Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11] Akumulator do 2.0

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

[P11] Akumulator do 2.0

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-12-17, 12:12

Witam
Jakie parametry powinien mieć akumulator do P11 2.0?
wystarczy 64 Ah czy 60 Ah, czy jeszcze mniejsza wartość.
Oraz jakiej firmy. Znajomi polecają mi tylko Centra Futura a odradzają Bosch.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-12-17, 12:26

60-tka wystarczy. Jeździłem też na mniejszych i dawały rade. Chyba 60 to optimum no i jeszcze nieraz wielkość decyduje ze względu na dolocik. Co do odradzania Boscha to nie do końca prawda. Oryginalnie był wsadzany Bosch i wytrzymywał 5-7 lat eksploatacji. No chyba że coś się zmieniło w tych nowych.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-12-17, 13:20

Również polecam Centre Futurę, moim zdaniem jeden z najlepszych
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-12-17, 18:48

Akumulator tak czy siak jest juz padnięty, ale zastanawia mnie czy czasami jeszcze coś nie siadło, bo wiadomo jest juz słaby ale jak sie próbuje odpalić po 4 godzinach na dużym mrozie to wiadomo akumulator słaby, ale troche kręci, nawet przez 20 sekund ale nie zaskoczy.
A przy odpalaniu na kablach z innego auta, przy dużym mrozie z 5 do 6 razy obróci zanim zapali.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

Awatar użytkownika
odmi
fanatyk nissana
Posty: 775
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: szczecin

Post autor: odmi » 2010-12-25, 21:45

Witam, podepnę się pod temat, choć mam inny problem, choć w sumie nie ja, tylko szwagier, który mnie powalił na kolana :D . Ma primerkę p11 2,0 SRI na gazie, ładował aku i podłączał go do samochodu późnym wieczorem w mrozie i nie wiem jakim cudem :shock: :-o podłączył odwrotnie klemy !! Nie mam pojęcia jak mu to wyszło !! Po przekręceniu zapłonu fajerwerki (tak mówiła siostra) i cisza, brak kontrtolek i zero reakcji, napewno pokończyły się bezpieczniki, kupil nowe i powymieniał, ale dalej jest problem, auto nie odpala i nie zapalaja się kontrolki choć po przekręceniu kluczyka coś słychać, jakby był prąd, pytanie co, gdzie szukać, co się można jeszcze spodziewać ?? Gdzie szukać rozwiązania tej zagwózfki ?? Aku szlag trafił ?? bo nie sprawdzał, czy padło coś jeszcze, co należało by jeszcze sprawdzić ?? Czy jest miożliwe że padł komp?? Czekam na propozycję. Dodam tylko że ze szwagrem się nie widziałem i to relacja siostry , całkowitej laiczki ;)
Siemandero

Jak tam leci blabla :-D

Obrazek

hary7
stały bywalec
Posty: 132
Rejestracja: 2010-01-02, 00:03
Lokalizacja: Susz

Post autor: hary7 » 2010-12-26, 11:05

Dziwna sprawa :?: Fajerwerki to powinny się pokazać dopiero gdy będzie zwarcie a samo podłączenie odwrotnie klem to raczej tylko odwrócony obieg prądu. Aczkolwiek w komorze silnika są takie duże (dosłownie) bezpieczniki,czy one też zostały wymienione? Jeden z nich jest zdaje się od całkowitego zabezpieczenia akumulatora. Coś tam BATTERY jest napisane.
Normalnie klemy mają inne średnice coby ich nie pomylić więc masz zdolnego szwagra :-D

Awatar użytkownika
odmi
fanatyk nissana
Posty: 775
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: szczecin

Post autor: odmi » 2010-12-26, 12:05

hary7 pisze:w komorze silnika są takie duże (dosłownie) bezpieczniki,czy one też zostały wymienione? Jeden z nich jest zdaje się od całkowitego zabezpieczenia akumulatora. Coś tam BATTERY jest napisane.
Normalnie klemy mają inne średnice coby ich nie pomylić więc masz zdolnego szwagra
ad1 nie wiem które bezpieczniki wymienił, to co mi siostra przekazała to wiem ;)
ad2 Wiem że klemy są różne i dlatego pisałem że powalił mnie na kolana :D
Siemandero

