FORUM NISSAN ZONE Strona Główna
GłównaStrona główna RegulaminRegulamin FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
regenerowanie amortyzatorów
Autor Wiadomość
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2011-05-11, 21:07   regenerowanie amortyzatorów

witam czy ktoś regenerował amortyzatory?? czy każdy amortyzator da sie zregenerować?? zasatnawiem sie też czy zwykły seryjny amortyzator da sie jakoś utwardzić i czy jeśli dało by sie jakoś go skrócić to czy wysokość auta sie zmnieni?
pozdro
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


Modzelitto 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WW
Model: N16
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-11, 21:26   

Pisz do PumaRST. On w prawdzie utwardzał amory z Almery GTi, ale to akurat jest mała różnica ;-)
 
     
Ryba 
Moderator


Model: Primera P10 GT + T
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 2594
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-05-11, 21:51   

Wysokość auta się nie zmieni, sprężyny decydują o wysokości samochodu od gleby
_________________
EWOLUCJA Z GA16DE na SR20DE+T (Opis na pierwszej stronie )
 
 
     
BaSsGrU 
fanatyk nissana


Model: ALMERA N15 Dark Shadow
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 1327
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-11, 22:11   

Polecam zakład prawdziwy fachowiec http://www.emotoinfo.pl/F...rtyzatorow.html

regeneracja utwardzanie skracanie , co chcesz do czego chcesz, bardzo dobre ceny, czas regeneracji to 24h jak przywieziesz rano i nie w piątek.
_________________
Dark Shadow
 
     
marcins 
stały bywalec


Nr rejestracyjny: LUB
Model: SAAB 9-5 Aero, S13, S14, Primera P10 GT 4x4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-12, 21:57   

Z tego co pamiętam to chyba kolega lukasgt utwardzał i regenerował nie jedne amortyzatory, także coś może wnoszącego powiedzieć

A jeśli chodzi o możliwość regeneracji to zależy to chyba od tego w jakim stanie jest goleń
W lbn też ktoś się tym zajmuje ale opini nie znam (jak trzeba mogę zdobyć namiary)
_________________
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
 
 
     
pulp 
wiem o czym pisze


Model: sunny n14 gti neo vvl
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 72
Skąd: chotomow
Wysłany: 2011-05-12, 23:45   

Robilem tam na grochowskiej do paru aut...Jak seria do popularnego auta to oddajesz swoje i zabierasz regenerki ,a jak masz jakas wydumke to pare dni.Obsluga pozostawia wiele do zyczenia... :-P
_________________
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2011-05-13, 08:19   

Marcins jak bys sie coś dowiedział to było by elegancko :) chodzi o tylne amory z P10GT, jak wyglada trwałość takich regenerowanych amortyzatorów??
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
lukasgt 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WM****
Model: Saab 9-3ss 2.0t
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 776
Skąd: praga północ
Wysłany: 2011-05-19, 06:27   

hej- rzadko ostatnio jestem na kompie... robiłem amorki na grochowskiej[ale tam trzeba zawieść wyjęte] oraz w zielonce u p. BŁOŃSKIEGO--z trwałością jest różnie-może być na 2 lata albo 3 miesiące dobrze!!

na grochowskiej było świetnie przez 1,5 roku a w zielonce nie wiem bo po 2 miesiącach auto sprzedałem--koszt za 2 szt 300pln
_________________
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
 
     
KTR 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: LSW
Model: czeskie gietei
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 671
Skąd: lubelskie piaski
Wysłany: 2011-05-21, 10:01   

kurcze nie wiem co robić, ceny nowych troche zaporowe, ale jeśli oddam stare do regeneracji i zaraz sie wysraja to też głupiego robota :-( może jakieś używane gdzieś trafie
_________________
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA VRS oem+
 
 
     
NissanManiak :)

Nr rejestacyjny: NZ rox
Skąd: nissanzone.pl
Model: Nissan


agaj666 
fanatyk nissana


Nr rejestracyjny: WPR xxxxxxx
Model: Almera N15 1999
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 417
Skąd: koło Warszawy
Wysłany: 2011-05-21, 11:04   

KTR, na regenerowane jakąs gwarancję chyba dostaniesz, a używki...
Kto wie co kupisz?
Podaj na PW dokładne dane auta, rok, model, silnik, no i napisz czy przód czy tył.
Może coś znajdę w dobrej cenie. Nowe oczywiście i z gwarancja producenta.
_________________
gsmwarszawa.pl
 
 
     
Ryba 
Moderator


Model: Primera P10 GT + T
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 2594
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-07-24, 11:07   

KTR i jak tam sprawa z amorami się zakończyła ??
_________________
EWOLUCJA Z GA16DE na SR20DE+T (Opis na pierwszej stronie )
 
 
     
deadduck 
nowy na forum


Nr rejestracyjny: DMI
Model: N15 5d 98r 1.4 S
Wiek: 25
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 37
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Wysłany: 2016-02-16, 20:18   

Odkop :!:
Jak sprawa wygląda dzisiaj?
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4110
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2016-02-17, 08:50   

deadduck, regeneracja się opłaca tylko w przypadku jakiś sensownych amorów, jeśli chodzi o bilsteina to sam producent ma możliwości regeneracji i ustawienia nowej specyfikacji amora,

reszta amorów to już różnie bywa, w Katowicach jest firma, która robi amory prawie dla całego śląskiego światka KJSowego, nazywa się Pecar
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
deadduck 
nowy na forum


Nr rejestracyjny: DMI
Model: N15 5d 98r 1.4 S
Wiek: 25
Dołączył: 31 Maj 2012
Posty: 37
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Wysłany: 2016-02-17, 10:21   

Ad@mus, Dzięki za odp
Problem w tym, że do N15 nie ma zbyt wielu sensowych amorów na tył. Szukam takich do spreżyn -40. Najlepsze byłyby pewnie od GTI które ponoć są krótsze, ale nowych nigdzie nie idzie dostać, katalog KYB podaje że są takie same jak nieGTI, dlatego myślę o regeneracji starych. Pytanie jak z ich wytrzymałością po takim zabiegu, czy bardziej nie opłaca się dołożyć do Tokico blue hp, za 174$ jest para na tył.
 
     
Ad@mus 
Moderator Grupy


Nr rejestracyjny: SMI
Model: p11.144
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 4110
Skąd: Orzesze
Wysłany: 2016-02-17, 10:35   

na bank kupisz tylne amory KYB i to jest jedyne sensowne rozwiązanie, nawet jeśli był by to excel-G
_________________
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 Partnerzy  i Sponsorzy
Części zamienne w iParts.pl

W sprawach wymiany banerami, współpracy i reklamy pisz na kontakt@nissanzone.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 16