FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Docieranie Silnika po remoncie
Autor Wiadomość
DubSon 
fanatyk nissana
DubSon Garage :)


Nr rejestracyjny: PWL
Model: N12, 910SSS
Pomógł: 22 razy
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 2621
Skąd: WLKP / St. Tuchorza
Wysłany: 2013-07-20, 17:41   

Shadows, śmiem twierdzić, że po to mają byc 2kRPM na początku by rozgrzać silnik ;) dopiero później do tych 3kRPM można dać :)
_________________
910SSS 1980r. SPRZEDAM
Cherry N12 1982r. E13 swapped to GA16DE NVCS+ by DubSon
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Arias 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: SK jakieś cyfry i W jak Wariat :D
Model: Primera P11 GT
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 1138
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-07-20, 21:32   

Może jakieś argumenty, bez dogadywania :) ja osobiście myślę, że metoda jest dobra tylko trzeba ją dopasować pod siebie i swój samochód
_________________
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-04, 09:18   

Ja mam trochę inny problem, mianowicie po remoncie nie chcę palić... :( Kręci rozrusznikiem, ale nie zapala mieszanki( kable nowe, świece też, kopułka i palec również) iskra jest. Rozrząd ustawiony na znakach na nowym pasku, zawory wg. książki, tj. 0,22mm. Nowe pierścienie, panewki, głowica po remoncie. Jest jakaś "złota zasada pierwszego palenia"? Słychać też po przekręceniu wału kołem pasowym, że jest kompresja. Paliwo dochodzi do wtrysku .. Pomocy
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
janusz 
Moderator


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie było drugiego takiego
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7740
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-05-04, 10:43   

garygary a silnik jest połączony z budą - w sensie masa. Jak nie to by tłumaczyło brak iskry i zapalania mieszanki :]
_________________
赤い霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_
 
     
Pawel18PL 
Moderator


Model: 100nx gti
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 2513
Skąd: ObywatelŚwiata
Wysłany: 2014-05-04, 11:25   

garygary napisał/a:
iskra jest.
janusz,
_________________
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
 
 
     
janusz 
Moderator


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie było drugiego takiego
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7740
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-05-04, 11:31   

Pawel18PL, fakt nie doczytałem moja wina.

Może coś jest niepodpięte - jakiś czujnik?
_________________
赤い霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_
 
     
wod2u 
fanatyk nissana


Model: Volvo S60 T5
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 813
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-05-04, 14:23   

Kable zapłonowe podpięte prawidłowo? Nie pomylone?
_________________
pozdr. Kamil
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-04, 17:37   

Kable prawidłowo, czujniki są 3 i wszystkie podpięte przedwczoraj kręciłem do rozładowania i d**a, poza tym jeśli kable byłyby źle podpięte, to chociaż by pierdnął a on nic poprostu sam rozrusznik kręci wałem, świece po wykręceniu mokre, może by mu nalać jakiegoś "mocniejszego dynksu" do wtrysku? Żeby iskra miała łatwiej złapać. Co Wy na to??
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11211
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-04, 18:11   

A na pych próbowałes?
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Pawel18PL 
Moderator


Model: 100nx gti
Pomógł: 15 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 2513
Skąd: ObywatelŚwiata
Wysłany: 2014-05-04, 18:15   

Z pedałem gazu wciśniętym do końca próbowałeś?
_________________
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-04, 18:21   

Próbowałem na pych i z pedałem wciśniętym, nic się nie dzieje :/
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
scubzik 
Moderator
Sunnyfikator :)


Nr rejestracyjny: EL / EPA
Model: N14 GA14DS +, SSS :)

Pomógł: 26 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 2991
Skąd: TrzyKorony
Wysłany: 2014-05-04, 19:20   

spróbuj z samostartem .. jak odpali .. znaczy, że coś nie teges z mieszanką
_________________
Uważaj Gość na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
 
 
     
Boro1989 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: sr20ve
Model: P11 SRI VE
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 1062
Skąd: Kętrzyn/Giżycko
Wysłany: 2014-05-05, 04:55   

a istniał w twoim modelu immo? może on blokuje wtryski...
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
 
 
     
janusz 
Moderator


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie było drugiego takiego
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7740
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-05-05, 06:32   

Boro1989 świece są mokre, czyli nie ma zapłonu.
_________________
赤い霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_
 
     
bombel 
Administrator
Skarbnik Stowarzyszenia


Model: IS300 SC
Pomógł: 130 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 11211
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-05, 06:47   

A nie ma zapłonu bo jest za bogato wg mnie lub świece już są za słabe. Wyciągnij bezpiecznik od wtrysków, napsikaj autostaru i zobacz czy zadziała
_________________
ILE KOSZTUJE TURBO??
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-05, 10:08   

Boro1989, nie ma immo 88 rok,bombel, sprawdzę
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
janusz 
Moderator


Nr rejestracyjny: LU*****
Model: Nie było drugiego takiego
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7740
Skąd: LU/DW
Wysłany: 2014-05-05, 10:17   

Ja mam pewne podejrzenia, że energia iskry jest zbyt mała, żeby zapalić mieszankę. Przejrzyj cewkę zapłonową i zrób porządną masę.
_________________
赤い霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_
 
     
karol282 
fanatyk nissana

Model: B12 Coupe GTI
Pomógł: 6 razy
Wiek: 26
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 313
Skąd: Swarzędz / Hull
Wysłany: 2014-05-05, 14:49   

Pytanie pierwsze, jakiego koloru jest iskra ? Jakie w ogóle masz świece ? I czy przypadkiem nie masz ich "sklepanych", czyli albo jest mała przerwa między elektrodami lub nie ma jej wcale.
_________________
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=19111
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-05, 19:04   

Wnioski z dnia dzisiejszego:

Wymieniłem świece na stare, zdemontowałem miskę olejową po czym poluzowałem wał korbowy i korbowody, dokręciłem je z momentami z AutoData. Po podłączeniu akumulatora, kręcił świetnie, ale nie odpałał (chociaż próbował ). Wyregulowałem luzy zaworowe, ustawiłem na znakach zapłon, a tu d*** w ogóle nie kręci jakby aku padł, ale zabieram aku do drugiego samochodu i .... na dotyk, aku pełny, wracam do nissana, nie kręci nawet wałem.

