacznie miększe niż piasek, a nie wiem, czy znajdę śruby od odpowiednich gwintach, żeby wkręcić...
_________________
pozdr. Kamil
 
     
Ryba 
Moderator


Model: Primera P10 GT + T
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 2594
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-06-25, 11:36   

zawsze możesz zrobić na przelotkę jeśli uszkodzisz gwint :)
_________________
EWOLUCJA Z GA16DE na SR20DE+T (Opis na pierwszej stronie )
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


kaczy46
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-12, 08:55   

witam mam takie pytanko czy dalo by rade wsadzic pod fele 17 caly komplet ze skaja gts czyli 4 tloczki jak w 200sx tylko tarcza przod 296 chyba tyl nie pamietam i zaciski tylne rowniez od skaja i tarcze nawiercic na otwory pod p11 gt :) kabinowal ktos tak juz? kolego wod2u ten link co wrzuciles to zestaw zajebisty :) tylko skad u nas dorwac takie 305 mm tarcze bo zacisk to z 350z chyba...
 
     
PMW 
wiem o czym pisze

Model: S14A
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 54
Skąd: Warszawa STM
Wysłany: 2012-07-12, 09:34   

jak coś mam komplet s14a z ładnymi tarczami 280x30 ... możemy coś ponegocjowac ;)
 
     
MacGayver 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: EL
Model: Infiniti I35, Micra X1R, Sentra coupe B13
Pomógł: 40 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 3443
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2012-07-12, 19:14   

jaka cena tego zestawu PMW ?
_________________
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 19