[P11/WP11] Reflektor wersja angielska
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Reflektor wersja angielska
Cześć, mam takie pytanie czym się różni reflektor i kierunkowskaz przy reflektorze w wersji angielskiej od "normalnej".
Miałem ostatnio mała stłuczkę i mam wo wymiany reflektor i kierunek i nie wiem czy od wersji angielskiej będzie pasował.
PZDR
Miałem ostatnio mała stłuczkę i mam wo wymiany reflektor i kierunek i nie wiem czy od wersji angielskiej będzie pasował.
PZDR
Play fair no matter when or where
Siemasz sąsiad...
jak pisze Bombel....ja po stłuczce przerabiałem prawą lampę angielską na europę regeneracja kosztowała mnie koszt lampy angielskiej - 40 zł z tym że mój klosz europejski i odbłyśnik był nietknięty i je przełozyłem do anglika - wszystko full oryginał
jak pisze Bombel....ja po stłuczce przerabiałem prawą lampę angielską na europę regeneracja kosztowała mnie koszt lampy angielskiej - 40 zł z tym że mój klosz europejski i odbłyśnik był nietknięty i je przełozyłem do anglika - wszystko full oryginał
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
W P11 jest tylko różnica w szkle lampy więc mechanizm i lustro jest takie samo jak w angliku.
[ Dodano: 2011-06-27, 18:33 ]
Więc pozostaje ci wymiana na nową lampę .
Kup sobie oryginał valeo lub używkę ale omijaj produkty typu depo, tyc szkoda kasy bo, po roku będzie gorzej świecić niż stary oryginał .
[ Dodano: 2011-06-27, 18:33 ]
Więc pozostaje ci wymiana na nową lampę .
Kup sobie oryginał valeo lub używkę ale omijaj produkty typu depo, tyc szkoda kasy bo, po roku będzie gorzej świecić niż stary oryginał .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
odbłyśnik jest również inny,po wymianie samego szkła pojechałem na ustawienie lamp.... wyglądało to tak..nice-wawa pisze:W P11 jest tylko różnica w szkle lampy więc mechanizm i lustro jest takie samo jak w angliku.
\..../
dopiero potem wymiana odbłyśnika pomogła ustawić lampę poprawnie.
Podsumowując - lampę angielską da się przerobić na "naszą" potrzeba tylko szkło,odbłyśnik i trochę czasu
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Dzięki wszystkim za szybką odpowiedź
Rozumiem że przełożenie środka z lamy do lampy nie jest niczym skomplikowanym?
Tak dla poglądu sprawa wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b2933.html
No tak, zapomniałem o tym fakciebombel pisze:Patogen refl;ektory europejskie nie sa symetryczne, czyli w Polsce dalej swieci prawy a w UK lewy. Wiec jesli wsadzisz lewy z anglika to bedziesz oslepial ludzi z naprzeciwka. KIerunkowskazy sa uniwersalne
Siemano, no to u mnie jest podobnie, ja mam zbity tylko kierunek, ale muszę wymienić reflektor bo poszły plastykowe trzymania reflektor-kierunek, sam reflektor jako taki jest nietknięty czyli w sumie potrzebuję obudowę reflektora.Rysiu83 pisze: jak pisze Bombel....ja po stłuczce przerabiałem prawą lampę angielską na europę regeneracja kosztowała mnie koszt lampy angielskiej - 40 zł z tym że mój klosz europejski i odbłyśnik był nietknięty i je przełozyłem do anglika - wszystko full oryginał
Rozumiem że przełożenie środka z lamy do lampy nie jest niczym skomplikowanym?
Tak dla poglądu sprawa wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b2933.html
Play fair no matter when or where
To prawda ... ja mam DEPO i po roku czasu zaczynają mi już parować od narożników czyli kiepsko sklejone...nice-wawa pisze:... Więc pozostaje ci wymiana na nową lampę .
Kup sobie oryginał valeo lub używkę ale omijaj produkty typu depo, tyc szkoda kasy bo, po roku będzie gorzej świecić niż stary oryginał .
Czas na zmiane
Moja Primerka P11 Hatchback (Pomarańczowy metalik - lub jak kto woli Rudy )
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r
2.0 16V 131KM Pb + LPG SLX z 97r