Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Kilka pytań

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

kazik
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-05-14, 12:00
Lokalizacja: Łódź

[P10/WP10] Kilka pytań

Post autor: kazik » 2011-06-10, 15:18

Witam
Jestem nowym użytkownikiem i mam kilka pytań dotyczących nissana bo nigdy się nie zagłębiałem bardziej chociaż posiadam nissana ponad 6 lat
więc od razu przejdę do rzeczy a mianowicie rozchodzi się o to że:
posiadam nissana p10 z 94r 1.6 benzyna i chciał bym się dowiedzieć czy zwykła instalacja gazowa tak za ok 1400 zł będzie w nim dobrze działać (nie jestem zwolennikiem przerabianie aut na gaz ale z racji tego że do pracy dojeżdżam ponad 50 km w jedna stronę a chce uzbierać na nowego nissana 2.0 w wersji GT 97-98 a przy obecnych cenach paliwa to ciężko :( ) do wiosny 2012 :P

mam też pytanie dotyczące części do tego auta czy kupować zamienniki czy oryginalne lub poszukać czegoś na jakimś składzie ponieważ mam tyknie zawieszenie do wymiany w sumie nowego oryginalnego nie opłaca się wkładać w auto którym zamierzam tylko jeździć przez rok
jeśli zamienniki to jakiej firmy ? lub może zna jakiś skład z Japończykami w łódzkim ?

kolejne pytanie odnośnie już właśnie nowego nissana mianowicie czy ktoś się orientuje ile kosztuje "przekładka" ? i koszty rejestracji auta z UK ? ponieważ właśnie tam kolega znalazł dla mnie auto w bd stanie za nie wielkie pieniądze.
Ogólnie może ktoś sprowadza auta z UK i się orientuje bardziej czy dużo jest załatwiania i ile to wszystko kosztuje ?

Przepraszam jeśli takie tematy już były na forum ale nie mogłem znaleźć nic co by w 100% mnie zadowalała

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-06-10, 15:28

kazik, co do gazu .. to jak ma być tanio .. to instalka II gen + BLOS.. , ewentualnie sekwencja .. ale to grubo powyżej 2tys..
Jest kilka "składów" części do japońców, chociażby JapanCar pod Nowosolną (drogo) lub szrocik w Konstantynowie przy drodze na Pabianice, ale takie rzeczy jak amory czy gumy zawieszenia to lepiej brać nowe.. nie muszą być mega firmy .

co do przekładek .. to niech ktoś inny się wypowie

PS: Wpadaj na spota do łódzkiej grupy. Mamy kilku "primerowców" to Ci naświetlą temat :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
mihco
nowy na forum
Posty: 38
Rejestracja: 2011-06-09, 11:48
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mihco » 2011-06-12, 13:08

kazik, ja mam w P10 gaz za 2 tyś. i nie miałem jeszcze problemów z nim. Przy mojej nodze pali 10l po mieście z włączoną klimą wiec podzielam zdanie Scubzik, co do
scubzik pisze:tanio .. to instalka II gen + BLOS.. , ewentualnie sekwencja .. ale to grubo powyżej 2tys..
Jeżeli chodzi o przekładki to musisz się na spocie zarzucić temat, odradzam JapanCar nie dość, że drogo to jeszcze obsługa nie ciekawa. 4CARS na wróblewskiego ma dobre i tanie części.

kazik
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-05-14, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kazik » 2011-06-13, 16:56

dzięki za pomoce :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2011-06-13, 17:33

Moje zdanie jako Primerowca i nie tylko jest takie. Jeżeli chcesz tym autem jeździć rok do tego odkładać na P11 GT to po prostu nic nie zmieniaj tylko oszczędzaj :P Według mojej szybkiej kalkulacji zaoszczędzisz zakładając gaz może z 1000 zł w rok biorąc pod uwagę że gaz jest tańszy ale trzeba zainwestować w instalacje, więcej pochłonie gazu na starszej generacji np.II to ze dwa litry gazu więcej jak benzyny, droższy przegląd do tego auto mniej więcej spali ok. litra benzyny na 100 na odpałki rozgrzania (głównie w zime) itd. Wszystko zależy jeszcze od tego jak jeździsz i ile Ci pali benzyny. Jeżdząc przez rok delikatniej też da się pare groszy przyoszczędzić.
Przelicz sobie spalanie w L x 20 dni w miesiącu pracy x 12 miesięcy x cene paliwa i tak samo dla gazu przy czym dodaj cene instalacji i w/w dodatkowych rzeczy.

Co do części myślę że najtańsze chińskie i polskie zamienniki (łącznik stabilizatora 10 zł :D) mogą wytrzymać rok jeśli jeździsz po trasach :D to jest element gdzie możesz zaoszczędzić hehe Jak sam piszesz nie opłaca się wsadzać grubszych pieniędzy.

Co do przekładki to w sumie odradzam, koszty dość spore chyba że sam się z tym będziesz bawił. P11 GT w przyszłym roku będą miały 14-15 lat i za kilka kafli kupisz sobie taką. Już teraz można dostać dobry egzemplarz za mniej jak 10k. Do tego pamiętaj że to już starawe wózki i będą wymagały inwestycji jak każde.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-15, 00:09

Neptun święte słowa... :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”