Czyli po dokręceniu korb, na git, z kolejnymi kręceniami wału jakby się śruby same dokręcały i blokowały wał, w sumie jest to niemożliwe a panewki mają zamki, więc WTF?
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
karol282 
fanatyk nissana

Model: B12 Coupe GTI
Pomógł: 6 razy
Wiek: 26
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 313
Skąd: Swarzędz / Hull
Wysłany: 2014-05-07, 00:15   

A napakowałeś oliwy w pompę oleju na panewki, szklanki cylindrów i w mostki na wałku rozrządu ? Wychodzi na to że jak by się gdzieś przycierał, jeśli wszystko jest naoliwione tak jak wypisałem to może jest problem ze spasowaniem poszczególnych części które wymieniałeś. Lub też przesadziłeś z napięciem paska rozrządu, chociaż wątpię że tak się stało..

Dla moderatorów, może by przenieść tą całą dyskusję do innego działu bo zrobił się trochę bałagan w temacie o w ogóle innej sprawie ;-)
_________________
Old School JDM

B12 GTI V6, done ? :)

http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=19111
 
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-05-07, 19:03   

Wszystko naoliwiłem porządnie. Pasek w sumie ma jeden napinacz na sprężynie, więc nie mam wpływu na to jak ciasno jest napięty, w sobotę zrzucę wał, panewki posprawdzam, popatrzę, najpewniej to panewki. Ale zobaczymy.

"Dla moderatorów, może by przenieść tą całą dyskusję do innego działu, bo zrobił się trochę bałagan w temacie o w ogóle innej sprawie" też jestem za.

[ Dodano: 2014-05-10, 21:27 ]
Dobra właśnie skończyłem, silnik rano wyleciał z budy, Po zdjęciu miski i krótkich oględzinach okazało się, że jedna z podpór wału była nie na swoim miejscu, podmieniłem i dalej stoii. Nosz K...., Po przekręceni tłoków o 180st, i skręceniu wszystkiego do kupy wałem obracam ręką za koło pasowe, czyli git :mrgreen: Jutro podłączę elektrykę, ustawię zawory i zobaczymy. Może zagada 8-)

[ Dodano: 2014-05-11, 17:11 ]
odpalił na dotyk :D jeździ, zmienia biegi, wszystko git. Tylko na jazdę próbną pojechałem z nie dokręconym kołem :razz: ale nic się nie stało. Zaraz na myjnie zmyć roczny brud :D
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
Ostatnio zmieniony przez janusz 2014-05-08, 00:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
siridein 
nowy na forum

Model: 200sx
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-30, 08:44   

Hehe to mega błąd jechać z niedokręconym kołem ;) Najważniejsze, że auto odpaliło. Widzę, że dbasz o maszynę i oby tak dalej ;) Czytam ten temat z ciekawością i powiem szczerze, że bardzo mi się spodobał.
_________________
urządzenia do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych Palmark
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-07-30, 11:19   

siridein, dzięki ;) jeszcze CAxx by się pod maskę przydało :D
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
howard512 
fanatyk nissana
timing magician


Nr rejestracyjny: NSZ
Model: P11 SR20DE & N16 QG15DE
Wiek: 26
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 342
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2016-10-13, 10:34   

Chciałbym odkopać temat :oops:

Jak docierać i czy w ogóle jakoś spinać się z docieraniem po wymianie panewek korbowodowych, pierścieni , uszczelniaczy, pastowaniu gniazd i planowaniu łba o 1mm?
Ilu znawców- tyle metod
Gary nie były ruszane.
Co prawda zrobiłem juz 900km i wszystko działa, ale nie wiem czy mogę już się udać na hamownię.
Przez pierwsze 300km starałem sie nie przekraczać 3500rpm, a później z każdym km zwiększałem zakres płynną, dynamiczną jazdą.
Ostatnio jeżdzę już normalnie, ognia trochę też było na trasie, ale czy to nie za wcześnie?
Olej 5w40 Synpower od Valvo od razu zarzucilem i nie kombinowałem nic więcej.
_________________
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn
 
     
Ulus 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: PSR
Model: 100 nx GTi i Primera P10 1,6
Pomógł: 4 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 409
Skąd: Poznań / Środa WLKP
Wysłany: 2016-10-13, 20:00   

po pierwszym 1000km proponuję wymienić olej zobaczysz ile tam się metalu nazbierało :)
_________________
Sprzedam graty do 100nx-a GTI i Primery P11.144
 
     
howard512 
fanatyk nissana
timing magician


Nr rejestracyjny: NSZ
Model: P11 SR20DE & N16 QG15DE
Wiek: 26
Dołączył: 28 Paź 2014
Posty: 342
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2016-10-13, 20:44   

z samych pierscieni i panewek? mam korek magnetyczny, niech zbiera trociny :) myslalem z 5tys zrobic chociaz
_________________
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn
 
     
garygary 
fanatyk nissana


Model: Sunny N13
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 692
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-10-14, 09:38   

Ja zrobilem swoim po remoncie tysia chyba, duzo hamowalem silnikiem, potem nowa oliwa i ogień. Bylo ok. Tylko wiesz u mnie e16i 8v bez kolizji
_________________
Mój stary N13
Moje cacko
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 19