[P11] Akumulator do 2.0
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
[P11] Akumulator do 2.0
Witam
Jakie parametry powinien mieć akumulator do P11 2.0?
wystarczy 64 Ah czy 60 Ah, czy jeszcze mniejsza wartość.
Oraz jakiej firmy. Znajomi polecają mi tylko Centra Futura a odradzają Bosch.
Jakie parametry powinien mieć akumulator do P11 2.0?
wystarczy 64 Ah czy 60 Ah, czy jeszcze mniejsza wartość.
Oraz jakiej firmy. Znajomi polecają mi tylko Centra Futura a odradzają Bosch.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią
60-tka wystarczy. Jeździłem też na mniejszych i dawały rade. Chyba 60 to optimum no i jeszcze nieraz wielkość decyduje ze względu na dolocik. Co do odradzania Boscha to nie do końca prawda. Oryginalnie był wsadzany Bosch i wytrzymywał 5-7 lat eksploatacji. No chyba że coś się zmieniło w tych nowych.
Nissan Primera SR20DE+T
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
Akumulator tak czy siak jest juz padnięty, ale zastanawia mnie czy czasami jeszcze coś nie siadło, bo wiadomo jest juz słaby ale jak sie próbuje odpalić po 4 godzinach na dużym mrozie to wiadomo akumulator słaby, ale troche kręci, nawet przez 20 sekund ale nie zaskoczy.
A przy odpalaniu na kablach z innego auta, przy dużym mrozie z 5 do 6 razy obróci zanim zapali.
A przy odpalaniu na kablach z innego auta, przy dużym mrozie z 5 do 6 razy obróci zanim zapali.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią
Witam, podepnę się pod temat, choć mam inny problem, choć w sumie nie ja, tylko szwagier, który mnie powalił na kolana . Ma primerkę p11 2,0 SRI na gazie, ładował aku i podłączał go do samochodu późnym wieczorem w mrozie i nie wiem jakim cudem podłączył odwrotnie klemy Nie mam pojęcia jak mu to wyszło Po przekręceniu zapłonu fajerwerki (tak mówiła siostra) i cisza, brak kontrtolek i zero reakcji, napewno pokończyły się bezpieczniki, kupil nowe i powymieniał, ale dalej jest problem, auto nie odpala i nie zapalaja się kontrolki choć po przekręceniu kluczyka coś słychać, jakby był prąd, pytanie co, gdzie szukać, co się można jeszcze spodziewać Gdzie szukać rozwiązania tej zagwózfki Aku szlag trafił bo nie sprawdzał, czy padło coś jeszcze, co należało by jeszcze sprawdzić Czy jest miożliwe że padł komp?? Czekam na propozycję. Dodam tylko że ze szwagrem się nie widziałem i to relacja siostry , całkowitej laiczki
Siemandero
Jak tam leci blabla
Jak tam leci blabla
Dziwna sprawa Fajerwerki to powinny się pokazać dopiero gdy będzie zwarcie a samo podłączenie odwrotnie klem to raczej tylko odwrócony obieg prądu. Aczkolwiek w komorze silnika są takie duże (dosłownie) bezpieczniki,czy one też zostały wymienione? Jeden z nich jest zdaje się od całkowitego zabezpieczenia akumulatora. Coś tam BATTERY jest napisane.
Normalnie klemy mają inne średnice coby ich nie pomylić więc masz zdolnego szwagra
Normalnie klemy mają inne średnice coby ich nie pomylić więc masz zdolnego szwagra
ad1 nie wiem które bezpieczniki wymienił, to co mi siostra przekazała to wiemhary7 pisze:w komorze silnika są takie duże (dosłownie) bezpieczniki,czy one też zostały wymienione? Jeden z nich jest zdaje się od całkowitego zabezpieczenia akumulatora. Coś tam BATTERY jest napisane.
Normalnie klemy mają inne średnice coby ich nie pomylić więc masz zdolnego szwagra
ad2 Wiem że klemy są różne i dlatego pisałem że powalił mnie na kolana
Siemandero
Jak tam leci blabla
Jak tam leci blabla
Tak jak napisał hary7 pod maską koło akumulatora masz bezpiecznik (taki duży nowy do kupienia tylko w ASO odpowiada on za prąd na silnik i stacyjkę . Niech wyjmie i sprawdzi ten bezpiecznik. Te bezpieczniki są inne w P11 niż P11.144 , żeby się nie pomylił przy kupnie .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Potwierdzam, 60 Ah w zupełności starczy. Mam taki i przy -15, -20 kręci bez problemu. Tydzień temu go co prawda kupiłem bo poprzedni właściciel wsadził na sprzedaż 43Ah i 390A i też przy mrozie kręęęęęęęcccciiiiiłłł,Neptune pisze:60-tka wystarczy. Jeździłem też na mniejszych i dawały rade. Chyba 60 to optimum no i jeszcze nieraz wielkość decyduje ze względu na dolocik. Co do odradzania Boscha to nie do końca prawda. Oryginalnie był wsadzany Bosch i wytrzymywał 5-7 lat eksploatacji. No chyba że coś się zmieniło w tych nowych.
Wg kumpla co ma sklep z aku godny polecenia jest VARTA VIPER (tańsza siostra Centry Futury)
A więc tak, w skrzynce przy aku był spalony bezpiecznik 80A, taki duży, czarny i brak akurat takiego zamiennika, były niemal takie same ale minimalnie inne gniazdo, trochę przy wąskie i zamienniki nie wchodziły niestety, choć kosztowały CAŁE 6 zł W serwisie nissana musieliśmy zamówić nowy, bo nie mieli na stanie i kosztował przy zamówieniu i ściągnięciu w przeciągu 10 dni TYLKO 125 zł ochujeli ale inaczej nie załatwisznice-wawa pisze:Tak jak napisał hary7 pod maską koło akumulatora masz bezpiecznik (taki duży nowy do kupienia tylko w ASO odpowiada on za prąd na silnik i stacyjkę . Niech wyjmie i sprawdzi ten bezpiecznik. Te bezpieczniki są inne w P11 niż P11.144 , żeby się nie pomylił przy kupnie .
a bezpieczniki są takie same w primerkach, oni mają 2,00 benzynę p11 z 96, a ja mam p11.144 w dieslu 2001 i wkładałem mój bezpiecznik do nich żeby sprawdzić czy to tylko to.
Siemandero
Jak tam leci blabla
Jak tam leci blabla
spalil mi sie bezpiecznik 80a, dopasowalem w sklepie 75A z klipsem ktory obcialem nozem i auto jezdzi nic sie nie dzieje
takie cos
http://sklep.intercars.com.pl/dynamic/u ... dac29df21a
zabulilem niestety 18.50 ale wyjscia nie bylo jest troche wyzszy niestety ale skrzyneczka sie zamyka po docisnieciu
wizualnie jest dokladnie taki http://begli.pl/environment/cache/image ... 276659.jpg
takie cos
http://sklep.intercars.com.pl/dynamic/u ... dac29df21a
zabulilem niestety 18.50 ale wyjscia nie bylo jest troche wyzszy niestety ale skrzyneczka sie zamyka po docisnieciu
wizualnie jest dokladnie taki http://begli.pl/environment/cache/image ... 276659.jpg