Jak tam leci blabla :-D

Obrazek

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2010-12-27, 21:05

Tak jak napisał hary7 pod maską koło akumulatora masz bezpiecznik (taki duży nowy do kupienia tylko w ASO odpowiada on za prąd na silnik i stacyjkę . Niech wyjmie i sprawdzi ten bezpiecznik. Te bezpieczniki są inne w P11 niż P11.144 , żeby się nie pomylił przy kupnie .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
josif666
nowy na forum
Posty: 28
Rejestracja: 2010-10-25, 11:13
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: josif666 » 2010-12-27, 21:21

Neptune pisze:60-tka wystarczy. Jeździłem też na mniejszych i dawały rade. Chyba 60 to optimum no i jeszcze nieraz wielkość decyduje ze względu na dolocik. Co do odradzania Boscha to nie do końca prawda. Oryginalnie był wsadzany Bosch i wytrzymywał 5-7 lat eksploatacji. No chyba że coś się zmieniło w tych nowych.
Potwierdzam, 60 Ah w zupełności starczy. Mam taki i przy -15, -20 kręci bez problemu. Tydzień temu go co prawda kupiłem bo poprzedni właściciel wsadził na sprzedaż 43Ah i 390A i też przy mrozie kręęęęęęęcccciiiiiłłł, :)
Wg kumpla co ma sklep z aku godny polecenia jest VARTA VIPER (tańsza siostra Centry Futury)

Awatar użytkownika
odmi
fanatyk nissana
Posty: 775
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: szczecin

Post autor: odmi » 2011-01-05, 13:19

nice-wawa pisze:Tak jak napisał hary7 pod maską koło akumulatora masz bezpiecznik (taki duży nowy do kupienia tylko w ASO odpowiada on za prąd na silnik i stacyjkę . Niech wyjmie i sprawdzi ten bezpiecznik. Te bezpieczniki są inne w P11 niż P11.144 , żeby się nie pomylił przy kupnie .
A więc tak, w skrzynce przy aku był spalony bezpiecznik 80A, taki duży, czarny i brak akurat takiego zamiennika, były niemal takie same ale minimalnie inne gniazdo, trochę przy wąskie i zamienniki nie wchodziły :(( niestety, choć kosztowały CAŁE 6 zł !! !! !! W serwisie nissana musieliśmy zamówić nowy, bo nie mieli na stanie i kosztował przy zamówieniu i ściągnięciu w przeciągu 10 dni TYLKO 125 zł :-o :-o :-o ochujeli !! !! !! ale inaczej nie załatwisz
a bezpieczniki są takie same w primerkach, oni mają 2,00 benzynę p11 z 96, a ja mam p11.144 w dieslu 2001 i wkładałem mój bezpiecznik do nich żeby sprawdzić czy to tylko to.
Siemandero

Jak tam leci blabla :-D

Obrazek

abc1234xx
doświadczony forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-16, 23:17
Lokalizacja: KCH

Post autor: abc1234xx » 2013-03-09, 20:39

spalil mi sie bezpiecznik 80a, dopasowalem w sklepie 75A z klipsem ktory obcialem nozem i auto jezdzi ;) nic sie nie dzieje ;)

takie cos

http://sklep.intercars.com.pl/dynamic/u ... dac29df21a

zabulilem niestety 18.50 ale wyjscia nie bylo ;) jest troche wyzszy niestety ale skrzyneczka sie zamyka po docisnieciu ;)

wizualnie jest dokladnie taki http://begli.pl/environment/cache/image ... 276659.jpg

Awatar użytkownika
gizmo
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2014-06-08, 19:10
Lokalizacja: Praga Płd, Warszawa

Post autor: gizmo » 2016-12-12, 15:58

odkopuję


Mamy 2016 rok i jak sprawa wygląda z akumulatorami ? Co polecacie ?
Building a Nismo #daily #stay tuned
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”